AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:10 #1 Del Skrevet torsdag kl 19:10 Anonymkode: 2f617...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:44 #2 Del Skrevet torsdag kl 21:44 ? Anonymkode: 2f617...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:51 #3 Del Skrevet torsdag kl 21:51 Stilig! Både fasong og farge🤩 Anonymkode: aaf0f...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:03 #4 Del Skrevet torsdag kl 22:03 Den ser ut som en helårs turjakke for meg, bare hive på et varmere lag under når det er kaldt. Mørk blå er ikke det første som slår meg som vår/sommerfarge heller. Anonymkode: c6afd...4bd 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:22 #5 Del Skrevet torsdag kl 22:22 Den var fin, men den fungerer nok best til bukser. Om du vil ha noe som kan brukes til skjørt eller kjole også hadde jeg valgt en trenchcoat eller en annen lett kåpe. Anonymkode: 9893d...ab8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet torsdag kl 22:26 #6 Del Skrevet torsdag kl 22:26 Fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:33 #7 Del Skrevet torsdag kl 22:33 Turjakke? Det finnes mange turjakker/allværsjakker i mer vårlige farger enn dette. Anonymkode: a46d6...bd9 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:46 #8 Del Skrevet torsdag kl 22:46 Jeg foretrekker turjakker uten noe for til våren. Og på våren synes jeg det er greit med litt lysere farger. Anonymkode: 01f7b...b52 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:47 #9 Del Skrevet torsdag kl 22:47 Ingenting våraktig over den Anonymkode: 8c38f...87f 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet torsdag kl 23:16 #10 Del Skrevet torsdag kl 23:16 Veldig fin! Helt klart en vårjakke i mine øyne 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:55 #11 Del Skrevet i går, 08:55 Vårjakke, ja, men til kun til turbruk - ingenting å bruke til jobb/kafé/handletur. Anonymkode: 33c2c...5c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:17 #12 Del Skrevet i går, 09:17 Går det an å sprette av logoen foran? Jeg ville aldri gått med noens navn på meg. Den eneste logoen som blir akseptert her er den søte fjellreven. 😊 Anonymkode: 4d977...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:12 #13 Del Skrevet i går, 10:12 Grei jakke er det, men en vårjakke er det ikke. Dette er en halvforet allværsjakke som er super til turer ute når det er drittvær, uansett om det er vår, sommer eller høst. Anonymkode: da90c...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #14 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 8.55): Vårjakke, ja, men til kun til turbruk - ingenting å bruke til jobb/kafé/handletur. Anonymkode: 33c2c...5c3 Ekspander Det er jo en Kari traa jakke. Så ... Anonymkode: 2f617...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå