AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Hei! Jeg skal på utveksling til Spania, og lurer på om dere har forslag til hva jeg kan ta med til min utvekslingsstudent. Typ smash, melkesjokolade osv:) Det skal kunne gå i koffert! Anonymkode: 596f9...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden (endret) Det avhenger vel helt av hva studenten liker? Og personlig smak er som kjent som baken, den er delt. Du bør jo spørre vedkommende. Da får du mulighet til å ta med det som blir satt aller mest pris på. PS! Eller mener du at det er DU som skal være utvekslingsstudent? Er det skrivefeil og du mente "ta med til mitt utvekslingsstudie"? Du skriver at "jeg skal på utveksling" ? Endret 15 timer siden av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Typiske norske ting er vel vanlig å ta med. Melkesjokolade og brunost😀 Jeg ville nok også sett etter en norsk forfatter utgitt på spansk og gitt en bok. Anonymkode: 2623b...ed6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Million skrev (4 minutter siden): Det avhenger vel helt av hva studenten liker? Og personlig smak er som kjent som baken, den er delt. Du bør jo spørre vedkommende. Da får du mulighet til å ta med det som blir satt aller mest pris på. PS! Eller mener du at det er DU som skal være utvekslingsstudent? Er det skrivefeil og du mente "ta med til mitt utvekslingsstudie"? Du skriver at "jeg skal på utveksling" ? Ts: Hei! Jeg skjønte ikke helt hva du mente på slutten. Jeg skal på utveksling i 1 uke med spanskklassen min. Usikker på hva hun jeg skal til liker, da hun ikke kan så godt engelsk:) Jeg kommer kun på melkesjokolade og brunost som "typisk norske" ting Anonymkode: 596f9...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Typiske norske ting er vel vanlig å ta med. Melkesjokolade og brunost😀 Jeg ville nok også sett etter en norsk forfatter utgitt på spansk og gitt en bok. Anonymkode: 2623b...ed6 Melkesjokolade er ikke typisk norsk. Ja vi har norsk melkesjokolade, men det produseres vel i de fleste land. Brunost er det vel strengt tatt få utlendinger som liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Fikk tips fra en australier bosatt i Norge: Bamsemums. Anonymkode: 7021b...35a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Må være sjokolade fra Nidar i så fall. Freia er da ikke norsk. Anonymkode: aac4c...b79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Jeg ville heller tatt med en koselig gave som du selv hadde likt å få. En krem, en god såpe, en vakker toalettmappe etc. Dette med å ta med norske ting er overvurdert og går vel som regel rett i søpla til den som får det Anonymkode: d419e...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden #9 Del Skrevet 57 minutter siden Seigmenn, bamsemums, smash, ostehøvel, saft (solbærsirup, bringebærsaft eller fun light bruker å bli likt), melkesjokolade, lakris (nesten ingen som ikke er oppvokst med lakris liker det, men de fleste synes det er gøy å prøve). Anonymkode: 8973f...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå