AnonymBruker Skrevet 21. mars #21 Skrevet 21. mars Veldig glad i pizza med pesto, laks og avokado. Brokkoli er også godt på Anonymkode: 4689b...a91
ToneVie Skrevet 21. mars #23 Skrevet 21. mars Elsker pizza med burrata! Ruccola, balsamico og litt Parma på der 👌
CrazyCatLady2500 Skrevet 21. mars #24 Skrevet 21. mars Rips og brie Pære og blåmuggost Aprikos og bacon (aldri laget det sjøl, bare fått det servert)
Anne Nym Medlem Skrevet 21. mars #25 Skrevet 21. mars Hvit saus, revet ost, pære, valnøtt, muggost, honning. Noen ganger tar vi små biter spekeskinke på også, men da dropper vi feks muggosten for det blir veldig salt selvom man har honning.
AnonymBruker Skrevet 21. mars #26 Skrevet 21. mars https://www.kroppkarrspizzeria.se/meny2/ Les menyen her, så får du mange forslag du aldri har tenkt på. Anonymkode: e3e87...837
AnonymBruker Skrevet 21. mars #27 Skrevet 21. mars Ja tunfisk. Også veldig godt. Anonymkode: 4689b...a91
AnonymBruker Skrevet 22. mars #28 Skrevet 22. mars Potetskiver, pesto, aubergine, oliven, pistasj, parmesan, burrata osv. Nam! Støtter også pære, prøvde det sammen med fire oster og honning. Nydelig kombo! Anonymkode: 120b1...f12
AnonymBruker Skrevet 22. mars #29 Skrevet 22. mars Rødløk, tomat, mozzarella og pesto. Steker en liten biff i panna, så den holder seg rød og god, snitter i tynne skiver og legger på når pizzaen er stekt. Anonymkode: d52f1...547
AnonymBruker Skrevet 22. mars #30 Skrevet 22. mars Jeg hadde en gang en drøm der kollegaen min anbefalte blåskjell på pizza. Kanskje det kan være noe?🤷🏼♀️ Anonymkode: 7703d...e27
Brunhilde Skrevet 23. mars #32 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg hadde en gang en drøm der kollegaen min anbefalte blåskjell på pizza. Kanskje det kan være noe?🤷🏼♀️ Anonymkode: 7703d...e27 Jeg liker pizza med reker, blåskjell og blekksprut. Sånn som denne: 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå