Sjarmør Skrevet torsdag kl 22:18 #21 Del Skrevet torsdag kl 22:18 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selv om jeg vet at hun har et godt hjerte og er trofast. Andre tanker rundt dette? Anonymkode: 34436...f51 Hvis du vet at hun er trofast er det ingen grunn for å ikke velge henne. Det er ikke alle som er så heldige med ektefellene sine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet torsdag kl 22:31 #22 Del Skrevet torsdag kl 22:31 Dramaet kommer isåfall fra deg selv og ikke hun😅 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:52 #23 Del Skrevet torsdag kl 22:52 Den som intet våger intet vinner. …noe som gjør deg til en *host* taper *host* Anonymkode: 8b5ba...283 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:56 #24 Del Skrevet torsdag kl 22:56 Hva er dette tallsystemet for noe? Er du 17 år? Anonymkode: 5c307...105 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet torsdag kl 23:14 #25 Del Skrevet torsdag kl 23:14 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En dame som er en tier ønsker et forhold med meg som er en svak firer. Derfor ønsker jeg ikke noe forhold. Har sagt nei til henne. Er jeg helt dust? Problemet er at jeg alltid hadde vært stresset rundt dette. Hun er altfor bra for meg. Tror det er best at folk finner partnere som er i ca samme liga. Det blir liksom skjev maktfordeling i forholdet. Og så er det alltid et jækla mas fra andre menn som vil ha henne. Fra gifte som ugifte. Kåtpeiser hele gjengen. Interesse fra andre damer får hun også. Og alt dette blir for mye drama etter min smak. Selv om jeg vet at hun har et godt hjerte og er trofast. Andre tanker rundt dette? Anonymkode: 34436...f51 Nå har ikke jeg lest tråden, et godt hjerte og trofast er bra og at hun vil ha deg bedre. Vil du ha henne da, bortsett fra utseende? Om det er tifellet oppfører du deg dumt. Ting kan gå bra og dere kan gå bra sammen. Du trenger vel ikke å lete etter de du synes er mindre pene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:37 #26 Del Skrevet torsdag kl 23:37 En ting til. I et forhold skal man ikke søke overtak, men balanse. Da både jeg og min kjære innså hvor viktig det er fikk vi et mye mer harmonisk og godt forhold. (I starten var vi egne og sta begge to, og redde for å vise oss svake liksom. Det gjorde ingen av oss godt. Alt ble bedre da vi begge våget å vise hvor mye den andre betyr, og så mye at vi er villige til å fire angående ting for hverandre. Fordi vi elsker hverandre. Vi er ikke redd for å vedkjenne den "svakheten" nå, fordi den er jo vår styrke. Det er derfor vi er sammen.) Anonymkode: 863ed...048 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:50 #27 Del Skrevet torsdag kl 23:50 Det funker ikke sånn. Jeg har alltid slitt ekstremt på datingmarkedet. Jeg er vel et ørlite knepp mer populær enn såkalte incels med dårlige holdninger. Når noen en uhyre sjelden gang er villige til å date meg er de merkelig nok alltid flotte av utseende. Eksen er etter mitt skjønn også svært pen. Skulle jeg tenkt som TS hadde jeg sikkert vært en bitter jomfru selv, men man må benytte de sjansene man har. Anonymkode: a7b60...257 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mizzy Skrevet torsdag kl 23:51 #28 Del Skrevet torsdag kl 23:51 Uff….du fisker etter sympati. Det er ikke synd på deg. Men på henne. Hun er glad i deg og du er opptatt av sånne overfladiske ting som «rangering» av mennesker?? Du er ikke istand til at noen er glad i deg du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #29 Del Skrevet 19 timer siden Hey, hey, hey, hey If you want to be happy for the rest of your life Never make a pretty woman your wife So for my personal point of view Get an ugly girl to marry you If you want to be happy for the rest of your life Never make a pretty woman your wife So for my personal point of view Get an ugly girl to marry you A pretty woman makes her husband look small And very often causes his downfall As soon as he married her and then she starts To do the things that will break his heart Anonymkode: 307ab...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #30 Del Skrevet 19 timer siden Liga? 10-er? 4-er? Hvor gammel er du.. ? Anonymkode: 29f02...7b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #31 Del Skrevet 19 timer siden Baserer du dette bare på utseende? Anonymkode: b8688...f06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #32 Del Skrevet 12 timer siden Da jeg ble forelsket i kjæresten min, så var det mange som sa at jeg kunne få mye penere menn enn han. Og det er nå så, men jeg har ikke hatt samme kjemi med noen av de tidligere kjærestene mine. Jeg elsker han, beundrer han, har lyst på han, stoler på han, jeg har rett og slett "funnet fred" med denne mannen. Det er DET som betyr noe. Han var også litt famlende i starten, men etter hvert så han hvor glad jeg var i han, og sakte men sikkert turte han å åpne seg og har innsett hva jeg føler for han. Jeg er overlykkelig for at jeg ikke er så overfladisk som mange andre, for da ville jeg aldri opplevd å finne kjærligheten. Anonymkode: 92d7a...2f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #33 Del Skrevet 12 timer siden Troll Anonymkode: f4ec3...6df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #34 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 21.57): Er jeg helt dust? Ja. Om ikke annet så ville du få dyppa'n i en 10er. Nå er du tilbake med å slite rundt etter svake firere. Anonymkode: d494d...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 16 minutter siden #35 Del Skrevet 16 minutter siden AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 21.57): En dame som er en tier ønsker et forhold med meg som er en svak firer. Derfor ønsker jeg ikke noe forhold. Har sagt nei til henne. Er jeg helt dust? Problemet er at jeg alltid hadde vært stresset rundt dette. Hun er altfor bra for meg. Tror det er best at folk finner partnere som er i ca samme liga. Det blir liksom skjev maktfordeling i forholdet. Og så er det alltid et jækla mas fra andre menn som vil ha henne. Fra gifte som ugifte. Kåtpeiser hele gjengen. Interesse fra andre damer får hun også. Og alt dette blir for mye drama etter min smak. Selv om jeg vet at hun har et godt hjerte og er trofast. Andre tanker rundt dette? Anonymkode: 34436...f51 Det er helt dust å drive på med rangeringer og ta valg på andres vegne uten å ha innsikt i hva de mener. Men samtidig er du så usikker og virker så underlegen at det beste for henne er å finne seg en annen. Så det er bra du lot henne gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 7 minutter siden #36 Del Skrevet 7 minutter siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hey, hey, hey, hey If you want to be happy for the rest of your life Never make a pretty woman your wife So for my personal point of view Get an ugly girl to marry you If you want to be happy for the rest of your life Never make a pretty woman your wife So for my personal point of view Get an ugly girl to marry you A pretty woman makes her husband look small And very often causes his downfall As soon as he married her and then she starts To do the things that will break his heart Anonymkode: 307ab...87d Det kan skje uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå