Gå til innhold

Hvor/hvordan starte?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I flere år (5+) har jeg hatt en greie med en fyr. Det har vært ett fwb opplegg, men hvor jeg har klart å falle helt sykt. Til tross for at han aldri introduserte meg for venner/fanilie, aldri inkluderte meg i livet sitt eller hadde meg som en prioritet. Jeg har klamret meg fast til det lille jeg har fått, med det resultat at selvbilde og selvtilliten er knust. Han har printet inn at jeg ikke er verdt innsatsen og at jeg kun funker til sex. 

Nå er det helt over. Har vært det i 1 mnd, og jeg sliter skikkelig med å se fremover. Han kuttet kontakten på dagen over en misforståelse (han har sagt det selv i ettertid)

Venninnene sier jeg må bygge meg selv opp, legge det bak meg. Men hvordan? Hvor starter man når man i så mange år har holdt fast på en fyr, har venta og håpa på at han skulle få opp øya? 

Jeg klandrer meg selv, jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å være så forbanna teit. Han lever nå det glade liv uten å ofre meg en tanke, jeg sliter med å komme gjennom dagen. 

Anonymkode: 6b97e...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

_popcorn_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...