Gå til innhold

Usikker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei.

Er 40 år , barn og gift . Hvert sammen 20 år. 
Nå er jeg usikker om jeg vil fortsette, eller jeg har vel hver det noen år 🙄

Føler vi bare dilter i det samme, at vi er mere venner enn kjærester …

Mye ved han som irriterer meg. Han er glad i øl, noe som har gjort mange år dårlige med bråk og krangling .. ja dere aner ikke… 

Hver helg må han drikke , fredager er fast med 8 halvlitere og PlayStation. Bare jeg ser øl i kjøleskapet så blir jeg i dårlig humør… 

Han gjør ikke noe av det dagligdagse hjemme , jeg fikser matpakker, lager middag, vasker klær , henger opp klær , rydder osv.. 

Vi kan ikke dra noen sted å ta et glass vin å prate osv , da blir det som regel masse drikke og fyll….

jeg kunne skrevet så mye mer , men da må jeg skrive flere timer… 

Anonymkode: 153a4...f1b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så, gå?

Jeg skilte meg på din alder.

Anonymkode: 710dc...39c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

😔Får så vondt av han også 🫣 Syntes det er vanskelig… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenk at du har ETT LIV  og du velger å bruke det på en mann du ikke liker. Du irriterer deg over det meste med mannen din, og du bruker det ENE LIVET DU HAR på å irritere deg.

Husk at du er frivillig i ett forhold med han. Du kan fint gå. Ja, det er hazzle i starten med å bryte opp samlivet, dele opp saker og ting, men hey... Da får du friheten til å gjøre hva enn du vil!!!

Tenk på det. 

Men som de fleste kvinner som klager over mannen sin her på kvinneguiden, så blir du sikkert til du er gammel, grå og enda mer bitter... Alt fordi man er for stolt eller synes det er så "slitsomt å bryte"..

Anonymkode: ddf1d...41a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

😔Får så vondt av han også 🫣 Syntes det er vanskelig… 

Ærlig talt! Du kan ikke være sammen med han for at du syns synd på han. Da gjør du han en bjørnetjeneste. Du er jo med og bidrar til at han kan opprettholde denne livsstilen. Så da er du ikke noe bedre selv tenker jeg. 

Anonymkode: 882c0...251

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ærlig talt! Du kan ikke være sammen med han for at du syns synd på han. Da gjør du han en bjørnetjeneste. Du er jo med og bidrar til at han kan opprettholde denne livsstilen. Så da er du ikke noe bedre selv tenker jeg. 

Anonymkode: 882c0...251

Enig. Ingen bør være sammen med noen bare pga medlidenhet. Ingen hadde likt å få vite at kjæresten kun er sammen med deg for at du ikke skal bli lei deg hvis de gjør det slutt. Alle vil jo bli elsket for dem der er, selv slabbedasker som din mann.

Anonymkode: e86d6...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...