AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Skrevet 21. mars Hei, bare lurer på om det egentlig er jeg som er slem her. Jeg kom hjem sent i går fra besøk hos foreldrene mine og jeg følte meg ikke helt i form. Vi sitter en stund og jeg kjenner jeg er stuptrøtt. Jeg spurte om det var greit om jeg gikk og la meg for kvelden siden jeg skulle tidlig opp. Han sa det var helt i orden også lurte han på om jeg "orket noe" mtp sex. Jeg ville ikke avvise han, så sa jeg at jeg kan godt bli med på noe men da blir det isåfall bare han. Det ville han ikke. Så gikk jeg for å legge meg, og jeg satte på alarm på telefonen. Jeg måtte sjekke noe på nett fordi jeg nettopp har kjøpt meg smartklokke, så jeg lå og googlet litt. Da han gikk forbi soverommet så han at jeg lå med telefon også sier han "det orker du, sa ikke du nettopp at du var trøtt ?". Jeg forklarte jeg skulle bare sjekke et par ting, men han ble ihvertfall sur. Han er sur på meg i dag også og jeg begynner å tenke om det var galt av meg.? Anonymkode: 1c876...665 1
Dellen Skrevet 21. mars #3 Skrevet 21. mars Frågar du om lov om du får gå och lägga dig? Här kan både jag och mannen säga att jag går och lägger mig, är så trött och sliten. så när den andre går och lägger sig så händer det att man fortfarande är vaken och ligger på telefon och tittar. Ingen av oss blir sur över det, för mig handlar det om och stressa ner innan jag somnar. Det låter otroligt onormalt om att 1 fråga om lov till och få lägga sig, och 2 att nån blir sur för att man väljer och se på telefon innan man somnar. 15 5
AnonymBruker Skrevet 21. mars #5 Skrevet 21. mars Jeg reagerer mye mer på at du spør om lov til å legge deg. Og at han ber om sex enda du har sagt at du vil legge deg tidlig fordi du er trøtt og skal opp tidlig... Anonymkode: 83e00...1e7 15 7
AnonymBruker Skrevet 21. mars #6 Skrevet 21. mars Det er mye galt i dette forholdet, men at du må ha hans tillatelse for å legge deg er det verste. Anonymkode: 184fd...b08 8 5
AnonymBruker Skrevet 21. mars #7 Skrevet 21. mars Har han flere røde flagg? Tviler på at dette kommer utav det blå, og spesielt det at du SPØR om å gå og legge deg får meg til å stusse, i hvert fall. Hvorfor skal han bestemme det?! Anonymkode: 5117c...d03 5
AnonymBruker Skrevet 21. mars #8 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har han flere røde flagg? Tviler på at dette kommer utav det blå, og spesielt det at du SPØR om å gå og legge deg får meg til å stusse, i hvert fall. Hvorfor skal han bestemme det?! Anonymkode: 5117c...d03 Trodde det var vanlig for å være ærlig..han sier jo alltid ja, men noen ganger blir han sur i tillegg fordi han forventer mer. Anonymkode: 1c876...665
AnonymBruker Skrevet 21. mars #9 Skrevet 21. mars Du må spørre om å få legge deg? Og da er hans spørsmål om du orker sex..? Anonymkode: 91b78...593 6
AnonymBruker Skrevet 21. mars #10 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trodde det var vanlig for å være ærlig..han sier jo alltid ja, men noen ganger blir han sur i tillegg fordi han forventer mer. Anonymkode: 1c876...665 Absolutt ikke vanlig, nei. Spør han deg om lov til å legge seg? Og hvorfor får dere, som voksne mennesker, ikke bestemme det selv? Anonymkode: 5117c...d03 11 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars #11 Skrevet 21. mars Dellen skrev (5 minutter siden): Frågar du om lov om du får gå och lägga dig? Här kan både jag och mannen säga att jag går och lägger mig, är så trött och sliten. så när den andre går och lägger sig så händer det att man fortfarande är vaken och ligger på telefon och tittar. Ingen av oss blir sur över det, för mig handlar det om och stressa ner innan jag somnar. Det låter otroligt onormalt om att 1 fråga om lov till och få lägga sig, och 2 att nån blir sur för att man väljer och se på telefon innan man somnar. Ja jeg skjønte egentlig ikke hvorfor det var et problem at jeg lå med telefonen. Jeg følte allerede at det var feil, fikk litt sånn flashback til da jeg var barn og ville sove litt på ettermiddagen men min mor ble sur fordi da fikk jeg ikke sove til kvelden 😅 Jeg hadde ikke tid tidligere pga barna skulle legges og jeg hadde litt husarbeid, jeg satt sammen med mannen også for å se litt tv, og da blir han også sur om jeg følger med på tlf istede for tv så tenkte bare litt avslapping og googling først.. men det var jo ikke greit. Anonymkode: 1c876...665
AnonymBruker Skrevet 21. mars #12 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må spørre om å få legge deg? Og da er hans spørsmål om du orker sex..? Anonymkode: 91b78...593 Ja:/ Anonymkode: 1c876...665
AnonymBruker Skrevet 21. mars #13 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg spurte om det var greit om jeg gikk og la meg for kvelden siden jeg skulle tidlig opp. Han sa det var helt i orden også lurte han på om jeg "orket noe" mtp sex. Jeg ville ikke avvise han, så sa jeg at jeg kan godt bli med på noe men da blir det isåfall bare han. Det ville han ikke. AnonymBruker skrev (18 minutter siden): han ble ihvertfall sur. Han er sur på meg i dag også Seriøst? Du må spørre om å legge deg? Du gjør pliktsex? Sur da og sur enda De røde flaggene kommer som perler på en snor her Hele forholdet er et problem spør du meg... Anonymkode: 0ddcb...057 8 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars #14 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Absolutt ikke vanlig, nei. Spør han deg om lov til å legge seg? Og hvorfor får dere, som voksne mennesker, ikke bestemme det selv? Anonymkode: 5117c...d03 Han spør ikke. Han sier bare ifra. Jeg er ikke vanskelig så jeg sier bare ok natta. Men det er feil det også da for jeg uttrykker ikke motstand heller. Han vil at jeg skal ville å være med han men jeg føler det hele er vanskelig når han er sånn.. Anonymkode: 1c876...665 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars #15 Skrevet 21. mars Hvorfor skal du liksom være slem her? For meg virker det som om at du bor med en fyr som du er underkuet, nærmest redd. Ikke så rart, for det oser hersketeknikker fra han. Tror du må vurdere å bryte av forholdet slik at du får et bedre, friere liv der du kan sjekke telefonen når du er stuptrøtt uten å bli møtt med konfrontasjoner... Anonymkode: dfe57...4d0 2 6
AnonymBruker Skrevet 21. mars #16 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Seriøst? Du må spørre om å legge deg? Du gjør pliktsex? Sur da og sur enda De røde flaggene kommer som perler på en snor her Hele forholdet er et problem spør du meg... Anonymkode: 0ddcb...057 Jeg vet det, vi har vært sammen i mange år og har barn, forholdet har vært turbulent og jeg har egentlig bestemt meg for å avslutte det, men skal innrømme at jeg sliter litt med å se egne feil noen ganger og særlig nå når jeg har bestemt meg for å gå om det er fordi jeg er drittlei det greine hans om jeg bare ser hans feil og ikke mine. Anonymkode: 1c876...665 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars #17 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han spør ikke. Han sier bare ifra. Jeg er ikke vanskelig så jeg sier bare ok natta. Men det er feil det også da for jeg uttrykker ikke motstand heller. Han vil at jeg skal ville å være med han men jeg føler det hele er vanskelig når han er sånn.. Anonymkode: 1c876...665 Begynn å si fra Ingen grunn til at han skal bestemme det. Anonymkode: 5117c...d03 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars #18 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han spør ikke. Han sier bare ifra. Jeg er ikke vanskelig så jeg sier bare ok natta. Men det er feil det også da for jeg uttrykker ikke motstand heller. Han vil at jeg skal ville å være med han men jeg føler det hele er vanskelig når han er sånn.. Anonymkode: 1c876...665 Ett sett regler for han, ett annet for deg. Et typisk kontrollerende forhold. Du vil egentlig være med han? Du vet at du kan avslutte forholdet, selv uten hans godkjennelse? AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet det, vi har vært sammen i mange år og har barn, forholdet har vært turbulent og jeg har egentlig bestemt meg for å avslutte det, men skal innrømme at jeg sliter litt med å se egne feil noen ganger og særlig nå når jeg har bestemt meg for å gå om det er fordi jeg er drittlei det greine hans om jeg bare ser hans feil og ikke mine. Anonymkode: 1c876...665 Men om du har bestemt deg for å avslutte, hvorfor gjør du det som du gjorde i går? Og hvorfor gnager du på om du var 'slem' eller ei? Du trenger ikke hans godkjennelse eller noe som helst. Det du trenger, er en exitplan. Anonymkode: 0ddcb...057 4 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars #19 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hei, bare lurer på om det egentlig er jeg som er slem her. Jeg kom hjem sent i går fra besøk hos foreldrene mine og jeg følte meg ikke helt i form. Vi sitter en stund og jeg kjenner jeg er stuptrøtt. Jeg spurte om det var greit om jeg gikk og la meg for kvelden siden jeg skulle tidlig opp. Han sa det var helt i orden også lurte han på om jeg "orket noe" mtp sex. Jeg ville ikke avvise han, så sa jeg at jeg kan godt bli med på noe men da blir det isåfall bare han. Det ville han ikke. Så gikk jeg for å legge meg, og jeg satte på alarm på telefonen. Jeg måtte sjekke noe på nett fordi jeg nettopp har kjøpt meg smartklokke, så jeg lå og googlet litt. Da han gikk forbi soverommet så han at jeg lå med telefon også sier han "det orker du, sa ikke du nettopp at du var trøtt ?". Jeg forklarte jeg skulle bare sjekke et par ting, men han ble ihvertfall sur. Han er sur på meg i dag også og jeg begynner å tenke om det var galt av meg.? Anonymkode: 1c876...665 Det eeer så godt å være singel!! Spørre om lov for å legge seg?? Og en mann som blir sur fordi vil scrolle litt på mobilen? Huff! Anonymkode: 4aef1...977 3 1
TomKrus Skrevet 21. mars #20 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hei, bare lurer på om det egentlig er jeg som er slem her. Jeg kom hjem sent i går fra besøk hos foreldrene mine og jeg følte meg ikke helt i form. Vi sitter en stund og jeg kjenner jeg er stuptrøtt. Jeg spurte om det var greit om jeg gikk og la meg for kvelden siden jeg skulle tidlig opp. Han sa det var helt i orden også lurte han på om jeg "orket noe" mtp sex. Jeg ville ikke avvise han, så sa jeg at jeg kan godt bli med på noe men da blir det isåfall bare han. Det ville han ikke. Så gikk jeg for å legge meg, og jeg satte på alarm på telefonen. Jeg måtte sjekke noe på nett fordi jeg nettopp har kjøpt meg smartklokke, så jeg lå og googlet litt. Da han gikk forbi soverommet så han at jeg lå med telefon også sier han "det orker du, sa ikke du nettopp at du var trøtt ?". Jeg forklarte jeg skulle bare sjekke et par ting, men han ble ihvertfall sur. Han er sur på meg i dag også og jeg begynner å tenke om det var galt av meg.? Anonymkode: 1c876...665 Hadde dette skjedd hver eneste kveld året rundt kunne han kanskje hatt en sak. Slik du beskriver det ? Grineunge. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå