Gå til innhold

Jeg har kun en testikkel.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, du overtenker. Aldri har det vært ofret en tanke av meg, ei heller har jeg hørt ei venninne som noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan bare bekrefte det alle andre har skrevet, Ts.

Ja, du overtenker noe veldig! :)

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg tviler på at jeg hadde lagt merke til det. Ble vi et par ville jeg kanskje ha lagt merke til det, eller i hvert fall arret, og hadde lurt på hvorfor du fikk arret. Når du så fortalte det, så hadde jeg nok vært mer opptatt av om det hadde gitt deg smerter før du fikk den ene fjernet. 

Men det hadde uansett ikke endret mitt syn på deg. Du er da akkurat like mye deg selv og like mye mann selv om du har en, og ikke to testikler!

Jeg håper du tar til deg alle kommentarene i tråden, for det du gjør nå er å bryte deg selv ned og lage et stort problem av noe som virkelig, virkelig, virkelig ikke er noe problem i det hele tatt!

Vær stolt av deg selv, du er den eneste som er deg! :) 

Anonymkode: b763e...cac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, du overtenker. Jeg var i flere år sammen med en som hadde en av naturlig voksen størrelse og en testikkel på størrelse med en fire-årings. Jeg brydde meg null. Han fikk seg en protese siden det plagde han men jeg og Eksen hans (som er en venninne av meg 😆) ga totalt blanke. Penis funket til det den skal så da er det jo null stress. 

Anonymkode: 63262...806

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Dette er et litt pinlig innlegg, men jeg har kun en testikkel. Det tok meg mange år på å finne ut hvorfor, så når jeg var 16/17 spurte jeg legen. Det visste seg at den andre hadde "sittet" fast i lysken siden fødsel, og derfor aldri fått kommet ned. Måtte derfor ta operasjon for å få den ut.

Nå er jeg i midten av 20-årene og er redd for å være intim med en dame. Bekymrer meg for at hun skal tenke at jeg kun er en "halv" mann. Har også fortsatt et arr fra selve operasjonen som tærer på selvtilliten.

Overtenker jeg?

Anonymkode: 5dcae...728

Hun kommer ikke til å tenke over det

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunnfjording skrev (16 timer siden):

Dør av latter av den Einstein-kommentaren over her!

Det samme gjør jeg 😄 Jeg har en kompis som måtte operere bort en og dermed kun har en. Han skal jeg begynne å kalle for Einstein. 🤣 Han har ingen problemer med bare å ha en, verken fysisk eller psykisk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Betyr ingenting om det er en eller to testikler!

Ser mange skriver at de ikke ville lagt merke til det, og det vil ikke en dame du ligger med gjøre heller. 
Det hadde ikke stemt i mitt tilfelle, da jeg elsker å kose med pungen. Så fort jeg legger meg naken inntil min mann, er hånda mi rundt ballene hans. Og da kjenner jeg jo testiklene godt. Men jeg ville ikke brydd meg om det var bare en, det spiller ingen rolle. Har ingenting med mandigheten din å gjøre. 

Anonymkode: ad11a...f95

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Eksen min hadde også en testikkel, den andre datt aldri ned og måtte opereres ut. Aldri tenkt over eller brydd meg noe om det. 

Aldri hørt en dame snakke om det engang, det er et ikke-tema og virkelig ingenting du trenger å tenke over. 

Anonymkode: 84a38...0c5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De færreste bryr seg nok om dette. Jeg ville lagt merke til det med en gang, men jeg er dyrlege og over middels opptatt av testikler. 🤣 Du kan få operert inn protese hvis du ønsker det. Snakk evt med fastlegen om henvisning. 

Anonymkode: 8747e...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Dette er et litt pinlig innlegg, men jeg har kun en testikkel. Det tok meg mange år på å finne ut hvorfor, så når jeg var 16/17 spurte jeg legen. Det visste seg at den andre hadde "sittet" fast i lysken siden fødsel, og derfor aldri fått kommet ned. Måtte derfor ta operasjon for å få den ut.

Nå er jeg i midten av 20-årene og er redd for å være intim med en dame. Bekymrer meg for at hun skal tenke at jeg kun er en "halv" mann. Har også fortsatt et arr fra selve operasjonen som tærer på selvtilliten.

Overtenker jeg?

Mannen min har kun én testikkel. Du overtenker. Det går helt fint❤️

Anonymkode: fe7d8...260

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er nok menn litt mer opptatt av en kvinner. Så få deg dame. Eller få deg et implat og så dame. 

Anonymkode: 8d5e3...10b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 21.17):

Overtenker jeg?

Ja, du overtenker.

Det er lett å "se seg blind" på en kropp og det vi selv oppfatter som en mangel, en lyte, en feil. Fordi det er så nærme får det fort mye fokus hos akkurat en selv, men folk ellers tenker neppe noe på det. Du ville kanskje skjemmes over en kvise på nesa di ... men ville du brydd deg om noen andre hadde en kvise på nesa si?
Ville du brydd deg om en annen var litt tynn i håret?
Eller om ørene til en annen ikke var like?
... ville du brydd deg noe tilsvarende hos en partner eller kjæreste?

Jeg vil tippe nei.
Så om ikke du bryr deg selv om ting på andres kropper ... er det så utenkelig at andre heller ikke bry seg om slike ting ved din kropp?

Det man kan reagere på er om du gjør det til et så stort problem at det overskygger alle andre egenskaper ved deg. Lav selvtillit, usikkerhet, ikke tilfredshet eller aksept for egen kropp. DET kan fort være usexy. DET blir fort slitsomt å måtte leve med... konstant forsikre den andre om at det og det -ikke- er et problem.
Så, aksepter deg selv, vær fornøyd med deg selv og ikke bry deg om ting du ikke kan gjøre noe med. Vær den kule morsomme deg og ikke definer seg som kaptein en-balle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
On 3/20/2025 at 9:17 PM, AnonymBruker said:

Overtenker jeg?

_

(_) __ _

| |/ _` |

| | (_| |

_/ |\__,_|

|__/

Anonymkode: 99c2e...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen og det går fint. Unngår felles dusjer og lignende da...men ik no stress ellers;-)

Anonymkode: 84bb1...78a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 bittesmå som i tillegg ikke funker - null stress, kondom optional, ingen sid pung - likevel all the fun 😁

Så ikke tenk på det 😉

M51

Anonymkode: e1e6d...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...