AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Del Skrevet 21. mars Jeg har en hellig birma som nettopp har blitt 1 år. Hun er innekatt og går kun ute i bånd sammen med meg på sin daglige luftetur. Jeg har time for kastrering om en måned, men lurer på om denne må framskyndes eller om det kan være noe annet galt? Hun fikk som første løpetid for en måned siden, med mjauing 24/7, kurring, rulling, kosing og å ha baken ned i gulvet osv. Hun har også tisset på dynen min, noe som ikke har skjedd før. Dette varte ca 5 dager. Så var hun «normal» igjen en uke, så var det på an igjen. Etter dette har hun vært normal bare få dager av gangen. Er det normalt å ha en omtrent sammenhengende løpetid? Eller bør jeg bestille time hos dyrlege for sjekk om det er noe annet galt? Anonymkode: 22ca4...f47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 21. mars #2 Del Skrevet 21. mars I sesongen pleier hunkatter å ha løpetid hver 14. dag og hver løpetid varer 4-8 dager. Så det kan være ganske intenst. Men hvis hun er slik hele tiden bortsett fra enkeltdager så kan det være lurt å ta en telefon til veterinæren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #3 Del Skrevet 21. mars Tabris skrev (2 timer siden): I sesongen pleier hunkatter å ha løpetid hver 14. dag og hver løpetid varer 4-8 dager. Så det kan være ganske intenst. Men hvis hun er slik hele tiden bortsett fra enkeltdager så kan det være lurt å ta en telefon til veterinæren. Ok, ja det er intenst!😅Ja, har vel vært en 4-5 normale dager før hun er igang igjen, så kanskje greit med en telefon ja☺️Får vondt av henne så, virker jo veldig slitsomt å ha det sånn. Anonymkode: 22ca4...f47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå