AnonymBruker Skrevet 20. mars #1 Del Skrevet 20. mars Hei! Ungen min er innlagt med RS, og får pustehjelp. Lurer på om noen vil dele erfaringer med hvordan det gikk etter barna deres hadde sykehustrengende RS. Jeg er så redd han skal få ettervirkninger.. Anonymkode: 9035c...b3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #2 Del Skrevet 20. mars Hei! Pust med magen og ta vare på deg selv oppi dette. Her ble vi innlagt på isolat med begge barna i 2 uker. Eldstemann fikk det hardest og det var helt forferdelig når det sto på. Etterhvert stabiliserte det seg heldigvis. Han hadde barneastma i tillegg som han vokste i fra. Har du familie og venner, så bruk de❤️ Anonymkode: 396fd...265 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #3 Del Skrevet 20. mars Hei 🌺 vår datter ble innlagt med RS. Lå med high flow pustestøtte. Men måtte flyttes fra lokal sykehus til regionsykehus med helikopter fordi hun trengte cpap og det ga de kun på intensiv. De fant ut i ettertid at hun hadde mykoplasma og tillegg til RS. Så det var veldig alvorlig. Hun sank i metning til 77 den første natten på sykehuset og det var da de satte i gang pustestøtte. Hun måtte få soneernøribg under sykehusoppholdet og fikk også medisiner gjennom sonden. Fikk litt væske i veneflon det første døgnet. Men gikk over til å gi alt på sonden etter hvert. i ettertiden var hun redusert. Ble fort sliten og andpusten. Hadde vanskelig med å gå stødig pga hun hadde ligget så lenge og sikkert mistet mye muskelmasse. Hun lå seriøst som om hun nesten sov. Reagerte ikke når de tok blodgass i fingeren hennes eller noe. Fryktelig skummelt å se henne sånn. men etter et par uker var hun tilbake til seg selv. Sluttet å bli raskt andpusten og gikk stødig igjen. Alle ettervirkningene gikk over her. Kognitivt virker hun helt som seg selv og utviklingen går som vanlig. Sykehusoppholdet var nå i februar og hun er 20 mnd gammel. Anonymkode: fbfd2...17f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #4 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hei! Ungen min er innlagt med RS, og får pustehjelp. Lurer på om noen vil dele erfaringer med hvordan det gikk etter barna deres hadde sykehustrengende RS. Jeg er så redd han skal få ettervirkninger.. Anonymkode: 9035c...b3c Det er fryktelig skummelt når det står på. Forstår kjempe godt bekymringene dine. Hvor gammel er gutten din? Og hvor i landet er dere? De er kjempe dyktige på RS barn som de kalles ❤️ sender deg masse gode tanker 🌺 Anonymkode: fbfd2...17f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #5 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hei! Ungen min er innlagt med RS, og får pustehjelp. Lurer på om noen vil dele erfaringer med hvordan det gikk etter barna deres hadde sykehustrengende RS. Jeg er så redd han skal få ettervirkninger.. Anonymkode: 9035c...b3c Huff😨 Hvor gammel er barnet? Er så mye luftveisinfeksjoner som går nå, har selv en baby som er dårlig (ikke så dårlig da). Håper det går fort over. Har ikke hørt om noen jeg kjenner som har hatt noe problemer i ettertid av RS virus. RS virus er for såvidt et ganske vanlig virus altså☺️ Anonymkode: 450d6...c9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #6 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det er fryktelig skummelt når det står på. Forstår kjempe godt bekymringene dine. Hvor gammel er gutten din? Og hvor i landet er dere? De er kjempe dyktige på RS barn som de kalles ❤️ sender deg masse gode tanker 🌺 Anonymkode: fbfd2...17f AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Huff😨 Hvor gammel er barnet? Er så mye luftveisinfeksjoner som går nå, har selv en baby som er dårlig (ikke så dårlig da). Håper det går fort over. Har ikke hørt om noen jeg kjenner som har hatt noe problemer i ettertid av RS virus. RS virus er for såvidt et ganske vanlig virus altså☺️ Anonymkode: 450d6...c9c 5 måneder ❤️ ts Anonymkode: 9035c...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #7 Del Skrevet 21. mars Min var ikke så liten som din skal sies, han har hatt to runder RS. Første gang var han 13 måneder og vi var på ferie på Mallorca. Vi ble sendt med ambulanse til sykehuset, det var ganske skummelt. Da fikk han astmamedisin og pustestøtte, var på sykehuset et par dager. Brukte astmamedisin en ukes tid etterpå. Neste runde var i vinter, 20 måneder gammel. Da var vi innom St Olavs for pustestøtte og astmamedisin, men ble ikke lagt inn. Var innom dagen etter og, men da ble han bare observert. Ingen ettervirkninger fra noen av rundene, bortsett fra litt skepsis mot folk i hvite frakker 😅 Anonymkode: 9b39a...e33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #8 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (21 timer siden): 5 måneder ❤️ ts Anonymkode: 9035c...b3c Stakar liten 😞 Anonymkode: 54bc5...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå