AnonymBruker Skrevet 23. mars #61 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det er stort sett bare på KG man hater alt sosialt De fleste av oss koser oss i et godt planlagt sosialt lag. Anonymkode: 353b6...9b8 Folk elsker å klage heter det 😂 Anonymkode: 3615b...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #62 Del Skrevet 23. mars Jobben i barnehagen oppleves fullstendig meningsløs. Ungene som sliter med hjemmesituasjonen kan man statistisk sett ikke hjelpe på en måte som gir utslag i hvordan livet deres blir senere. Det eneste man kan gjøre er å prøve å gi en god hverdag i barnehagen der rammene uansett ikke strekker til noe mer enn det absolutte minimum av behov. Hvis vi søker om ressurser til ekstra tilrettelegging for barn så tar det fort et år eller mer å få noe som helst. Og de får aldri nok til å dekke behovet uansett. Da er del bedre å jobbe i matbutikk fordi da får du tall på hvor god jobb du gjør. Da er det økt omsetning og det vanker bonus og rabatter og bedriftsavtaler. Jobben du gjør gir deg fordeler rett i hånden og det gir fornøyde kunder. Anonymkode: 41ab4...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #63 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tenk hvor ille det hadde sett ut om ingen vasket? Grøss og gru 😱 Anonymkode: 3615b...ecc Som jeg sa ; det må vaskes men å ha jobben føles meningsløst. Prøv selv! Anonymkode: e86fa...2e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #64 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 18.33): For min del så synes jeg det er meningsløst å jobbe som lærer, ja. Elevene kommer og går som de vil, sitter på mobilen hele timen, de har ikke med noe utstyr, de lærer null og niks, de er overhode ikke interessert. Det som gjenstår er at læreren skal ha tusen møter med tusen ulike instanser og dokumentere alt sammen. Og sånn går dagene. Meningsløst. Anonymkode: cd6f0...14a Da bør du kanskje gå inn i deg selv… ? De har jo tydeligvis ikke respekt for deg. Anonymkode: 1fc8c...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 23. mars #65 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er lærerbog føler den gir meg stor mening. Jeg vet jeg er en trygghetsperson for ungdomne jeg underviser, en de vet møter dem i hverdagen. Det kan storme men skolen og de voksne de møter hver dag er viktigere enn mange tror. Det å hjelpe dem med å nå små og store mål, både faglig og sosialt gir meg masse glede og av og til frustrasjon når de ikke ser sitt potensial 😄 Anonymkode: 032ef...aa7 Hva er en lærerbog? Hva er da "den" i denne sammenhengen? Jeg prøver virkelig, men forstår ikke den første setningen i innlegget ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #66 Del Skrevet 23. mars Gaia skrev (2 minutter siden): Hva er en lærerbog? Hva er da "den" i denne sammenhengen? Jeg prøver virkelig, men forstår ikke den første setningen i innlegget ditt? Lærerjobb* antar jeg. Anonymkode: 41ab4...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #67 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lærerjobb* antar jeg. Anonymkode: 41ab4...399 Er lærer og*. Jeg ombestemte meg. Anonymkode: 41ab4...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 23. mars #68 Del Skrevet 23. mars Gaia skrev (3 minutter siden): Hva er en lærerbog? Hva er da "den" i denne sammenhengen? Jeg prøver virkelig, men forstår ikke den første setningen i innlegget ditt? Er lærer og ...(tenker bare den b'en snek seg inn ved en feil ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #69 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Folk elsker å klage heter det 😂 Anonymkode: 3615b...ecc Det ble spurt om hva som er en meningsløs jobb, jeg svarte. Det er ikk klaging. Anonymkode: 69a43...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #70 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Man kan lære mye av å være tlfselger så si ikke det. Det handler om kommunikasjon og være løsningsorientert, men om det er en givende jobb. Det er noe helt annet. Anonymkode: 3615b...ecc De aller fleste jobber handler om kommunikasjon og å være løsningsorientert. Det er på ingen måte unikt for en telefonselger. Det er absolutt ingenting du lærer i det "yrket" som du ikke kan lære i andre jobber. Å være telefonselger er et meningsløst bullshit yrke. Anonymkode: 7e602...ff5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå