Gå til innhold

Barnehage bydel Østensjø

Gjest signesigne

Anbefalte innlegg

Gjest signesigne

Heisann! :)

Jeg er bosatt i Danmark med mann og sønn på 1 år, men skal flytte til Oslo i Østensjø området i sommer. Vi har derfor søkt barnehageplass til sønnen vår og har nå fått plass på Holtet barnehage. Da vi bor i utlandet har det vært litt vanskelig å komme på åpen dag til barnehagene vi søkte, men av det jeg kan lese virker Holtet som en bra barnehage. Noen som har erfaringer? Er de mye ute på tur/bruker marka og sånn?

/Signe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har ikke hatt barn der men hørt mye bra, uteområdene er fantastiske:) 

Anonymkode: 4d896...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gjest signesigne skrev (På 21.3.2025 den 9.35):

Heisann! :)

Jeg er bosatt i Danmark med mann og sønn på 1 år, men skal flytte til Oslo i Østensjø området i sommer. Vi har derfor søkt barnehageplass til sønnen vår og har nå fått plass på Holtet barnehage. Da vi bor i utlandet har det vært litt vanskelig å komme på åpen dag til barnehagene vi søkte, men av det jeg kan lese virker Holtet som en bra barnehage. Noen som har erfaringer? Er de mye ute på tur/bruker marka og sånn?

/Signe

Grusomm bydel med store bemanningsproblemer og massivt underskudd.  Stenger bhg i hytt og fleng. Vi flytter pga det. 

Anonymkode: 726bf...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi bor i bydel Østensjø og er veldig fornøyd, men vi bor ikke på Bøler. Det er kjempefint i området ved Haraløkka, og tror du har en fin miks av folk uten at du får inn masse ressurssvake familier (det starter vel på Bogerud og sørover). Her kan du lese om barnehagen: 

https://barnehagefakta.no/barnehage/988997110/holtet-barnehage

Nå vet jeg ikke hvor dere skal bo, men det er kanskje lurt å se på skoletilhørighet - det er minst like viktig som barnehage.

Anonymkode: 54ece...cf9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at mange av barnehagene sparer mye. Bor i bydel Frogner selv, men har flere venninner som klager over at barnehagene ikke leier inn vikarer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...