Gå til innhold

Jeg har kun en testikkel.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dette er et litt pinlig innlegg, men jeg har kun en testikkel. Det tok meg mange år på å finne ut hvorfor, så når jeg var 16/17 spurte jeg legen. Det visste seg at den andre hadde "sittet" fast i lysken siden fødsel, og derfor aldri fått kommet ned. Måtte derfor ta operasjon for å få den ut.

Nå er jeg i midten av 20-årene og er redd for å være intim med en dame. Bekymrer meg for at hun skal tenke at jeg kun er en "halv" mann. Har også fortsatt et arr fra selve operasjonen som tærer på selvtilliten.

Overtenker jeg?

Anonymkode: 5dcae...728

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er et litt pinlig innlegg, men jeg har kun en testikkel. Det tok meg mange år på å finne ut hvorfor, så når jeg var 16/17 spurte jeg legen. Det visste seg at den andre hadde "sittet" fast i lysken siden fødsel, og derfor aldri fått kommet ned. Måtte derfor ta operasjon for å få den ut.

Nå er jeg i midten av 20-årene og er redd for å være intim med en dame. Bekymrer meg for at hun skal tenke at jeg kun er en "halv" mann. Har også fortsatt et arr fra selve operasjonen som tærer på selvtilliten.

Overtenker jeg?

JA! 

Anonymkode: b330d...d8d

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du overtenker ja. Det har ikke noe som helst å si. 

Anonymkode: 15edd...550

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange vil knapt legge merke til det, og iallefall ikke tenke noe negativt rundt det. Du kan slappe helt av 😊

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du overdriver. 

Hadde en klassekamerat som også hadde en testikkel, dette var noe vi alle visste og han gitt rundt og kalte seg selv Einstein.

Ingen av oss hevet så mye som på et øyebryn, for oss var det helt normalt som å ha to :)

Jeg hadde også sex med ham, og det siste jeg tenkte på, var den ene testikkelen han hadde, eller den ene som manglet. 

Vi har alle vårt og du er i hvert fall ikke en halv mann! 

Anonymkode: eed7b...dae

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, du overtenker. Det har ingenting å si.

Anonymkode: 5e8ce...e48

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har ingenting å si. Jeg var kjæreste med en som manglet begge to pga kreft som 18åring. Var ikke noe jeg tenkte over da, og har heller ikke tenkt på det i etterkant, før denne tråden. 

Anonymkode: 3b96f...47e

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en mer enn halvparten av befolkningen så det er rikelig far.

Men hvis dette er noe som plager deg i sånn grad så finnes det faktisk proteser!

https://medistim.no/produkt/testikkelimplantat-testikkelprotese/

Dør av latter av den Einstein-kommentaren over her!

Endret av Sunnfjording
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sunnfjording skrev (19 minutter siden):

Det er jo en mer enn halvparten av befolkningen så det er rikelig far.

Men hvis dette er noe som plager deg i sånn grad så finnes det faktisk proteser!

https://medistim.no/produkt/testikkelimplantat-testikkelprotese/

Dør av latter av den Einstein-kommentaren over her!

Herregud, jeg skjønte vitsen først nå! Jeg er blond ass😂😂😂 

Til ts, du har ingenting å bekymre deg for, dette hadde jeg som dame aldri tenkt et sekund på! Mindre mann my ass😀

Anonymkode: 25164...068

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Overtenker jeg?

Min mann har bare en testikkel og det har ingenting å si, jeg merker det ikke en gang. Alt fungerer hos han og fått barn naturlig også. 

Anonymkode: 3ee4d...2d5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du overtenker ja. Vi kvinner et ikke så opptatt av om du har en eller to testikler. 

Eneste jeg kjenner som har det samme (som jeg vet om) er gift og har to barn. 

Anonymkode: a67fc...f77

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Einstein! Den var fantastisk 😂😂 høres ut som en fyr med god humor

Katten min hadde for øvrig denne tilstanden. Heter visst kryptorkisme.

Anonymkode: f1ca1...e0f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Overtenker jeg?

Du overtenker, ingen/svært få damer vil bry seg om dette!

Anonymkode: 33d3c...538

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du lite å bekymre deg for, har hatt sex med en kar med en testikkel, han funka bra han😊 Hvis du ellers er en likandes kar, lukter godt og er snill, vil du ha null problem på damefronten. Hadde du vært hund derimot hadde du vært tatt ut av avl😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For å sammenlikne med dersom dette var en dame; ville hun vært mindre kvinne om ett av brystene var større enn det andre? 
Ikke for å være lite anerkjennende overfor deg ts, men er helt sikker på at dette ikke betyr noe for damer.

Anonymkode: 25164...068

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Du overtenker. Jeg var sammen med en mann med en testikkel og tenkte aldri over det. Punger kommer i små og store varianter, lange, korte, slappe, faste. Vi kvinner bryr oss ikke om pungen, med mindre den er veeeeldig lang, det kan være litt utfordrende. 

Ingen vil tenke du er mindre mann fordi du måtte ha en operasjon. Mest sannsynlig er den andre testikkelen din større enn normalen, fordi den har kompensert. Du har jo hormonene du skal ha på plass i kroppen så ting har jo fungert godt. 

Tro meg - ingen vil bry seg om dette.

Anonymkode: c9d4d...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min har bare en , jeg hadde ikke lagt merke til det engang hvis han ikke hadde sagt det , ikke noe å tenke på ! 

Anonymkode: 36ee0...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe å bekymre seg over! Det siste jeg tenker på er antallet kuler i pungen. Det er nok med en, man trenger jo bare en egentlig for  å formere seg. Jeg vet ikke hvordan det er med testosteron... produserer testiklene det? I så fall, om de gjør det, så kanskje det er nødvendig med tilskudd på resept hvis en ikke produserer nok? Igjen, jeg vet ikke. Det vet sikkert du som mann.

Uansett. Slutt å bekymre deg over at det bare er en, ingen kvinner vil nok tenke over det! Det blir som om en kvinne fortalte deg at "inni kroppen min er det bare en eggstokk, jeg skulle egentlig hatt to. Er det en dealbreaker for deg eller går det greit?"

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Overtenker jeg?

Ja. Dette hadde jeg ærlig talt ikke ofret en tanke 😅

Anonymkode: 81e82...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...