Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Xstrella skrev (På 13.9.2025 den 20.44):

Klarer ikke face 'liften' eller fillere til Sørland. Og de vippene. Hun må ta de av. 🙈

Sånn hygienisk sett skulle det heller vært forbudt med lange negler eller masse ørepynt som noen av deltakerne har. Det heter «kokkeskolen», så hygiene burd ert minste krav. Ingen vasker hendene før de starter med matlagingen en gang 😆

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble så forundret over han «Tacofyren» som var med sist. Altså, maten så helt fantastisk ut - så jeg tenkte å ta med meg datteren min på restauranten hans, men der startet problemene. Først så jeg at spisestedene han drev mer eller mindre er ihjelslaktet (det var veldig overraskende!), men det tenkte jeg ikke var så farlig - det er bare snakk om et måltid, liksom. 
Men så var det bare oppe to ganger i uka i vanlig middagstid, og der var KLIN umulig å bestille bord etter 15.30 på nett. Så datter troppet personlig opp der før i dag, og fikk bare rare beskjeder. Nei, de skulle stenge på kveldstid om to uker, så å spise etter kl 17 gikk ikke (?) Og for øvrig skulle snart hele restauranten nedlegges, også. Er det rareste …

Så hvorfor var han med som ekspert på Kokkeskolen? 🫡 Er det en slags vennetjeneste jeg ikke forstår meg noe på? Og hvorfor så massiv reklame for en fyr som har en restaurant som bare er oppe en gang i blant, og skal legge ned? Jeg er klar over at innspillingen var for en stund siden, men det der var bare rart. 

• Liker 5
Skrevet
Ane Rikke skrev (På 16.9.2025 den 20.12):

Jeg ble så forundret over han «Tacofyren» som var med sist. Altså, maten så helt fantastisk ut - så jeg tenkte å ta med meg datteren min på restauranten hans, men der startet problemene. Først så jeg at spisestedene han drev mer eller mindre er ihjelslaktet (det var veldig overraskende!), men det tenkte jeg ikke var så farlig - det er bare snakk om et måltid, liksom. 
Men så var det bare oppe to ganger i uka i vanlig middagstid, og der var KLIN umulig å bestille bord etter 15.30 på nett. Så datter troppet personlig opp der før i dag, og fikk bare rare beskjeder. Nei, de skulle stenge på kveldstid om to uker, så å spise etter kl 17 gikk ikke (?) Og for øvrig skulle snart hele restauranten nedlegges, også. Er det rareste …

Så hvorfor var han med som ekspert på Kokkeskolen? 🫡 Er det en slags vennetjeneste jeg ikke forstår meg noe på? Og hvorfor så massiv reklame for en fyr som har en restaurant som bare er oppe en gang i blant, og skal legge ned? Jeg er klar over at innspillingen var for en stund siden, men det der var bare rart. 

Nud driver flere restauranter både i Norge og England. Av restaurantene han har i Oslo, er flere svært anerkjent og populære. Har spist på flere, også Breddos for noen år siden, og det har vært veldig god mat. Tror han er invitert fordi han er dyktig, ikke som noe vennetjeneste. Hellstrøm har for mye yrkesstolthet til det, tror jeg. 

Neste uke er det mulig å bestille bord hele dagen, men ikke fra oktober. Ser han nettopp har tatt over et annet lokale der han skal starte nytt konsept. Kanskje Breddos avvikles for å fokusere på det. Eller at kontrakten på Mathallen har løpt ut f.eks. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Spikkjipyshe.......  

Er det spekepølse de snakker om her?  😁

..

Truls01.jpg

Endret av NordicViking
Skrevet
NordicViking skrev (25 minutter siden):

Spikkjipyshe.......  

Er det spekepølse de snakker om her?  😁

..

Truls01.jpg

Ja, det er spekepølse 😊

Skrevet
Snurrevippen skrev (På 16.9.2025 den 19.34):

Sånn hygienisk sett skulle det heller vært forbudt med lange negler eller masse ørepynt som noen av deltakerne har. Det heter «kokkeskolen», så hygiene burd ert minste krav. Ingen vasker hendene før de starter med matlagingen en gang 😆

Det med lange negler er jeg helt enig i, men hva er problemet med ørepynt? Ørene er jo ikke i kontakt med maten.

Skrevet

Var det bare meg som var bekymret for at Morten Mygg skulle servere tiss?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...