Gå til innhold

GAD og ADHD

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen med disse diagnosene som kan komme med tips/råd/nøkkel/spådommer/ håp om hvordan jeg kan få opp funksjonsnivået mitt?  Stritter i mot med nebb og klør for å ikke ende opp i noe uføre statistikk, men jeg føler meg som en gullfisk som svømmer mot en foss.  Livredd alt mulig rart samtidig som jeg har en enorm uro i kroppen og vil leve livet til det fulleste! En dag vil jeg hoppe i fallskjerm, dagen etter er jeg redd for å spise middag. Det er som at Solan og Ludvig sitter i toppen å krangler om å styre skuten. 

Jeg er en profesjonell "angster" over mange år, så pusteøvelser, mindfullness, kosthold, trening og alle grunnleggende teknikker er selvfølgelig på plass eller utprøvd. Har vært i langvarig behandling, både CBT og MCT, samt mange ulike former for  gruppeterapi.  Jeg har jobbet mye med meg selv og lagt inn en enorm mengde innsats. Still nothing works. Om enn så har det egentlig bare gått mer i dass de siste årene. 

SSRI gir meg ekstrem tinnitus og antipsykotikum gjør meg aggressiv så de er ute av bildet. ADHD medisin er på banen, men lang ventetid hos psykiater. 

Noen her som har begge diagnosene og som kan komme med tips og triks om hvilke medisiner som hjalp, behandlingsformer som bet på eller noe andre mirakelkurer som jeg ikke har hørt om ? 

Anonymkode: 894d4...8fc

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har ingen av diagnoene, men jeg har komplekse traumer og OCD, som gir en del likheter. Jeg har mine pusteteknikker som er helt essensielt, men utover det så er jeg helt avhengig av bl.a b-12 injeksjoner og en god dose magnesium hver kveld. Roer ned nervesystem og tankekjør en hel del, men tok noen mnd før jeg merket effekt. 

Anonymkode: 50437...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville undersøkt om angsten er knyttet til hormonelle endringer. 

Anonymkode: 48460...75b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...