AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Har du forslag til anderledes pizzatoppinger? Noe som ikke er av de klassiske kjøttdeig,skinke,pepperoni og sånn. Anonymkode: 249c9...992 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Artisjokk Sopp Grillet paprika Mozarella Nøtter Pesto Ruccola Kyllingbacon Kjøttboller Reker Små tomater delt i 2 Pinjekjerner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorthstudios Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Hvit pizza saus, blåmuggost, pære, spekeskinke og ruccola er min favoritt kombo. 👌 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Hvit pizza med reinsdyrskav og tyttebær Anonymkode: cd358...050 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden Jeg er veldig glad i pære på pizza, ekstra godt sammen med chevre. Anonymkode: cb9cc...887 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden Hvit pizza med ost, spekeskinke, rødløk, har på masse ruccola og rista pinjekjerner når den er stekt. Sjukt digg Pesto, Mozarella, rødløk, litt mais og kylling. 2 sjukt digge kombier Anonymkode: ff305...ab8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etk Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden Reker er dritgodt på pizza! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden Oliven, feta og småtomater Muggost og ruccula Anonymkode: 16965...685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #9 Del Skrevet 16 timer siden Jeg og broren min liker veldig godt å ha mais, ost og oliven på pizzaen (ikke saus). Jeg vet det er veldig rart men jeg elsker det Anonymkode: 74cac...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Del Skrevet 16 timer siden Hvit pizza med mozarella, karamellisert løk og spekeskinke. Anonymkode: d08f5...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #11 Del Skrevet 16 timer siden Banan. Anonymkode: 1dc15...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #12 Del Skrevet 15 timer siden Crème fraiche og tynne potetskiver. Nam! Anonymkode: 1054a...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Del Skrevet 15 timer siden Rosenkål. Artiskokk. Anonymkode: b8f1a...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Del Skrevet 15 timer siden http://www.veganmisjonen.com/2018/05/oppskrift-pizza-kikerter.html?m=1 Jeg synes denne er veldig god! 😊 Liker også godt pizza med ovnsbakt søtpotet. Eller biter av kokt potet, rosmarin og havsalt. Anonymkode: 59e6d...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Etk skrev (11 timer siden): Reker er dritgodt på pizza! Enig, det er en av mine favoritt-toppinger. Dvs jeg legger squashskiver og hakket rød chili oppå tynt lag tomatsaus og ost, steker pizzaen nesten ferdig, og så har på pillede ferske reker som får bare noen sekunder i ovnen, slik at de blir lune, men ikke seige. Ferdigdampede blåskjell brukt på samme måte er også veldig godt. I det pizzaen kommer ut av ovnen drysser jeg over en miks av finhakket persille og revet sitronskall, pluss ringler over litt god olivenolje. Ellers liker jeg å tenke på pizzaer som restemat. Dvs om vi har rester av feks gode hjemmelagde kjøttboller brukt til tapas eller pasta så bruker jeg dem på pizza. En annen favoritt er portobellosopp, bacon, rødløk og frisk rosmarin eller salvie. Trikset er å legge alt rått oppå tomatsaus og ost: Tynne soppskiver, tynnskåret rødløk, revet rosmarin, litt tynnskåret bacon i små biter spredt over det hele. Slik får løk og sopp steke i baconfettet, og alle smakene blande seg. Denne varianten er bankers, og blir alltid veldig god. Anonymkode: 7d8d2...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Rødbeter, chevre, valnøtter, ruccula, ingefær, chili, rødløk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden PS: Om du har en frisk artisjokk eller to i hus (ser mange nevner det) rens den ned til kun artisjokkhjerter med midtpartiet inni fjernet, skjær i tynne båter, og legg rå oppå tomatsaus og ost sammen med oppsmuldret blåmuggost. Veldig god kombo, og med frisk artisjokk unngår man den voldsomme sitronsyren som er tilsatt den hermetiske. Kan i tillegg toppes med enten ristede hasselnøttkjerner eller parmaskinke etter steking. Anonymkode: 7d8d2...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har hørt at det finnes pizzaer med ansjos (bittesmå fisk) på... kunne det vært noe å prøve? Du kan se her f.eks https://ceciliesmat.no/pizza-med-ansjos-og-paprika/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå