Gå til innhold

Anderledes pizzatopping

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har du forslag til anderledes pizzatoppinger? Noe som ikke er av de klassiske kjøttdeig,skinke,pepperoni og sånn. 

Anonymkode: 249c9...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Artisjokk

Sopp

Grillet paprika 

Mozarella

Nøtter

Pesto

Ruccola

Kyllingbacon

Kjøttboller

Reker 

Små tomater delt i 2

Pinjekjerner 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit pizza saus, blåmuggost, pære, spekeskinke og ruccola er min favoritt kombo.  👌

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvit pizza med reinsdyrskav og tyttebær

Anonymkode: cd358...050

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er veldig glad i pære på pizza, ekstra godt sammen med chevre. 

Anonymkode: cb9cc...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvit pizza med ost, spekeskinke, rødløk, har på masse ruccola og rista pinjekjerner når den er stekt. Sjukt digg 

Pesto, Mozarella, rødløk, litt mais og kylling. 

2 sjukt digge kombier 

Anonymkode: ff305...ab8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Oliven, feta og småtomater

Muggost og ruccula

Anonymkode: 16965...685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg og broren min liker veldig godt å ha mais, ost og oliven på pizzaen (ikke saus). Jeg vet det er veldig rart men jeg elsker det

Anonymkode: 74cac...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvit pizza med mozarella, karamellisert løk og spekeskinke. 

Anonymkode: d08f5...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Etk skrev (11 timer siden):

Reker er dritgodt på pizza!

Enig, det er en av mine favoritt-toppinger.

Dvs jeg legger squashskiver og hakket rød chili oppå tynt lag tomatsaus og ost, steker pizzaen nesten ferdig, og så har på pillede ferske reker som får bare noen sekunder i ovnen, slik at de blir lune, men ikke seige. Ferdigdampede blåskjell brukt på samme måte er også veldig godt. I det pizzaen kommer ut av ovnen drysser jeg over en miks av finhakket persille og revet sitronskall, pluss ringler over litt god olivenolje.

Ellers liker jeg å tenke på pizzaer som restemat. Dvs om vi har rester av feks gode hjemmelagde kjøttboller brukt til tapas eller pasta så bruker jeg dem på pizza. 

En annen favoritt er portobellosopp, bacon, rødløk og frisk rosmarin eller salvie. Trikset er å legge alt rått oppå tomatsaus og ost: Tynne soppskiver, tynnskåret rødløk, revet rosmarin, litt tynnskåret bacon i små biter spredt over det hele. Slik får løk og sopp steke i baconfettet, og alle smakene blande seg. Denne varianten er bankers, og blir alltid veldig god.

Anonymkode: 7d8d2...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

PS: Om du har en frisk artisjokk eller to i hus (ser mange nevner det) rens den ned til kun artisjokkhjerter med midtpartiet inni fjernet, skjær i tynne båter, og legg rå oppå tomatsaus og ost sammen med oppsmuldret blåmuggost. 

Veldig god kombo, og med frisk artisjokk unngår man den voldsomme sitronsyren som er tilsatt den hermetiske. 

Kan i tillegg toppes med enten ristede hasselnøttkjerner eller parmaskinke etter steking.

Anonymkode: 7d8d2...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...