AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:20 #21 Del Skrevet fredag kl 18:20 Veldig glad i pizza med pesto, laks og avokado. Brokkoli er også godt på Anonymkode: 4689b...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet fredag kl 18:23 #22 Del Skrevet fredag kl 18:23 Marinert fisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToneVie Skrevet fredag kl 18:25 #23 Del Skrevet fredag kl 18:25 Elsker pizza med burrata! Ruccola, balsamico og litt Parma på der 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet fredag kl 18:34 #24 Del Skrevet fredag kl 18:34 Rips og brie Pære og blåmuggost Aprikos og bacon (aldri laget det sjøl, bare fått det servert) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Nym Medlem Skrevet fredag kl 18:34 #25 Del Skrevet fredag kl 18:34 Hvit saus, revet ost, pære, valnøtt, muggost, honning. Noen ganger tar vi små biter spekeskinke på også, men da dropper vi feks muggosten for det blir veldig salt selvom man har honning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:34 #26 Del Skrevet fredag kl 18:34 https://www.kroppkarrspizzeria.se/meny2/ Les menyen her, så får du mange forslag du aldri har tenkt på. Anonymkode: e3e87...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:38 #27 Del Skrevet fredag kl 18:38 Ja tunfisk. Også veldig godt. Anonymkode: 4689b...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:04 #28 Del Skrevet i går, 06:04 Potetskiver, pesto, aubergine, oliven, pistasj, parmesan, burrata osv. Nam! Støtter også pære, prøvde det sammen med fire oster og honning. Nydelig kombo! Anonymkode: 120b1...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #29 Del Skrevet 19 timer siden Rødløk, tomat, mozzarella og pesto. Steker en liten biff i panna, så den holder seg rød og god, snitter i tynne skiver og legger på når pizzaen er stekt. Anonymkode: d52f1...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #30 Del Skrevet 14 timer siden Jeg hadde en gang en drøm der kollegaen min anbefalte blåskjell på pizza. Kanskje det kan være noe?🤷🏼♀️ Anonymkode: 7703d...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #31 Del Skrevet 13 timer siden Bacon og blåmuggost. Anonymkode: d14c1...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 2 timer siden #32 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg hadde en gang en drøm der kollegaen min anbefalte blåskjell på pizza. Kanskje det kan være noe?🤷🏼♀️ Anonymkode: 7703d...e27 Jeg liker pizza med reker, blåskjell og blekksprut. Sånn som denne: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå