Gå til innhold

Det gikk for ham

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For et par år siden leste jeg et innlegg på KG om en som hadde datet en fyr, klint med ham og tafset litt - og så hadde det gått for ham med klærne på. Jeg hadde ledd av det, det var liksom så "stakkarslig" og tragikomisk.

Men så opplevde jeg det samme, med en mann som slett ikke var stakkarslig. Midt i 30-årene, hyggelig og kjekk på alle måter, alene etter et brutt samboerskap. Det sa klikk på andre date, det ble klåing og klining i bilen hans, og så frøs han til. Det samme hadde skjedd, og der og da kom jeg på det gamle KG-innlegget og begynte å le ukontrollert. Stakkars, han trodde jo jeg lo av ham, men jeg hadde fått latterkick og klarte ikke å stanse for å forklare. 

Så hvordan endte det? Jeg måtte på tilbyder'n, så jeg kysset ham litt mer, ba ham kjøre hjem til meg. Der ble det vaskemaskin og tørketrommel for klærne, en fellesdusj for oss og en overnatting der vi fikk lettet enda mer på trykket.  Så ble vi samboere og er det fortsatt 🤩

Anonymkode: adaeb...de0

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Javel, og du tror dette er interessant for andre fordi?

Anonymkode: 41d4c...0c7

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 8.59):

Ekspander  

Det var nå i alle fall mye mer interessant og underholdende enn det surmaga innlegget ditt. God helg da!

Anonymkode: ba301...0f2

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Snikskryt.

Anonymkode: bb5be...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 11.20):

Snikskryt.

Ekspander  

Av hva? Funnet en mann som er kjapp på avtrekkeren? Jeg misunner henne ikke 🤣

Anonymkode: a5acc...14c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Wtaf 

What

the

actual

f***

Anonymkode: 79762...f74

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi syntes jo som samfunn sånt er latterlig bare fordi det ikke synes når det samme skjer med kvinner.

Anonymkode: 4e254...d8b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 11.20):

Snikskryt.

Ekspander  

AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 13.40):

Wtaf 

What

the

actual

f***

Anonymkode: 79762...f74

Ekspander  

Hva i all verden er det med dere? 😂😂

Anonymkode: a1d29...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes også det var et koselig innlegg! Det viser at selv om ting starter med en flause trenger man ikke gi opp og rømme! Altfor mange gir opp daten og  skynder seg videre til neste person å date bare fordi det er en misforståelse eller at en av dem har dummet seg litt ut… Det at de ble et par er et mye hyggeligere resultat! 

Hilsen person som har vært i forhold i nesten 20 år.

Anonymkode: eaf7e...862

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 8.54):

For et par år siden leste jeg et innlegg på KG om en som hadde datet en fyr, klint med ham og tafset litt - og så hadde det gått for ham med klærne på. Jeg hadde ledd av det, det var liksom så "stakkarslig" og tragikomisk.

Men så opplevde jeg det samme, med en mann som slett ikke var stakkarslig. Midt i 30-årene, hyggelig og kjekk på alle måter, alene etter et brutt samboerskap. Det sa klikk på andre date, det ble klåing og klining i bilen hans, og så frøs han til. Det samme hadde skjedd, og der og da kom jeg på det gamle KG-innlegget og begynte å le ukontrollert. Stakkars, han trodde jo jeg lo av ham, men jeg hadde fått latterkick og klarte ikke å stanse for å forklare. 

Så hvordan endte det? Jeg måtte på tilbyder'n, så jeg kysset ham litt mer, ba ham kjøre hjem til meg. Der ble det vaskemaskin og tørketrommel for klærne, en fellesdusj for oss og en overnatting der vi fikk lettet enda mer på trykket.  Så ble vi samboere og er det fortsatt 🤩

Ekspander  

På en måte en koselig historie. På en måte ikke. 

Jeg synes ts burde ha mer empati i situasjonen enn å få "ukontrollert latter". Jeg synes også at man som voksen kvinne håndterer det for hva det er - sånt kan skje. Erfarne kvinner vet at sånn kan skje, vi smiler, kanskje trøster litt, tøyser litt for å lette stemningen, velger å ta det som et kompliment, lager ikke noen big deal. Jeg stusser veldig over at ts her tydeligvis var så uerfaren at hun lo av et innlegg på kg og vurderte det som stakkarslig og tragikomisk når "alle vet" at sånt kan skje. Elendig eksempel på kvinner som er med menn som blir sårbare. 

Men for all del, fint at hun hentet seg inn og tok ham inn i varmen da. Håper det har blitt en fin felles historie om hvordan de ble et par og ikke en fin historie ment for å underholde venninnegjengen og KG. 

Med vennlig hilsen kvinne 54 som var "erfaren" fra hun var 15. 

Anonymkode: e0e37...fb0

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 8.54):

Ekspander  

Jeg er veldig glad for at du delte dette med oss. Er det mer spennende i livet ditt du ønsker å dele? 

Anonymkode: 93327...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fatter ikke hvorfor man skal le av det. Faktisk så syns jeg det er jævla hot jeg - at en fyr er så kåt og tent på deg at det går for han med klærne på. Greit at det ikke var meningen, og at de heller gjerne skulle hatt sex, men det er da bare å prøve igjen litt senere liksom.

Men så er jo jeg en av dem som syns det er 100 ganger bedre med en mann som er kjempetent og kommer ganske raskt, enn en mann som holder på i halvtimesvis for å få orgasme. 

Anonymkode: fd699...09b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 13.49):

Jeg synes ts burde ha mer empati i situasjonen enn å få "ukontrollert latter". Jeg synes også at man som voksen kvinne håndterer det for hva det er - sånt kan skje. Erfarne kvinner vet at sånn kan skje, vi smiler, kanskje trøster litt, tøyser litt for å lette stemningen, velger å ta det som et kompliment, lager ikke noen big deal. Jeg stusser veldig over at ts her tydeligvis var så uerfaren at hun lo av et innlegg på kg og vurderte det som stakkarslig og tragikomisk når "alle vet" at sånt kan skje. Elendig eksempel på kvinner som er med menn som blir sårbare. 

Men for all del, fint at hun hentet seg inn og tok ham inn i varmen da. Håper det har blitt en fin felles historie om hvordan de ble et par og ikke en fin historie ment for å underholde venninnegjengen og KG. 

Ekspander  

Jeg tenker latter er en fin måte å løse opp stemningen på. Har opplevd dette med både unge gutter og voksne menn selv og det har vært ganske festlig. Hvis man ikke kan smile, le og snakke om sånt, er man kanskje ikke voksen nok til å ha sex.

Hilsen litt eldre dame enn deg. 

Anonymkode: 52369...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Anonymkode: 8574b...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 14.01):

Jeg tenker latter er en fin måte å løse opp stemningen på. Har opplevd dette med både unge gutter og voksne menn selv og det har vært ganske festlig. Hvis man ikke kan smile, le og snakke om sånt, er man kanskje ikke voksen nok til å ha sex.

Ekspander  

Latter kan passe for noen, men "ukontrollert latteranfall" tipper jeg ikke er særlig hyggelig for noen som helst. Som kvinne ser jeg heller ikke den store humoren i det. Det har hent jeg har smilt litt inne i meg, men jeg kan ikke si jeg ser den helt store humorverdien. Det er bare biologi og natur. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ekspander  

Jeg tenker mange mennesker (deg inkludert) er så vant med at nyheter alltid må være negative. 

Så når noe er positivt så tenker vi «skryt» eller «uinteressant».

Men det er da ikke for noen av oss mer eller mindre interessant om ts her på og har en fin date, krangler med typen eller tenker få barn alene i et forhold. Alt er - helt uvesentlig. Absolutt hele kg er «uinteressant». Det er selve definisjonen av et slikt forum.

Anonymkode: afdd8...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 13.49):

Ekspander  

Halloen, det må være lov å le av situasjoner på nettet uten at alle skal føle seg krenket, må også være lov og sette ord på hva en personlig mener om noe man har lest på nett, og i dette tilfellet så følte hun det litt tragikomisk og stakkarslig.

At man får latteranfall er noe som man ikke alltid kan kontrollere, for eksempel nyhetsreportere som får latterkrampe på TV, noe de ikke ønsker, men det er ikke noe de kontrollerer, like lite som mannen i dette tilfelle klarte å kontrollere sædavgangen og fyrte av ei ladning uten at målet var i sikte.

Hadde selv en del skudd som gikk i hytt og pine når jeg var yngre, når jenta åpnet øverste knappen i buksa så gikk sikringen av, og vi gikk over i en skarp situasjonen hvor det skulle vedig lite til før skudd ble avfyrt. Igrunnen så var det bare å flire av det når hun satt der med klissete hender, eller jeg satt der med klissete undertøy.

Anonymkode: 65210...d40

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 14.01):

Jeg tenker latter er en fin måte å løse opp stemningen på. Har opplevd dette med både unge gutter og voksne menn 

Ekspander  

Du har hatt sex med unge gutter? 🤢

Anonymkode: 57069...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ekspander  

Fordi det er hyggelig med litt gladnytt blant alt det negative og surpomper som du.

Anonymkode: 3b256...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...