AnonymBruker Skrevet 21. mars #21 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): For et par år siden leste jeg et innlegg på KG om en som hadde datet en fyr, klint med ham og tafset litt - og så hadde det gått for ham med klærne på. Jeg hadde ledd av det, det var liksom så "stakkarslig" og tragikomisk. Men så opplevde jeg det samme, med en mann som slett ikke var stakkarslig. Midt i 30-årene, hyggelig og kjekk på alle måter, alene etter et brutt samboerskap. Det sa klikk på andre date, det ble klåing og klining i bilen hans, og så frøs han til. Det samme hadde skjedd, og der og da kom jeg på det gamle KG-innlegget og begynte å le ukontrollert. Stakkars, han trodde jo jeg lo av ham, men jeg hadde fått latterkick og klarte ikke å stanse for å forklare. Så hvordan endte det? Jeg måtte på tilbyder'n, så jeg kysset ham litt mer, ba ham kjøre hjem til meg. Der ble det vaskemaskin og tørketrommel for klærne, en fellesdusj for oss og en overnatting der vi fikk lettet enda mer på trykket. Så ble vi samboere og er det fortsatt 🤩 Anonymkode: adaeb...de0 Hæ? 😂 Anonymkode: d526a...0a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #22 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du har hatt sex med unge gutter? 🤢 Anonymkode: 57069...5bb Du tror kanskje ikke hun selv har vært ung en gang? Hun ble født som 50-åring liksom? Det er lov å bruke hjernen, den er ikke bare til pynt. Anonymkode: 67fd8...975 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #23 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 9.54): For et par år siden leste jeg et innlegg på KG om en som hadde datet en fyr, klint med ham og tafset litt - og så hadde det gått for ham med klærne på. Jeg hadde ledd av det, det var liksom så "stakkarslig" og tragikomisk. Men så opplevde jeg det samme, med en mann som slett ikke var stakkarslig. Midt i 30-årene, hyggelig og kjekk på alle måter, alene etter et brutt samboerskap. Det sa klikk på andre date, det ble klåing og klining i bilen hans, og så frøs han til. Det samme hadde skjedd, og der og da kom jeg på det gamle KG-innlegget og begynte å le ukontrollert. Stakkars, han trodde jo jeg lo av ham, men jeg hadde fått latterkick og klarte ikke å stanse for å forklare. Så hvordan endte det? Jeg måtte på tilbyder'n, så jeg kysset ham litt mer, ba ham kjøre hjem til meg. Der ble det vaskemaskin og tørketrommel for klærne, en fellesdusj for oss og en overnatting der vi fikk lettet enda mer på trykket. Så ble vi samboere og er det fortsatt 🤩 Anonymkode: adaeb...de0 Dette er ganske vanlig, forteller du det fordi du ikke vet det er vanlig eller hva er intensjonen din? Anonymkode: 13564...257 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #24 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du tror kanskje ikke hun selv har vært ung en gang? Hun ble født som 50-åring liksom? Det er lov å bruke hjernen, den er ikke bare til pynt. Anonymkode: 67fd8...975 Mange gamle griser på kg, så det er verdt å spørre. Anonymkode: 57069...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #25 Del Skrevet 22. mars Morsomt innlegg! 😂 Artig historie å dele. Tipper dere har det morsomt i forholdet deres. Anonymkode: c4360...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå