AnonymBruker Skrevet 21. mars #21 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kosthold. Slutt med ultraprosessert mat og sukker, så slipper hen å bli helt pizzatryne. Det er ikke meninga at vi mennesker skal ha masse kviser, selv i puberteten. Det kommer av ubalanse i tarmfloraen, betennelse og dårligig kosthold som krøller med hormonene. 😔 Anonymkode: de251...e6c For noe tull. Slutt med «victim shaming»! Du er tydeligvis ikke hudlege eller endokrinolog. Anonymkode: 4ea2b...f9c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #22 Del Skrevet 21. mars Banane skrev (10 timer siden): Takk dere. Blir nok hudlege neste (problemet er bare ikke veldig stort foreløpig, så lurte litt på om det fantes milde produkter vi kunne forsøke først.). Men sikkert uansett lurt med proffe råd først som sist.. Jeg slet med kviser i mange mange år. Får barna mine også dårlig hud, og det gjør de sikkert pga genetikk, er det første jeg gjør å kjøpe en sånn her som hjelper veldig med å rengjøre porer. Brukes sammen med en mild rengjøringskrem fra apoteket. https://www.vita.no/luxury-brands/luna-4-sensitive-skin?_gl=1*1nk52qy*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIooLAt9OajAMVcGSRBR0MGSNMEAQYBSABEgJ4nPD_BwE&gclsrc=aw.ds&gbraid=0AAAAADjQubVqzF8kSuCE0bG-6OuKkRlkF Anonymkode: 4ea2b...f9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #23 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kosthold. Slutt med ultraprosessert mat og sukker, så slipper hen å bli helt pizzatryne. Det er ikke meninga at vi mennesker skal ha masse kviser, selv i puberteten. Det kommer av ubalanse i tarmfloraen, betennelse og dårligig kosthold som krøller med hormonene. 😔 Anonymkode: de251...e6c Enig! Det er kosthold som gir kviser. Skjønner ikke når folk skal forstå det og ikke peise på med hud produkter. Det kommer jo innenfra. Anonymkode: d61c2...540 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #24 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei jeg er i 30 årene, startet med kviser i 9 års alder og har fremdeles kviser. Har i flere år holdt et raw kosthold med minimum av hvete og sukker …det hjelper ca 30 %. Hormonene mine er sånn… Anonymkode: 7eb2b...dc4 Du hadde garantert vært mye verre på ett annet kosthold. Samt kviser kommer ofte fra virus som streptokokker som legger seg i organene og lager problemer på ulike måter. Du må eventuelt detoxe det over tid. Raw kosthold er super bra da. Anonymkode: d61c2...540 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #25 Del Skrevet 21. mars Det er ingen forskning som viser at kviser skyldes kosthold. Nå er barnet ditt litt ungt men da mine ble tenåringer gikk de begge igjennom en isotretinoin kur og begge er kvitt problemet for godt. Masse hudprodukter tar ikke problemet som kommer innenfra. Det sa hudlegen til meg. Anonymkode: 99c77...bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #26 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kosthold. Slutt med ultraprosessert mat og sukker, så slipper hen å bli helt pizzatryne. Det er ikke meninga at vi mennesker skal ha masse kviser, selv i puberteten. Det kommer av ubalanse i tarmfloraen, betennelse og dårligig kosthold som krøller med hormonene. 😔 Anonymkode: de251...e6c Stemmer nok for noen, men ikke alle. Feks se på fotballspilleren høylund som spiller for United. Han har et sunt og strengt kosthold med mye rene varer og lite snacks og godterier generelt, likevel er han full i kviser og arr etter de. Enkelte er bare mer utsatt dessverre. Anonymkode: 7f684...d0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #27 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Du hadde garantert vært mye verre på ett annet kosthold. Samt kviser kommer ofte fra virus som streptokokker som legger seg i organene og lager problemer på ulike måter. Du må eventuelt detoxe det over tid. Raw kosthold er super bra da. Anonymkode: d61c2...540 Du er jo helt syk. Instagram-medisinstudent 😂 Anonymkode: 4ea2b...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #28 Del Skrevet 21. mars Verken jeg eller min mann har hatt mye kviser, men jeg som 50-åring får fortsatt kviser, jeg fikk kviser denne uken rett før mensen. Mine unger har også minimalt med kviser/nupper. Jenta bruker sminke, men renser det bort hver kveld. Hun trener hver dag så dusjer hver kveld. Sønnen har gjort minimalt og har som 17-åring gjerne maks en kvise av gangen. De har helt vanlig kosthold, men drikker store mengder melk, så melk behøver ikke bety kviser. Anonymkode: 0bcb8...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå