AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Del Skrevet 21. mars Hei Jeg var på en jobbreise i utlandet i 12 dager. Vi bodde på et sted der dopapir ikke var vanlig å bruke. Alle doene hadde sånn hånddusj sak hengende ved toalettet og alle vasket seg med den etter dobesøk. Jeg kjøpte dopapir til meg selv de første dagene men så ble jeg også vant til å bruke vann. Og tro meg jeg ble kvitt de underlivs problemene jeg sleit med i så mange år av å bare bruke vann og ikke dopapir. (Sår, svie, utlsett osv) Jeg kom tilbake for en 4 dager siden og har gått tilbake til bruk av dopapir og igjen fått de samme problemene. Vurderer sterkt å vaske meg med vann hver gang jeg har vært på do. Men blir slitsomt å gå inn i dusjen hver gang. Har ikke sånn hånddusj her. Flere som vasker med vann og ikke dopapir? Anonymkode: 40200...09a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #2 Del Skrevet 21. mars Hadde gjort det oftere om det var varmere her sånn at man ikke måtte tørkes etter hver gang. Man kan bruke ei lita kanne. Anonymkode: 179cb...72d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #3 Del Skrevet 21. mars Min mor hadde spyletoalett (spyl og tørk). Nirvana! Ønsker meg sånn, men har ikke råd til det. Anonymkode: 4a6dd...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #4 Del Skrevet 21. mars Kjøp deg en sånn https://www.farmasiet.no/catalog/intim-og-underliv/intimpleie/fodebagen-skylleflaske,5106065?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwnPS-BhBxEiwAZjMF0m-GH_-nC9Fqr9JLReJLV9np6jAg4tZezfvnFeHWZ2gyc9p3IgguDRoCO6AQAvD_BwE Anonymkode: 642cd...62b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #5 Del Skrevet 21. mars Jeg vasker alltid. Har gjort det i over 30 år. Anonymkode: 8595e...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #6 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg vasker alltid. Har gjort det i over 30 år. Anonymkode: 8595e...f6e Hva bruker du til å vaske deg med? Anonymkode: 40200...09a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #7 Del Skrevet 21. mars Finnes sånn man kan montere på toalettet. Vi har sånn med spyl og tørking. Vet ikke merke. Har noen på jobb som alltid har med seg flaske med vann på do, og iblant lukter de avføring etterpå. To forskjellige personer. Jeg tror man må spyle for å få det rent bak, ikke bare helle vann på. Selv synes jeg det er litt uhygienisk å bruke sånt på offentlige toaletter, da vannet jo renner ned igjen og kan treffe slangen... Så spyler man seg med andres guffe, og legger igjen egen guffe til nestemann også... Kanskje har det kommet noe der du holder også. Enklere med urinering, men avføring. Anonymkode: c104d...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #8 Del Skrevet 21. mars Nei, jeg klarer meg fint med dopapir. Opplever lite/ingen underlivsplager. Anonymkode: a2a39...8bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #9 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hei Jeg var på en jobbreise i utlandet i 12 dager. Vi bodde på et sted der dopapir ikke var vanlig å bruke. Alle doene hadde sånn hånddusj sak hengende ved toalettet og alle vasket seg med den etter dobesøk. Jeg kjøpte dopapir til meg selv de første dagene men så ble jeg også vant til å bruke vann. Og tro meg jeg ble kvitt de underlivs problemene jeg sleit med i så mange år av å bare bruke vann og ikke dopapir. (Sår, svie, utlsett osv) Jeg kom tilbake for en 4 dager siden og har gått tilbake til bruk av dopapir og igjen fått de samme problemene. Vurderer sterkt å vaske meg med vann hver gang jeg har vært på do. Men blir slitsomt å gå inn i dusjen hver gang. Har ikke sånn hånddusj her. Flere som vasker med vann og ikke dopapir? Anonymkode: 40200...09a Har do med spyling og det er vel det beste jeg noensinne har kjøpt i et hus Anonymkode: cfad8...641 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #10 Del Skrevet 21. mars Jeg spyler meg ofte i dusjen etter toalettbesøk. Spesielt etter nr to. Friksjon med toalettpapir, kan ofte føre til at man blir sår. Anonymkode: f3c5b...9b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesnillelilla Skrevet 21. mars #11 Del Skrevet 21. mars Om du har lyst på sånt dusjhode selv så kan du søke etter bidet hånddusj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #12 Del Skrevet 21. mars Vasker meg alltid etter dobesøk, trodde det var vanlig. Anonymkode: dd5f6...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå