Gå til innhold

Noen andre som har hatt en drittdag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For det har jeg. 😅 Slet med å sove i natt og tror jeg fikk bare 4 timer søvn. Dro på første dag i en helt ny jobb og ble møtt på helt tragisk vis. De hadde glemt av meg så jeg ble sittende i 30 min å vente der jeg hadde fått beskjed om å møte opp. Og avd. leder var direkte frekk og spydig mot meg når vi snakket sammen etterpå.. Når jeg var ferdig der dro jeg på butikken. Skulle kjøpe noe drikke og en yoghurt for 70 kr. Fikk kortet mitt avvist 2 ganger i butikken selv om det var penger på kortet. Jeg logget meg inn og sjekket og det sto egentlig 600 kr på kortet... Og han utenlandske karen i kassa lo bare av meg når jeg sa at jeg syns det var rart kortet mitt ble avvist, fordi det sto jo penger på den kontoen.. Han trodde vel ikke på meg, men jeg hadde kontanter på meg så fikk betalt ihvertfall. På tur ut snublet jeg i en kant og falt nesten pladask på fortauet. Og så fikk jeg hodepine. Tror jeg gir opp denne dagen 🙈

Hva gjør dere når dere har en sånn dag?

Anonymkode: 39b21...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hehe, du får håpe på en bedre dag i morgen 😅 Min dag har gått med til å fikse parykk før cellegift behandling på tirsdag 🫣 Så jeg føler definitivt at jeg har hatt bedre dager,  men jeg vet at det kommer verre. 😅

Anonymkode: 2e74a...f36

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hehe, du får håpe på en bedre dag i morgen 😅 Min dag har gått med til å fikse parykk før cellegift behandling på tirsdag 🫣 Så jeg føler definitivt at jeg har hatt bedre dager,  men jeg vet at det kommer verre. 😅

Anonymkode: 2e74a...f36

Takk for det. 😄 Vil ønske deg lykke til med cellegift behandling ❤️

Anonymkode: 39b21...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ja, skjer i ny og ne. For meg blir det vanligvis til at jeg prøver å ta lærdom av dagen, for å unngå repetisjon 

Anonymkode: 913f7...547

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...