Hellebusen Skrevet 20. mars #1 Del Skrevet 20. mars Har en kompis som bor 8,5 timer unna meg med bil eller 45 minutt med fly. Vi har vært venner siden 2014 tror jeg, ihvertfall en del år. Han har drevet og spøkt med "spanking" og jeg har tatt dette som spøk opp igjennom årene. For litt over 1 år siden så spurte jeg han om jeg kunne låne penger til å dekke ett tannlegebesøk og jeg fikk låne 3000 av han og jeg har også betalt disse tilbake. Nå har det jo gått kanskje 4-5 måneder eller mer siden vi har snakket. Og nå driver han på igjen med den spøken og har booket seg tur til hvor jeg bor, og skal visst "spanke" meg. Dette er jo ikke noe jeg har lyst til, og har trodd det bare var kødd og spøk, men når det blir slik at han bestiller seg tur så blir jeg kanskje litt skremt(jeg har blitt voldtatt før). Jeg har på følelsen at jeg bør anmelde, men vet ikke hvordan jeg går frem med det.. Jeg har tidligere trodd at noe var gale i hodet hannes, og det tror jeg enda.. Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #2 Del Skrevet 20. mars Si uttrykkelig i fra om at du ikke ønsker noe som helst mer kontakt og at han skal holde seg unna deg, hvis ikke anmelder du ham. Anonymkode: 3bbdb...51f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 20. mars #3 Del Skrevet 20. mars Hellebusen skrev (11 minutter siden): Har en kompis som bor 8,5 timer unna meg med bil eller 45 minutt med fly. Vi har vært venner siden 2014 tror jeg, ihvertfall en del år. Han har drevet og spøkt med "spanking" og jeg har tatt dette som spøk opp igjennom årene. For litt over 1 år siden så spurte jeg han om jeg kunne låne penger til å dekke ett tannlegebesøk og jeg fikk låne 3000 av han og jeg har også betalt disse tilbake. Nå har det jo gått kanskje 4-5 måneder eller mer siden vi har snakket. Og nå driver han på igjen med den spøken og har booket seg tur til hvor jeg bor, og skal visst "spanke" meg. Dette er jo ikke noe jeg har lyst til, og har trodd det bare var kødd og spøk, men når det blir slik at han bestiller seg tur så blir jeg kanskje litt skremt(jeg har blitt voldtatt før). Jeg har på følelsen at jeg bør anmelde, men vet ikke hvordan jeg går frem med det.. Jeg har tidligere trodd at noe var gale i hodet hannes, og det tror jeg enda.. Tips? Altså... hæ. Du tenker å anmelde han fordi han sier at han skal komme å gi deg ris? Den anmeldelsen der havner nok nederst i bunken ts. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #4 Del Skrevet 20. mars got2go skrev (32 minutter siden): Altså... hæ. Du tenker å anmelde han fordi han sier at han skal komme å gi deg ris? Den anmeldelsen der havner nok nederst i bunken ts. Den havner ikke i bunken engang. Anonymkode: 49750...2c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #5 Del Skrevet 20. mars På hvilket grunnlag mener du at du skal anmelde han? Hvilken lov er det han bryter mener du? Anonymkode: 49750...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #6 Del Skrevet 21. mars Det er nok ingen spøk. Han drømmer om det innerst inne. Det er ingen vits å anmelde. Men du må sette grenser. Be han slutte. Hvis han ikke slutter, så bare kutt kontakten. Anonymkode: 2af43...a6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #7 Del Skrevet 21. mars Hvis dette ikke er noe du har lyst til ( sex generelt og spanking spesielt) så må du da vel si det. Nå tror han sikkert at aksepterer dette siden du ikke protesterer Anonymkode: 02199...a19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #8 Del Skrevet 23. mars Han har sikkert ikke helt sosiale antenner og har fått oppfatning av at du flørter/er interessert og er med på leken. Så bare vær tydelig og klar på at det ikke er aktuelt og at du opplever det som ubehagelig. Anonymkode: 1f3ed...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 23. mars #9 Del Skrevet 23. mars Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg