minienthe Skrevet 11. mars 2006 #1 Skrevet 11. mars 2006 Egon har en himla god sjokoladekake, oreokake tror jeg den heter. noen som har oppskrift og fremgangsmåte på denne ?
Gjest gjest1 Skrevet 11. mars 2006 #2 Skrevet 11. mars 2006 Egon har en himla god sjokoladekake, oreokake tror jeg den heter. noen som har oppskrift og fremgangsmåte på denne ? ← Jeg har lagd to forskjellige oreo kaker, men de blir ikke som de man får på egon osv., men de er veldig gode! Jeg prøvde å legge ut linkene til kakene, men det gikk ikke da det var samme link til alle kakene. Men gå her og skriv oreo i det venstre søkefeltet og du vil få opp alle oreo kakene deres. Jeg synes personlig at det søte liv har de beste oppskriftene
Arkana Skrevet 11. mars 2006 #3 Skrevet 11. mars 2006 Jeg har prøvd flere oppskrifter, inkludert de fra Det Søte Liv og dessverre kommer ingen i nærheten av den originale. Men jeg jobber fremdeles med saken og skal garantert si i fra hvis jeg finner den rette oppskriften. Du kan forøvrig få kjøpt kaken i porsjonsstykker på Deli de Luca eller hel på SmartClub.
minienthe Skrevet 11. mars 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2006 (endret) da er bare spørsmålet... hvor er min nærmeste smartclub :-D *edit* Uææææææh, smart club er kun i oslo, må man forresten være medlem for å handle der ? Endret 11. mars 2006 av smulemor
Arkana Skrevet 11. mars 2006 #5 Skrevet 11. mars 2006 da er bare spørsmålet... hvor er min nærmeste smartclub :-D *edit* Uææææææh, smart club er kun i oslo, må man forresten være medlem for å handle der ? ← Neida, SmartClub er ikke bare i Oslo. Den finnes også på Råde, Sofiemyr (Kolbotn) og i Trondheim. I Oslo må du være medlem ja, men det koster bare 100 kroner året.
minienthe Skrevet 11. mars 2006 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2006 he he, oslo blir nærmest for meg men fortsatt komplisert... jeg er ofisiellt dust på å kjøre i oslo og jeg gidder ikke å kjøre kollektivt hvis jeg skal handle en del. må finne noen til å guide meg først. hvordan melder man seg inn ?
Arkana Skrevet 11. mars 2006 #7 Skrevet 11. mars 2006 Det er en skranke til høyre når du kommer inn inngangen, der tar de bilde av deg, du betaler 100 kroner og får kortet som du må vise fram før du går inn i selve butikken. Når du skal fornye medlemsskapet trenger du ikke gå i skranken, du bare handler som vanlig og betaler fornyelsen i kassen sammen med varene og de klistrer på en liten lapp hvor det står når det går ut.
moka Skrevet 12. mars 2006 #8 Skrevet 12. mars 2006 Jeg har prøvd flere oppskrifter, inkludert de fra Det Søte Liv og dessverre kommer ingen i nærheten av den originale. Men jeg jobber fremdeles med saken og skal garantert si i fra hvis jeg finner den rette oppskriften. Du kan forøvrig få kjøpt kaken i porsjonsstykker på Deli de Luca eller hel på SmartClub. ← har ikke funnet kaka på smart club jeg....
Arkana Skrevet 12. mars 2006 #9 Skrevet 12. mars 2006 Den ligger i kakedisken, altså nybakte kaker, ikke frysedisken. Og de selger den hel, ikke i biter. Ikke sikkert de har den hver dag da, og den kan jo ha vært utsolgt.
moka Skrevet 12. mars 2006 #10 Skrevet 12. mars 2006 oki. får stikke innom flere ganger da. pris på den da?
Gjest Virvel Skrevet 12. mars 2006 #12 Skrevet 12. mars 2006 Hva, har de den hel på SmartClub?! Hvorfor har ingen sagt det til meg? Hvorfor er jeg ikke medlem? Uæ, jeg måå haaa! Oreokakeeeee!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå