Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #1 Skrevet 11. mars 2006 Hei Jeg logget meg på PC-en i dag, og har passord for å komme inn. Har Windows XP Home Edition, og i dag stod det (der jeg logger på) at jeg har 2 uleste e-postmeldinger..? Hvor er disse e-postmeldingene hen? De lå ikke i Outlook...
Mrs. K Skrevet 11. mars 2006 #2 Skrevet 11. mars 2006 De kan ligge i mappen for spam, hvis du har det.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #3 Skrevet 11. mars 2006 Nei, så visst ut til at det kom fra hotmail sin konto, men den bruker jeg aldri. Hvorfor får jeg det inn når jeg logger på PC-en? Bruker jo aldri hotmail.
Cata Skrevet 11. mars 2006 #4 Skrevet 11. mars 2006 Kan jo være spam eller noe reklame fra MSN som er blitt sendt til hotmailkontoen. Andre kan jo sende til den selv om du ikke bruker den.
Svart Katt Skrevet 11. mars 2006 #5 Skrevet 11. mars 2006 Er det noen andre som har sitti på din pc/brukerkonto? Etter at søsteren min lånte min pc en gang, fikk jeg den meldingen da jeg skulle logge meg inn, selv om jeg ikke bruker outlook etc. Jeg tror faktisk det hadde et eller annet med hennes MSN-bruk på min pc å gjøre, altså hennes uleste e-postmeldinger. Uansett, denne meldingen forsvant av seg selv etterhvert. Kan ikke huske at jeg gjorde noe med det i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå