Gå til innhold

We wibe Sync - erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hallais! 
Noen i par her som har prøvd parvibratoren som heter We wibe sync og kan fortelle hva dere syntes? Verdt pengene?

Anonymkode: 71963...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg(kvinne) liker den godt, det virker som at samboer(mann) også liker den. Opplever dog at den fort faller ut i stillinger der vi er vendt mot hverandre, altså misjonær, meg på toppen etc. Ulike varianter av bakfra funker best for oss, da holder den seg på plass. Det kan hende vi bare ikke har funnet den rette teknikken enda da, vi har ikke testet så veldig mye.

Anonymkode: 38d41...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg(kvinne) liker den godt, det virker som at samboer(mann) også liker den. Opplever dog at den fort faller ut i stillinger der vi er vendt mot hverandre, altså misjonær, meg på toppen etc. Ulike varianter av bakfra funker best for oss, da holder den seg på plass. Det kan hende vi bare ikke har funnet den rette teknikken enda da, vi har ikke testet så veldig mye.

Anonymkode: 38d41...6a4

Samme erfaring, jeg er mann og er nok litt for grov, det blir trangt og den blir lett presset ut.

Anonymkode: 82277...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man testikkelkreft i dag får man protese av titan. Kanskje du kan få det samme? Ta kontakt med fastlegen om dette er noe du bekymrer deg for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
eksentrisk skrev (5 timer siden):

Har man testikkelkreft i dag får man protese av titan. Kanskje du kan få det samme? Ta kontakt med fastlegen om dette er noe du bekymrer deg for

Og hvordan fungere den? Konstant stå?

Anonymkode: 6f849...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg og elskeren min har prøvd to forskjellige, vi landet på svakom. Den var mye bedre for meg, og omtrent samme for han.

K42

Anonymkode: ed65b...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...