Gå til innhold

Han jeg dater liker meg best når han drikker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Merkelig problemstilling, men han jeg dater er veldig pratsom når han drikker og sier mye om meg og oss som gir inntrykk av at han ønsker å være med meg og ha en fremtid med meg. Når han er edru er han mye mer ordknapp og deler lite om hva han tenker om meg og oss. Jeg drikker så og si aldri, så for meg vil dette bli et problem om det skal drikkes hver gang man skal prate om mer seriøse ting. Det er også noe ved det som gjør meg usikker på om han mener det han sier når det kun er i beruset tilstand. Hele situasjonen gjør meg usikker. Kanskje han egentlig ikke snakker sant når han drikker?

Anonymkode: f114d...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller kanskje han er introvert og veldig sjenert, da hjelper alkoholen han å slappe av og si det han faktisk tenker.... :D 

Når jeg møter en dame som jeg synes er fin og liker, da blir jeg veldig sjenert.... Kanskje han er lik meg, hvem vet...?

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje om dere tar den neste daten en plass der det ikke serveres alkohol, der han trives og er trygg.... Kanskje han åpner seg mer for deg da ;) 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du skjønner vel dette er et stort rødt flagg?? 🚩 

Anonymkode: 18577...7d2

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noe så useriøst... 

Det er en grunn til at du føler deg forvirret og usikker; han er ikke seriøs og/eller emosjonelt tilgjengelig. 

Anonymkode: 7931b...e23

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

men herregud, dropp han da om du blir så usikker. Også burde du si til han hvorfor du dropper han - så han kan jobbe med dette til neste gang. Help a sister out liksom. 

Anonymkode: a26d4...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja bare for å legge til. Du nevner du kanskje ikke tror han snakker sant. 

Dette er kanskje ikke noe du vil høre, men følg magefølelsen din!!🚩❤️

Jeg var sammen med en med skjult misbruk. Jeg fulgte ikke intuisjonen min selv om den varslet meg. Jeg var ikke på er godt sted når vi ble kjærester. Han ødela så mye🥺

Anonymkode: 18577...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haldrup skrev (6 minutter siden):

Kanskje om dere tar den neste daten en plass der det ikke serveres alkohol, der han trives og er trygg.... Kanskje han åpner seg mer for deg da ;) 

Om han derimot insisterer på å drikke alkohol, da har du svaret der.... Han vil bare ligge med deg og ikke ellers interessert...! 

Sånn en type bør du kvitte deg med heller før enn siden...!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Se heller på handlingene hans? Han jeg dater sier mye fint når han er full å skriver fine ting, men er ikke typen så sier det til meg. Jeg kan være litt sånn jeg også. Han viser mee handlinger, blikket og kroppsspråket at han digger meg og det er mer enn nok for min del.

Anonymkode: b6cdf...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...