AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Del Skrevet 21. mars Den er overpriset og smaker helt ordinært, som en litt for søt Kinder-sjokolade med nøttesmak. Anonymkode: cb94f...d8d 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 21. mars #2 Del Skrevet 21. mars Enig med deg. Det er en dum hype som ser ut til å gå over like raskt som den kom. Sjokoladen er helt meh. Absolutt helt grei,men overhodet ikke noe jeg kjøper til den prisen. Nå koster vel snart Freia og Nidar platene det samme,så blir vel et fett hva man velger. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #3 Del Skrevet 21. mars Tror ikke den slår an i fitness miljøet akkurat, de er alt for redde og nervøse for å bli tjukkaser. Anonymkode: 2a141...396 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #4 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror ikke den slår an i fitness miljøet akkurat, de er alt for redde og nervøse for å bli tjukkaser. Anonymkode: 2a141...396 Du har virkelig forstått det. Eller ikke. Anonymkode: fd995...082 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 21. mars #5 Del Skrevet 21. mars Har veldig lyst å smake den 😬🫣😔 er den like utsolgt nå? Bare for å smake, ikke for å kjøpe igjen. Liksom som en itch.. Og det hadde jeg før den ble en hype I Norge, jeg så den på YT for lenge siden ( i fjor?? Mens jeg var i Asia, men da solgte de den kun i Dubai) Skjønner at det er en hype, men likte "historien" med de som skapte og håndlaget denne og solgte. Og kommer aldeles ikke til å kjøpe den flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #6 Del Skrevet 21. mars Den har MYE høyere kaloriinnhold enn annen sjokolade. Du kan gå fra 55 kg og opp til 70 kg fort som svint av den sjokoladen, jeg bare advarer 😱 Anonymkode: 2a141...396 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #7 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den har MYE høyere kaloriinnhold enn annen sjokolade. Du kan gå fra 55 kg og opp til 70 kg fort som svint av den sjokoladen, jeg bare advarer 😱 Anonymkode: 2a141...396 Snakker du av erfaring? Anonymkode: d4e4c...233 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #8 Del Skrevet 21. mars Jeg har kun smakt den fra europris. Syns den var god, men den er ganske dyr på 69kr (766 kr pr/kilo). Og husker ikke helt, men tror det var ganske høyt kaloriinnhold. Ca. 500 kalorier tror jeg. Anonymkode: df44a...0ce 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #9 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Snakker du av erfaring? Anonymkode: d4e4c...233 Har hørt det av ei venninne som kommer fra Iran, hun gikk lynraskt opp i vekt da hun spiste denne hver helg. Anonymkode: 2a141...396 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #10 Del Skrevet 21. mars Perfume skrev (44 minutter siden): Har veldig lyst å smake den 😬🫣😔 er den like utsolgt nå? Tror de fleste europris butikker har mye av den så den er ikke like utsolgt nå lengre Anonymkode: df44a...0ce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #11 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har kun smakt den fra europris. Syns den var god, men den er ganske dyr på 69kr (766 kr pr/kilo). Og husker ikke helt, men tror det var ganske høyt kaloriinnhold. Ca. 500 kalorier tror jeg. Anonymkode: df44a...0ce Ehh ja, masse masse kalorier og masse masse sukker og fett, går rett i tarmen, blodet, lever og påvirker metabolismen. Anonymkode: 2a141...396 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #12 Del Skrevet 21. mars Vent til hypen har gitt seg så får du kjøpt den på Europris til 20kr Slik som skjedde med Prime-drikken Anonymkode: 82ac6...3c4 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #13 Del Skrevet 21. mars Verden vil bedras. Hype er penger. Og verden står i kø for bullshit markedet velger. Anonymkode: 98cf1...505 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 21. mars #14 Del Skrevet 21. mars Nei, jeg forstår det heller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #15 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Verden vil bedras. Hype er penger. Og verden står i kø for bullshit markedet velger. Anonymkode: 98cf1...505 Står i kø like mye for tjukkaskjøret vil jeg si. Folk er ikke redd for å bli kalt for «tjukkebolla feita hoppet over geita», nå lenger. Anonymkode: 2a141...396 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #16 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har kun smakt den fra europris. Syns den var god, men den er ganske dyr på 69kr (766 kr pr/kilo). Og husker ikke helt, men tror det var ganske høyt kaloriinnhold. Ca. 500 kalorier tror jeg. Anonymkode: df44a...0ce Smakte også den her om dagen, veldig god! 487 kalorier😅 Anonymkode: 672b6...140 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #17 Del Skrevet 21. mars Det er en hype, akkurat som den der energidrikken (Prime?) som kostet 150kr flaska og til slutt ble dump solgt for 3kr. Anonymkode: 9587b...619 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #18 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har kun smakt den fra europris. Syns den var god, men den er ganske dyr på 69kr (766 kr pr/kilo). Og husker ikke helt, men tror det var ganske høyt kaloriinnhold. Ca. 500 kalorier tror jeg. Anonymkode: df44a...0ce Er jo ikke noe verre enn vanlig melkesjokolade som har 560 kalorier pr 100 gram. Europris sin er 90 gram, så ganske likt da. Anonymkode: f3d44...98f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet 21. mars #19 Del Skrevet 21. mars Smakte den. Den var ok? Finner like gode (eller bedre) konfektsjokolade som ikke koster skjorta. Det er en hype. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #20 Del Skrevet 21. mars Den fra europris er den kjipeste av de. Man bør ha prøvd den hjemmelagde eller den fra normal før man uttaler seg bastant. Det er i en liga for seg selv. Anonymkode: ab3c3...e4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå