AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Hei Jeg fikk ikke godkjent 4.1.3 "avsluttende kjøring" men 4.1.2. "kjøring i landevegsmiljø" gikk kjempebra men læreren mener at 413 ikke var bra nok. Var med to andre elever og jeg var kjempe bilsyk og jeg hadde ikke brukt GPS. Jeg er uenig, og det er drit dyrt. Må avlyse oppkjøringen min på fredag. Synes ikke at det er rettferdig. Har 4.1.4 på onsdag men det er vel heller ingen vits..... Kan jeg klage på noe her? Anonymkode: d8aeb...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Tror ikke det. Landeveiskjøring er noe av den enkleste kjøringen. Du trenger antakelig mer trening i kryss og trafikk Anonymkode: a534b...41b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tror ikke det. Landeveiskjøring er noe av den enkleste kjøringen. Du trenger antakelig mer trening i kryss og trafikk Anonymkode: a534b...41b Jo men det er det samme bare med og uten gps. Anonymkode: d8aeb...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå