AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Sett på både en slik glu stift og finish gel,men vet ikke hva jeg bør velge. Hørt mange bruker børste med stiv bust. Men vet ikke hva jeg bør velge? Anonymkode: 072ae...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden . Anonymkode: 072ae...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Følger Anonymkode: 6df14...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Umulig å si uten å vite hva slags hår du har. Personlig har jeg krøller som ikke engang hårspray hjelper på Anonymkode: b1e43...236 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Umulig å si uten å vite hva slags hår du har. Personlig har jeg krøller som ikke engang hårspray hjelper på Anonymkode: b1e43...236 Tykt og mye hår;) Anonymkode: 072ae...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tykt og mye hår;) Anonymkode: 072ae...2c6 Du må nesten prøve deg frem, normal har en del produkter for det som ikke koster mye. Anonymkode: 34e33...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tykt og mye hår;) Anonymkode: 072ae...2c6 Samme her, og jeg får "antenner" samma hva jeg bruker Anonymkode: 1f1e5...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filifjonk Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden Jeg bruker Glued gel, og går over med Glued spray til slutt. De gule! Sitter hele dagen! Koster ingenting heller, jeg kjøper det på normal men ser de har det over alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Filifjonk skrev (11 timer siden): Jeg bruker Glued gel, og går over med Glued spray til slutt. De gule! Sitter hele dagen! Koster ingenting heller, jeg kjøper det på normal men ser de har det over alt. Hvordan blir håret etterpå?Mye rester og fett? Anonymkode: 072ae...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå