AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Del Skrevet 21. mars Bunnsjef? Anonymkode: 2b735...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 21. mars #2 Del Skrevet 21. mars Det avhenger av type virksomhet og størrelse på den, og om det er offentlig eller privat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin70 Skrevet 21. mars #3 Del Skrevet 21. mars Et fellesnavn er førstelinjeledere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #4 Del Skrevet 21. mars Supervisor er som regel navnet på første rang sjef der jeg har jobbet (kontor). Anonymkode: 9c174...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #5 Del Skrevet 21. mars Hos oss er det seksjonssjefen som er nærmeste leder. Anonymkode: e3e2a...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #6 Del Skrevet 21. mars Mellomleder Anonymkode: cc15a...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #7 Del Skrevet 21. mars Vi har heller ingen lavere enn mellomleder, ingen som har lyst til å kalles bunnsjef 😅 Anonymkode: 785d8...5f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #8 Del Skrevet 21. mars Formann eller bas har det vært på flere av mine arbeidsplasser. Anonymkode: 3fd61...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #9 Del Skrevet 21. mars Der jeg jobber er det Områdeleder. Anonymkode: 2b187...a31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #10 Del Skrevet 21. mars Tror ikke man har en felles betegnelse på "laveste" leder. Det er jo varierende hvor mange ledd man har med ledere i en bedrift. Hos oss er nærmeste leder "Daglig leder", med to ledd til toppen. For ikke så lenge siden var det tre. Det er jo en liten uting med for mange mellomledere, men jeg vet faktisk ikke om dette var et lurt grep. Det er ganske mange av de på laveste trinn som ikke får oppføling har jeg fått inntrykk av. Når noe skal tas videre, så skjer det ingenting, selv om jeg vet min nærmeste leder har gjort mye for å nå frem. Anonymkode: b3546...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #11 Del Skrevet 24. mars Dessverre ofte Kvalitetssjef Anonymkode: 6ccce...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #12 Del Skrevet 24. mars teamleader Anonymkode: 921d6...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #13 Del Skrevet 24. mars Den uformelle lederen, ofte selvutnevnte. Anonymkode: 7992d...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #14 Del Skrevet 24. mars Førstelinjeleder tenker jeg i noen grad dekker det, men det er jo ikke tittelen til folk. Hos oss er man "leder" om man har medarbeidere under seg og direktør når man har en ledergruppe under seg. Så er det noen avvik/ekstra ledd for de som har fysiske jobber på lager eller transport - der har man gjerne en teamleder i tillegg (som da er nederste leder). Så lagersjefen har gjerne områdeledere under seg og under der igjen teamledere. Der jobber det mye folk, så det har å gjøre med hvor mange man kan ha ansvar for. Mens i administrasjon er det medarbeider - leder - direktør. Anonymkode: 3cbab...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #15 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dessverre ofte Kvalitetssjef Anonymkode: 6ccce...54e Ja, det er helt sant. Alle driter i oss med unntak av når bedriften mottar melding om kvalitetsrevisjoner eller tilsyn og når det er snakk ISO sertifiseringer. Da er vi plutselig helt uunnværlige og redder ræva til alle høyt ansette sjefer som ikke har peiling og ikke ville fått en eneste kontrakt eller kunde hvis vi ikke hadde sørget for den styrende dokumentasjonen var på plass. Mens hvis de vil betale oss, stresse rundt og slokke branner i stedet for å lære så gjerne for meg. Anonymkode: d9d07...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #16 Del Skrevet 29. mars Hos oss er det avdelingsleder. Anonymkode: 4174a...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #17 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 8.39): Bunnsjef? Anonymkode: 2b735...648 ansatte Anonymkode: 249cb...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå