AnonymBruker Skrevet 20. mars #1 Del Skrevet 20. mars Hei, hva er dine beste tips for å bli kjent med en du dater/er begeistret for? Da mener jeg ikke overflatisk kjente, men bli ordentlig kjent på et dyrere nivå som viser at man er kompatible sammen som kjærester og eventuelt samboere. Det skal altså fungere når den blomstrete fasen er over. Hva er dine beste tips? Spill leker? Spørsmål? Fyr løs 😄 Anonymkode: 038fd...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 20. mars #2 Del Skrevet 20. mars (endret) Ærlighet. Også om erfaringer og sider som ikke er perfekte. Mer seriøse samtaler om livet, erfaringer, utfordringer og alt mulig. Jeg falt ikke for min mann i starten. Jeg likte ham og synes han var morsom å være sammen med, og han ble litt fortvilet over at jeg ikke tok ham seriøst. "Dropp den kule fasaden og vis henne ditt ekte jeg. " fikk han i råd fra en god venninne av meg som syntes litt synd på ham. Det fungerte. 😄 Endret 20. mars av Trolltunge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #3 Del Skrevet 20. mars Gjøre hverdagslige ting sammen, for å se om man trives sammen. Når den blomstrete perioden er over, så er det hverdager det er flest av. Samarbeid er viktig. Klarer man det? Lage mat sammen. Kan være så enkelt som å prøve å veilede hverandre, i en lek der man må stole på hverandre. Bind foran øynene. Det finnes også spill for å bli bedre kjent med blandede spørsmål, så det ikke virker så påtatt. Klarer man å være stille og rolige sammen, uten at det blir pinlig? Anonymkode: be537...288 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #4 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, hva er dine beste tips for å bli kjent med en du dater/er begeistret for? Da mener jeg ikke overflatisk kjente, men bli ordentlig kjent på et dyrere nivå som viser at man er kompatible sammen som kjærester og eventuelt samboere. Det skal altså fungere når den blomstrete fasen er over. Hva er dine beste tips? Spill leker? Spørsmål? Fyr løs 😄 Anonymkode: 038fd...985 Snakke. Mye. Sånn blir man kjent . Åpenhet. Anonymkode: 5f811...4c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #5 Del Skrevet 20. mars Viktig å være ærlig. Faktisk også lurt å tilbringe flere døgn i strekk sammen så fort og så ofte som mulig, man blir ganske tett kjent med noen temmelig fort ved å besøke hverandre i langhelger og ferier. Det er noe annet enn å bare treffes noen timer i ny og ne. Faktisk viktig å se hverandre i hverdagslige omgivelser, f eks vil man være nødt til å gjøre noe husarbeid i løpet av noen døgn sammen. For meg er det viktig å se at en evt fremtidig samboer både kan lage mat og er huslig og ikke lever i en svinesti. Jeg er jo 100% uinteressert i å bli en manns hushjelp og mor. Anonymkode: a438b...ff3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #6 Del Skrevet 20. mars Det tar tid. Men still de viktige spørsmålene. Hva vil man fremover, barneønske etc Anonymkode: 4ee2c...96e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #7 Del Skrevet 20. mars Når du er over 50 år så går du ikke tom av noe å prate om 😄 Anonymkode: 46c1f...c86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #8 Del Skrevet 21. mars Jeg synes samtaler basert på spørsmålspill blir ganske turn off. Bare prat. Vær ærlig om livet, hvor du er og hvem du er. Senk skulderene og ha litt humor. Jeg tiltrekkes selv av åpenhet. Det blir fort død kommunikasjon hvis en faker. Anonymkode: 42f41...3e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #9 Del Skrevet 21. mars Vi gikk rett inn i kjernen på hverandre. Pratet om de store viktige spørsmålene som livssyn, religion, syn på barneoppdragelse, verdier, økonomi, ønsker for fremtiden, samboerskap, giftemål etc. Vi gjorde også alt for å tilbringe mest mulig tid sammen. Så vi møttes så og si hver helg og var sammen alle ferier. Kjente på hvordan det var å bo sammen, dra på ferier, håndtere stress og konflikter. Det er ingenting vi ikke vet om hverandre. Anonymkode: b9779...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #10 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes samtaler basert på spørsmålspill blir ganske turn off. Bare prat. Vær ærlig om livet, hvor du er og hvem du er. Senk skulderene og ha litt humor. Jeg tiltrekkes selv av åpenhet. Det blir fort død kommunikasjon hvis en faker. Anonymkode: 42f41...3e1 Hvorfor det? Det kan hende spørsmålene berører temaer man ikke hadde tenkt på. Noen kan være nervøse og få jernteppe. Da kan det være fint å ha slike kort og støtte seg litt på, fram til man blir bedre kjent og trygge på hverandre. Jeg hadde tenkt "Wow for et flott initiativ". Anonymkode: be537...288 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå