AnonymBruker Skrevet 25. mars #41 Del Skrevet 25. mars Åå dere fine 😭🥰 Tusen takk for så fine svar! Det betyr mye ❤️ Anonymkode: 595bb...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #42 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 21.45): Håper de følgende dagene ikke blir så tøffe som du fryktet😊 Har selv hatt brystkreft, men fikk annen cellegift enn det du får. Gruet meg også sinnsykt før første kuren, men den gikk bedre enn forventet. Husk å drikke masse vann, og spis mat med mye næring i. Kroppen trenger det nå. Om du blir kvalm kan du få resept på kvalmestillende hos lege. De fungerte supergodt på meg, så var aldri kvalm. ønsker deg masse lykke til med resten av behandlingen og krysser fingrene for at det går bra med deg💕 Anonymkode: 529e9...506 Ekspander Tusen hjertelig takk 🥰 Håper at det går bra med deg også nå ? Og at det gikk bra med alle kurene 💕 Føler meg så dum egentlig , jeg vet at det er mennesker som har det verre enn meg, og jeg er ingen egoistisk person, men likevel er det som at verden sentreres rundt meg selv 🤭 men det er jo sikkert litt vanlig vil jeg tro, for det er jo kun en selv som står alene i egen situasjon. Varm klem til deg 💕🫶 Anonymkode: 595bb...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #43 Del Skrevet 26. mars Sorry folkens, meg som maser litt igjen mtp erfaringer fra andre i samme situasjon 😅 Det har gått overraskende greit til nå vil jeg si etter kur i går. Lite kvalme og ok matlyst. Litt svimmel og rødmossen i ansiktet samt smaks forandringer. Men det går an å leve med . Men den ekle lukten får jeg ikke bort uansett hvor mye jeg dusjer. Noen gode tips? Den lukten er jo nok til å bli kvalm av i seg selv 🤢 Anonymkode: 595bb...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #44 Del Skrevet 26. mars Prøv bringebærdrops. Godt å høre at det går greit! Anonymkode: ebbbb...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #45 Del Skrevet 31. mars Hei igjen, dere som har svart i denne tråden 😊 Ønsker bare å høre om dere har vært mye trøtt igjennom kurene? Har egentlig gått forholdsvis greit denne uken, men i dag merker jeg en tretthet jeg sjelden har opplevd før. Selv om jeg har sovet godt i natt osv.. Er dette normalt ca en uke etter kur? Anonymkode: 595bb...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #46 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 14.48): Hei igjen, dere som har svart i denne tråden 😊 Ønsker bare å høre om dere har vært mye trøtt igjennom kurene? Har egentlig gått forholdsvis greit denne uken, men i dag merker jeg en tretthet jeg sjelden har opplevd før. Selv om jeg har sovet godt i natt osv.. Er dette normalt ca en uke etter kur? Anonymkode: 595bb...8e9 Ekspander Jeg hadde det samme Var helt på felgen i noen dager. Trøtthet/fatigue utav en annen verden. Ga seg litt gradvis utover i uka. Tror det er en blanding av at steroidene du sikkert fikk i starten av kuren går ut, og at virkningen setter skikkelig i. Ikke press deg, bare la alt flyte, så går det fortere over Anonymkode: a787b...b86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #47 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 16.32): Jeg hadde det samme Var helt på felgen i noen dager. Trøtthet/fatigue utav en annen verden. Ga seg litt gradvis utover i uka. Tror det er en blanding av at steroidene du sikkert fikk i starten av kuren går ut, og at virkningen setter skikkelig i. Ikke press deg, bare la alt flyte, så går det fortere over Anonymkode: a787b...b86 Ekspander Åh takk så mye for svar 🙏 litt godt å høre at andre har samme opplevelse av det. Blir fort litt paranoid på hver minste ting i kroppen som avviker fra normalen 😅 Tror også jeg vil trenge litt profesjonell hjelp i etterkant av dette, for at ikke redselen for å få det tilbake går helt utover livskvaliteten videre . Anonymkode: 595bb...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:20 #48 Del Skrevet onsdag kl 17:20 AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 16.32): Jeg hadde det samme Var helt på felgen i noen dager. Trøtthet/fatigue utav en annen verden. Ga seg litt gradvis utover i uka. Tror det er en blanding av at steroidene du sikkert fikk i starten av kuren går ut, og at virkningen setter skikkelig i. Ikke press deg, bare la alt flyte, så går det fortere over Anonymkode: a787b...b86 Ekspander Kan jeg spørre om du hadde en reaksjon på den sprøyten som skal stimulere/booste immunforsvaret etter hver kur? Fikk så vondt i korsryggen nå en uke etter å ha tatt den sprøyten ? Trodde bivirkningene skulle ha kommet litt før 😅 Blir jo helt paranoid på alt som skjer i kroppen om dagen . Anonymkode: 595bb...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå