AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Bunnsjef? Anonymkode: 2b735...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Det avhenger av type virksomhet og størrelse på den, og om det er offentlig eller privat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin70 Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Et fellesnavn er førstelinjeledere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Supervisor er som regel navnet på første rang sjef der jeg har jobbet (kontor). Anonymkode: 9c174...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Hos oss er det seksjonssjefen som er nærmeste leder. Anonymkode: e3e2a...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Mellomleder Anonymkode: cc15a...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden Vi har heller ingen lavere enn mellomleder, ingen som har lyst til å kalles bunnsjef 😅 Anonymkode: 785d8...5f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden Formann eller bas har det vært på flere av mine arbeidsplasser. Anonymkode: 3fd61...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Del Skrevet 13 timer siden Der jeg jobber er det Områdeleder. Anonymkode: 2b187...a31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #10 Del Skrevet 13 timer siden Tror ikke man har en felles betegnelse på "laveste" leder. Det er jo varierende hvor mange ledd man har med ledere i en bedrift. Hos oss er nærmeste leder "Daglig leder", med to ledd til toppen. For ikke så lenge siden var det tre. Det er jo en liten uting med for mange mellomledere, men jeg vet faktisk ikke om dette var et lurt grep. Det er ganske mange av de på laveste trinn som ikke får oppføling har jeg fått inntrykk av. Når noe skal tas videre, så skjer det ingenting, selv om jeg vet min nærmeste leder har gjort mye for å nå frem. Anonymkode: b3546...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå