AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Del Skrevet 21. mars Hei. når kommer skattepengene ? skattemeldingen har kommet i går, har bekreftet Og har til gode Anonymkode: 5ec54...4ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 21. mars #2 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei. når kommer skattepengene ? skattemeldingen har kommet i går, har bekreftet Og har til gode Anonymkode: 5ec54...4ca Jeg tror nesten du tuller litt med oss her nå. Det er ingen som ikke har fått med seg dette. INGEN VET NÅR DU FÅR SKATTEPENGENE. Ikke en gang skatteetaten vet når det blir din tur å få de utbetalt. De kommer når de kommer. Flertallet av de som har penger til gode, får dem i løpet av noen dager eller et par uker etter at skattemeldingen er innlevert. Mens andre igjen må vente til kanskje oktober, november. Dette vet du sikkert fra før. Du får kontakte en spåkone og betale henne skattepengene dine for å si deg når de kommer! 😜 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #3 Del Skrevet 21. mars først må du få skatteoppgjøret, deretter kommer pengene som regel ganske kjapt. Ingen av oss vet når du får ditt skatteoppgjør. Anonymkode: 60ca0...4bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #4 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): først må du få skatteoppgjøret, deretter kommer pengene som regel ganske kjapt. Ingen av oss vet når du får ditt skatteoppgjør. Anonymkode: 60ca0...4bf TS skriver at hun har fått skatteoppgjøret (hun bruker bare det litt gamle ordet "skattemelding") Anonymkode: 25696...3af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #5 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS skriver at hun har fått skatteoppgjøret (hun bruker bare det litt gamle ordet "skattemelding") Anonymkode: 25696...3af Hvorfor skulle h*n da skrive «har bekreftet»? For det gjør man ikke med skatteoppgjøret, men skattemeldingen når man sender den inn Anonymkode: bc09f...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #6 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor skulle h*n da skrive «har bekreftet»? For det gjør man ikke med skatteoppgjøret, men skattemeldingen når man sender den inn Anonymkode: bc09f...67a Jeg mente at jeg har fått skatemeldingen som måtte jeg bekrefte Anonymkode: 5ec54...4ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #7 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg mente at jeg har fått skatemeldingen som måtte jeg bekrefte Anonymkode: 5ec54...4ca Pengene får du før desember. De fleste mellom april og juni Anonymkode: bc09f...67a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 21. mars #8 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS skriver at hun har fått skatteoppgjøret (hun bruker bare det litt gamle ordet "skattemelding") Anonymkode: 25696...3af Det er ikke ferdig oppgjør hun har mottatt. Hun jar mottatt skatteetatens ferdig utfylte forslag til skattemelding som TS har levert med eller uten endringer. Denne går så til skatteoppgjør som igjen leder til utbetalig. TS: Dersom du ikke driver næringsvirksomhet, vil du motta en gang mellom skatteogfjør og St. Hans. Tidlig oppgjør vil vanligvis bety tidlig(-ere) utbetaling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 21. mars #9 Del Skrevet 21. mars Ryktene sier en uke eller to etter at du leverer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #10 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): TS skriver at hun har fått skatteoppgjøret (hun bruker bare det litt gamle ordet "skattemelding") Anonymkode: 25696...3af Skattemelding og skatteoppgjøret er to forskjellige ting. Først kommer skattemeldingen som man kan endre på, deretter kommer altså skatteoppgjøret som er det endelige resultatet. Anonymkode: 60ca0...4bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #11 Del Skrevet 21. mars I fjor leverte jeg inn skattemeldingen 13/3, uten å gjøre endringer. Skatteoppgjøret kom 20/3. Samme dag var pengene på konto. Anonymkode: 97240...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #12 Del Skrevet 21. mars NakenPanda skrev (30 minutter siden): Ryktene sier en uke eller to etter at du leverer Ja! Det har keg også hørt! Stemmer det ikke? Anonymkode: 5ec54...4ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 21. mars #13 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja! Det har keg også hørt! Stemmer det ikke? Anonymkode: 5ec54...4ca Noen har sagt det i mega tråden om skattepengene, så ja det burde stemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #14 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja! Det har keg også hørt! Stemmer det ikke? Anonymkode: 5ec54...4ca De fleste får skatteoppgjøret mellom april og juni. Så man bør belage seg på at det tar tid. Anonymkode: b3b98...817 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 21. mars #15 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (44 minutter siden): TS skriver at hun har fått skatteoppgjøret (hun bruker bare det litt gamle ordet "skattemelding") Anonymkode: 25696...3af Det gamle ordet for skattemelding er selvangivelse. Skatteoppgjør er noe annet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #16 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): TS skriver at hun har fått skatteoppgjøret (hun bruker bare det litt gamle ordet "skattemelding") Anonymkode: 25696...3af Det er ikke et gammelt ord. Skattemelding er det NYE ordet for det vi før kalte selvangivelse. Anonymkode: 5cad1...00f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #17 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja! Det har keg også hørt! Stemmer det ikke? Anonymkode: 5ec54...4ca Det stemmer for meg. De 4 siste årene har jeg fått skatteoppgjøret en uke etter jeg leverte inn skattemeldingen Anonymkode: b6efa...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #18 Del Skrevet 21. mars Mannen hadde 300 kr i restskatt, så jeg får da mine penger tidligst i juni 🙈 Anonymkode: a5357...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #19 Del Skrevet 22. mars De fleste får i juni, noen fra nå, og noen frem til desember. Anonymkode: 7c5d6...ddb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sonush Skrevet 22. mars #20 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 9.26): Hei. når kommer skattepengene ? skattemeldingen har kommet i går, har bekreftet Og har til gode Anonymkode: 5ec54...4ca For å si det sånn. Jeg fikk skattemelding i mars i fjor, sendte inn ila en uke. Skatteoppgjør kom 4.nov. Ja. 4. NOVEMBER. så det er bare å belage seg med tålmodighet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå