AnonymBruker Skrevet i går, 16:49 #1 Del Skrevet i går, 16:49 Er det noen her som har Tesla Y og har 2 hunder, store/halvstore? Jeg hadde en Y som firmabil, og nå har vi lyst å kjøpe en selv. Eneste var at det var litt liten plass til dobbeltburet baki. Vi har variocage dobbel M og må egentlig ha det helt uttrukkret for at hundene skal ha bra med plass. I teslaen kunne vi ikke ha det helt ut. Så derfor lurer jeg på om det er noen som har gitter dørene i variocage, hvor du kjøper dobbel dør, skillevegg og gitter til å ha over setene? Eller liknende dette. Jeg lurer på om det faktisk passer i en tesla y🤔 jeg vet det går ann å kjøpe en slags vegg til tesla, men der er det ikke dør, og vi er nøtt til å ha dør for ellers kommer hundene til å springe ut med en gang vi lukker opp😅 Og eventuelt noen som har tesla x og vet om bagasjerommet er like stort som y eller om det er større? Anonymkode: c6261...80f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden 2 Schäferhunde slik som Führeren, kanskje? Anonymkode: f506d...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå