AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Skrevet 21. mars Hvordan gjør dere det? Det skal jo ikke sentrifugeres så er rennende vått når jeg tar det ut. Vrir opp og henger til tørk? Synes det er tungvindt,noen med andre metoder? Anonymkode: a5ff8...4c2
AnonymBruker Skrevet 21. mars #2 Skrevet 21. mars Jeg sentrifugerer alltid regntøy. Har ikke med fleecefor, men vattert. Vasker det på et sportsjakkeprogram og har på lav sentrifuge (600). Det er fortsatt så vått at det renner av det, men bedre enn helt uten sentrifuge. Lar det tørken utsiden først siden det går raskest før jeg vrenger. Anonymkode: 7d16a...e23 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars #3 Skrevet 21. mars Ha regntøy uten fleecefor! Heller ha fleece under.. Anonymkode: af407...bdd
AnonymBruker Skrevet 21. mars #5 Skrevet 21. mars Vi vasker det jo ikke ofte med foret, bare spyler av det verste utvendig, tørker vekk flekker. Foret blir sjeldent skittent. Men bare å henge opp, vrenge, henge opp i igjen. Anonymkode: f9ca6...aac
AnonymBruker Skrevet 21. mars #6 Skrevet 21. mars Les vaskeanvisningen på klesplagget? Jeg vasker på vranga og henger til tørk etterpå. Anonymkode: a3668...a6a
AnonymBruker Skrevet 21. mars #7 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Les vaskeanvisningen på klesplagget? Jeg vasker på vranga og henger til tørk etterpå. Anonymkode: a3668...a6a Det har jeg da gjort, står ikke sentrifuger eller tørketrommel, derfor jeg lurer. Anonymkode: a5ff8...4c2
AnonymBruker Skrevet 21. mars #8 Skrevet 21. mars Jeg henger det i dusjen rett etter vask, slik at det får dryppet av seg før jeg henger det på tørkestativ. Anonymkode: b6eb3...399 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars #10 Skrevet 21. mars Klemmer ut det jeg kan og henger det i dusjen. Anonymkode: cc517...378 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars #11 Skrevet 21. mars Flamme skrev (5 timer siden): Vreng og heng til tørk. Yes! Eller skotørker inni,hårføner osv. Anonymkode: 8a121...185
AnonymBruker Skrevet 21. mars #12 Skrevet 21. mars Har vattert regntøy, så er jo omtrent det samme. De få gangene vi har vasket det og ikke bare skylt de nederste delene klemmer jeg ut så mye jeg får til, og henger til tørk i dusjen. Klemmer ut mer når jeg husker det. Når det verste er dryppet ut bruker vi skotørkeren. Anonymkode: 2e45e...5a4
Zokutine Skrevet 21. mars #13 Skrevet 21. mars Vreng det, (det gjelder alt av utetøy og votter) og heng det i dusjen til det verste har rent av seg og evt på et stativ etterpå. Det tørker veldig fort sålenge det er vrengt. Jeg har forøvrig alltid brukt sentrifuge da, det har gått helt fint.
AnonymBruker Skrevet 21. mars #14 Skrevet 21. mars Har du plass til varmeskap? Det er virkelig gull. Anonymkode: 05de5...4f4
AnonymBruker Skrevet 21. mars #15 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du plass til varmeskap? Det er virkelig gull. Anonymkode: 05de5...4f4 Kan ikke henge et kliss rennende vått tøy i varmeskap. Vi har varmt bad så det tørker over natten der, men lurte på hvordan dere ble kvitt det rennende vannet da det ikke skal sentrifugeres. Ser at mange gjør det alikevel og at det går bra. Anonymkode: a5ff8...4c2
AnonymBruker Skrevet 21. mars #16 Skrevet 21. mars Henger det til tørk over natten, kjører så på med skotørker. Anonymkode: acaf1...de4
AnonymBruker Skrevet 21. mars #17 Skrevet 21. mars Har sentrifugert som vanlig, på flere regnsett med fleecefor. Har aldri hatt problemer med det. Anonymkode: 8e5f8...206
AnonymBruker Skrevet 21. mars #18 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kan ikke henge et kliss rennende vått tøy i varmeskap. Vi har varmt bad så det tørker over natten der, men lurte på hvordan dere ble kvitt det rennende vannet da det ikke skal sentrifugeres. Ser at mange gjør det alikevel og at det går bra. Anonymkode: a5ff8...4c2 Oi, så mottakelig for tips vi var, da 😅 Nei, det er ikke et problem, om man vet hva man gjør. Lykke til med regntøyet.... Anonymkode: 05de5...4f4
AnonymBruker Skrevet 21. mars #19 Skrevet 21. mars Drypp tørker vårt i dusjen. Anonymkode: ef357...f66
AnonymBruker Skrevet 21. mars #20 Skrevet 21. mars Kjører på med sentrifuge her, laveste er på 800 omd. Dette gjelder dog regntøy jeg ikke er særlig redd for. Ellers vrenger jeg og henger over utslagsvask, må kanskje klemme ut noe vann. Senere på gulvet/under varmepumpa til tørk. Alt av barneklær som skal håndteres med div håndvask, ingen vask, ingen sentrifugering osv, er jeg ikke interessert i 😅 Barneklær (både inne og yttertøy) blir tissa og bæsja i, må så klart tåle å bli vasket da. Har gitt opp f.eks. kjempedyrt ulltøy til 300-400kr pr del, som må vaskes på håndvask evt kald vask. Sånne klær kommer inne inn i huset her mer, klær som tåler å bli brukt må tåle å bli vasket mener jeg. Anonymkode: 6ff4f...3fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå