AnonymBruker Skrevet 20. mars #1 Skrevet 20. mars Vi har vært sammen i 3 år. Tidligere så har vi snakket om at når barna flytter hjemmefra (vi har hvert vårt barn) så skal vi flytte sammen til en mellomstor by der begge føler tilhørighet. Nå sier han at ikke ønsker dette og at han ser for seg at han skal bli boende (alene) fordi barnet vil trenge han til langt oppi 20 årene. Han ønsker derfor å fortsette slik vi har det nå. Jeg ble sikkelig lei meg og skjønner ikke helt greia med å fortsette. I grunnen så føler jeg at han ikke ser for seg en fremtid med meg, selv om han sier at han gjør det. Er det rart jeg reagerer? Hva gjør jeg nå? Anonymkode: ac0a3...aaf 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars #3 Skrevet 20. mars Høres ut som du har blitt holdt for narr. 💔 Anonymkode: 712f5...f64 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars #5 Skrevet 20. mars Snok1 skrev (15 minutter siden): Særboere på n’te året her. Fungerer strålende! Hvor er relevansen i svaret ditt? TS ønsker tydeligvis ikke livet som særboere og er lei seg. Skulle dine erfaringer vært nyttig på noe vis måtte du delt noe om hvordan dere fremtid og et liv sammen på tross av forskjellig bosted. Å proklamere at det funker strålende når det ikke er det TS spør om er bare sært. Anonymkode: 6a9cf...b74 5
SPOCA Skrevet 20. mars #6 Skrevet 20. mars Jeg hadde gått, jeg hadde følt at jeg hadde blitt holdt for narr. Og uærlige folk er det ikke verdt å bruke tiden sin på. 1 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars #7 Skrevet 20. mars hvaduikkeser skrev (22 minutter siden): Hvorfor må dere flytte sammen da? Fordi hun vil. Åpenbart Anonymkode: 4e1f6...567
AnonymBruker Skrevet 20. mars #8 Skrevet 20. mars Snok1 skrev (21 minutter siden): Særboere på n’te året her. Fungerer strålende! Denne tråden handler ikke om deg. Anonymkode: 4e1f6...567 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars #9 Skrevet 20. mars Da hadde jeg ønsket ham lykke til, avsluttet forholdet og etterhvert heller satset på å møte en mann som har samme ønsker for fremtiden som meg selv. Han har enten holdt deg for narr i tre år, eller han har endret mening. I så fall burde han vært ærlig med deg tidligere. Begrunnelsen hans virker heller ikke helt troverdig. Såsant barnet hans ikke har særskilte behov, så er det vel ingen grunn til at "barnet" skal "trenge ham til det er langt oppi 20-årene". Høres mer ut som om han sier dette for å avslutte forholdet, men at han ikke vil ha på seg å ha avsluttet forholdet, så han sier dette for å få deg til å avslutte. Uansett ikke en mann å satse på videre. Anonymkode: 8f375...179 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars #10 Skrevet 20. mars Snok1 skrev (27 minutter siden): Særboere på n’te året her. Fungerer strålende! Du har jo ikke et ordentlig forhold uansett Anonymkode: 3275d...e1c 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars #11 Skrevet 20. mars Hadde følt meg lurt. At han ble bedre kjent med meg og fant ut at det ikke er meg han egentlig vil tilbringe livet sitt med, men at jeg er kjekk å ha. Hadde tenkt at hvis han virkelig elsket meg så hadde han foreslått å flytte sammen uansett, men at det ble nært barna er forståelig. Tror jeg hadde avsluttet dette, om du ikke ønsker å være særboer da. Anonymkode: 13580...5ab 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars #12 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Vi har vært sammen i 3 år. Tidligere så har vi snakket om at når barna flytter hjemmefra (vi har hvert vårt barn) så skal vi flytte sammen til en mellomstor by der begge føler tilhørighet. Nå sier han at ikke ønsker dette og at han ser for seg at han skal bli boende (alene) fordi barnet vil trenge han til langt oppi 20 årene. Han ønsker derfor å fortsette slik vi har det nå. Jeg ble sikkelig lei meg og skjønner ikke helt greia med å fortsette. I grunnen så føler jeg at han ikke ser for seg en fremtid med meg, selv om han sier at han gjør det. Er det rart jeg reagerer? Hva gjør jeg nå? Anonymkode: ac0a3...aaf Han har forespeilet deg noe så har han ombestemt seg. Skjønner godt at du ble lei deg over dette. Det er et hav av forskjell på særboerskap og samboerskap. Er du villig til å gå fra han, og finne deg en som du kunne tenke deg å bo med? Anonymkode: 77335...3db
AnonymBruker Skrevet 20. mars #13 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du har jo ikke et ordentlig forhold uansett Anonymkode: 3275d...e1c Hva er et ordentlig forhold da? Det finnes mange varianter av det. Det er det ingen fasit på bare det fungerer for de det gjelder. Anonymkode: 77335...3db 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars #14 Skrevet 20. mars Snok1 skrev (39 minutter siden): Særboere på n’te året her. Fungerer strålende! Du er søt du 😘 Anonymkode: 77335...3db 1
Million Skrevet 20. mars #15 Skrevet 20. mars Her må du egentlig bare vurdere hva som er viktigst for deg. Å ha en samboer som du bor med hver dag i det daglige, eller en partner som har sin egen bolig og du har din egen bolig, men dere fortsetter som i dag. Personlig hadde jeg ikke hatt så mye i mot å være særboere (jeg er godt voksen med mine inngrodde vaner..), men det er noe du må kjenne på selv. Er det for mye av et løftebrudd for deg at han nå har ombestemt seg, så må du velge å gå. Kanskje finner du en ny du kan bli glad i, men det er jo ingen garantier.
AnonymBruker Skrevet 20. mars #16 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er et ordentlig forhold da? Det finnes mange varianter av det. Det er det ingen fasit på bare det fungerer for de det gjelder. Anonymkode: 77335...3db Jeg er litt enig. Voksne folk er samboere. De som velger å bare være kjærester, gjør det jo av en grunn. De klarer eller vil ikke være sammen og dele hverdagen. Anonymkode: 02b33...22a
Fighter83 Skrevet 20. mars #17 Skrevet 20. mars Her hadde jeg fadet totalt ut. Hadde bare sluttet å lage planer mm med han. Si du har planer, skal trene, vil være alene eller rett og slett ikke orker. Så får han muligens en følelse av om han savner deg i livet sitt eller ei og dermed er kanskje flytting i lag mer aktuelt... Kan jo håpe det kan fungere positivt. 2
Snok1 Skrevet 20. mars #18 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du har jo ikke et ordentlig forhold uansett Anonymkode: 3275d...e1c Den påstanden er bare piss. 1 2
Snok1 Skrevet 20. mars #19 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor er relevansen i svaret ditt? I utgangspunktet tenkte vi at vi skulle være særboere et par år til ting greiet seg ut litt med forskjellige logistikkutfordringer. I dag er det som det er fordi vi klarer å endre perspektiv og erfarer at det er en god del fordeler med et forhold som vårt, og at særboerskap ikke står i veien for kjærligheten. 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars #20 Skrevet 20. mars Da hadde jeg avsluttet. Dere ønsker forskjellige ting. Anonymkode: 82a5a...b20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå