bobz Skrevet 20. mars #1 Del Skrevet 20. mars Hei! Er det noen som har peiling på parfyme her? Jeg har forelsket meg helt i en parfyme fra louis vuitton som heter symphony men denne koster over 6.000 kr og det er laaangt over hva jeg kan betale for en parfyme. Vet noen om en lignende parfyme som fåes kjøpt her i Norge? For dere som har luktet på denne, så vet dere hva jeg mener med at duften er himmelsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 21. mars #2 Del Skrevet 21. mars Google er vår venn: https://beautinow.com/how-to-choose-a-perfume/top-10-louis-vuitton-symphony-perfume-dupes-alternatives/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:25 #3 Del Skrevet tirsdag kl 07:25 Kan du beskrive hvordan den dufter? (Ja, jeg vet jeg kan google, men...) Anonymkode: af15e...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet tirsdag kl 15:27 #4 Del Skrevet tirsdag kl 15:27 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kan du beskrive hvordan den dufter? (Ja, jeg vet jeg kan google, men...) Anonymkode: af15e...50e God beskrivelse av duften i linken som @stan la ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå