AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Litt dårlig bilde men er plaget med dette mer enn med rynker! Det blir litt markert og virker som det blir ‘’søkk’’ i huden eller at øverste hudlag blir borte. Blir litt som et mønster? Spesielt etter jeg voxer bryna virker det som huden blir enda dypere for hver gang..eller hvordan jeg skal forklare. Har dette litt under øynene og på kinnet åsså…foreløpig gjør det meg ikke så mye, men håper det ikke forverres. har vurdert Botox men syntes jeg er altfor ung foreløpig (35) Anyone? Anonymkode: f4c9b...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Ser at det også er et merke over den røde ringen jeg lagde på bilde så se bort fra ‘’den røde der Anonymkode: f4c9b...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåsippa Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Veldig vanskelig å se ut fra bilde. Om det ser ut som en "smultring", kan det være talgkjertelhyperplasi. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Du må ta bedre bilder hvis du ønsker fornuftige svar. Anonymkode: e54af...3c0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden Det er ikke for ungt å starte med botox når man er 35, det er en bra alder å starte for å forebygge dypere rynker på sikt. Anonymkode: e54af...3c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er ikke for ungt å starte med botox når man er 35, det er en bra alder å starte for å forebygge dypere rynker på sikt. Anonymkode: e54af...3c0 NEI!. Anonymkode: 53a3f...222 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden Ser ingenting jeg. Anonymkode: e342e...07a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Litt dårlig bilde men er plaget med dette mer enn med rynker! Det blir litt markert og virker som det blir ‘’søkk’’ i huden eller at øverste hudlag blir borte. Blir litt som et mønster? Spesielt etter jeg voxer bryna virker det som huden blir enda dypere for hver gang..eller hvordan jeg skal forklare. Har dette litt under øynene og på kinnet åsså…foreløpig gjør det meg ikke så mye, men håper det ikke forverres. har vurdert Botox men syntes jeg er altfor ung foreløpig (35) Anyone? Anonymkode: f4c9b...6f1 Det er jo ikke rynker, så btx vil ikke hjelpe. Det er helt normalt å ha ujevnheter i hud og form. Om du har litt ‘søkk’ så er du nok født med det og syns du bare skal akseptere deg som du er. Vi har alle våre komplekser. Og dette var helt unødvendig å henge seg opp i synes jeg🙂 Anonymkode: bf949...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå