AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Jeg fikk positiv test i dag, går på p piller. To barn fra før Skal bestille time til abort i morgen, samboer sier at han støtter ikke det, og da får det være på min karma. Synes det er litt ufint. Jeg ønsker ikke å gå gravid eller ha et barn til, men jeg synes jo at det er trist. Han sier at jeg ikke skal nevne det mer for han om jeg har bestemt meg. Uff Noen tanker? Anonymkode: 08be6...d09 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden (endret) Jeg ville ha tatt sjansen på dårlig karma, og tatt abort. Den som ikke ønsker barn, bør ha høyeste stemme. Alltid. Endret 17 timer siden av got2go 18 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Hvorfor har du ikke sterilisert deg TS? Anonymkode: 37361...bb5 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor har du ikke sterilisert deg TS? Anonymkode: 37361...bb5 Dette… Anonymkode: b920d...8be 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Jeg syns mannen din har rett til å føle det. Det er tross alt han sitt barn også. Men jeg forstår også veldig godt at du syns det er ufint at han reagerer sånn, når man helst vil bli støttet i valgene man tar. Men det høres ut som at mannen din er litt såra. Hvorfor kan dere ikke få dette barnet og så kan han snippe seg? Anonymkode: 6f1de...d34 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden got2go skrev (2 minutter siden): Jeg ville ha tatt sjansen på dårlig karma, og tatt abort. Den som ikke ønsker barn, bør ha høyeste stemme. Alltid. Å det vet vi jo at ikke stemmer. Til syvende og sist er det damen som bestemmer uavhengig av om mannen vil ha barn eller abort. Anonymkode: e4c6a...31f 10 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg fikk positiv test i dag, går på p piller. To barn fra før Skal bestille time til abort i morgen, samboer sier at han støtter ikke det, og da får det være på min karma. Synes det er litt ufint. Jeg ønsker ikke å gå gravid eller ha et barn til, men jeg synes jo at det er trist. Han sier at jeg ikke skal nevne det mer for han om jeg har bestemt meg. Uff Noen tanker? Anonymkode: 08be6...d09 Karma? Det tror jeg ikke noe på annet enn at handlinger har konsekvenser. Konsekvensen av abort er at det ikke blir barn. Enkelt og greit. Han burde kanskje heller å sterilisert seg? Eller vil han egentlig ha flere barn? Veldig spesiell ting å si. Anonymkode: 65c46...391 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Del Skrevet 17 timer siden Karma har vel ikke noe med det å gjøre. Men må jo si jeg synes det er underlig at han ikke har klippet strengen hvis dere egentlig er ferdige med barn. Helt sykt å kreve at du ikke får lov til å engang nevne denne store kroppslige påkjenningen du skal gjennom av den som liksom skal være din støttespiller. Hvordan klarer du å respektere ham?? Anonymkode: 2b67f...81a 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Del Skrevet 17 timer siden Karma er selvsagt bare tøys. Din kropp, ditt valg, ts. Men han der samboeren ville jeg vurdert, han bør jo støtte deg gjennom aborten dersom du trenger det, eller sterilisert seg. Anonymkode: 9eab1...15a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Skal bestille time til abort i morgen, samboer sier at han støtter ikke det, og da får det være på min karma. Synes det er litt ufint. Jeg ønsker ikke å gå gravid eller ha et barn til, men jeg synes jo at det er trist. Han sier at jeg ikke skal nevne det mer for han om jeg har bestemt meg. Anonymkode: 08be6...d09 Hva slags mørkemann har du funnet deg? Anonymkode: 1fa65...fd8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #11 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor har du ikke sterilisert deg TS? Anonymkode: 37361...bb5 Fordi hun har tatt forholdsregler og gått på prevensjon. Det er en mye større operasjon å sterilisere seg når man er kvinne enn når man er mann, faktisk. Til ts: Risikerer dere forholdet hvis du tar abort? Er han klar for å step it up på hjemmebane hvis dere får et barn til? Er du villig til å vurdere å beholde hvis han lover å bidra i større grad, også under graviditeten? Anonymkode: a53ae...07e 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #12 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg syns mannen din har rett til å føle det. Det er tross alt han sitt barn også. Men jeg forstår også veldig godt at du syns det er ufint at han reagerer sånn, når man helst vil bli støttet i valgene man tar. Men det høres ut som at mannen din er litt såra. Hvorfor kan dere ikke få dette barnet og så kan han snippe seg? Anonymkode: 6f1de...d34 Hvorfor skal HAN sterilisere seg når det er hun som ikke vil ha flere barn? Hva med å faktisk ta litt ansvar selv… Anonymkode: b920d...8be 6 3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #13 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Karma? Det tror jeg ikke noe på annet enn at handlinger har konsekvenser. Konsekvensen av abort er at det ikke blir barn. Enkelt og greit. Han burde kanskje heller å sterilisert seg? Eller vil han egentlig ha flere barn? Veldig spesiell ting å si. Anonymkode: 65c46...391 Han vil ha flere ja. Anonymkode: 08be6...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #14 Del Skrevet 17 timer siden Dette har han all rett til å føle og ønske. Jeg tenker dere må sette dere ned og ta en grundig snakk om dette, for selv om det i siste ende er ditt valg, så er han faktisk far til barnet i magen også! Utrolig trasig om du tar abort nå for så å finne ut at du ønsker et barn til senere… Anonymkode: 0df64...009 3 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #15 Del Skrevet 17 timer siden Dersom han ønsker barn kan jeg forstå at det oppleves som vanskelig at du er gravid med hans barn, men ønsker å avslutte svangerskapet. Likevel er det slik at det er den som går gravid som til syvende og sist tar valget, og slik må det også være. Anonymkode: 28abc...4ea 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #16 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Karma? Det tror jeg ikke noe på annet enn at handlinger har konsekvenser. Konsekvensen av abort er at det ikke blir barn. Enkelt og greit. Han burde kanskje heller å sterilisert seg? Eller vil han egentlig ha flere barn? Veldig spesiell ting å si. Anonymkode: 65c46...391 Hvorfor skal han sterilisere seg når det er ts som ikke vil ha flere barn? Dessuten så kan det være greit at han fortsatt kan få barn hvis forholdet ryker av dette, da kan han finne ei dame som vil ha barn med han. Ts burde sterilisere seg. Anonymkode: e4c6a...31f 2 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #17 Del Skrevet 17 timer siden Vel, du tar jo livet av hans barn mot hans vilje. Forstår han veldig godt, jeg ville dratt på dagen du tok abort om jeg var han. Anonymkode: 511ab...5ac 3 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #18 Del Skrevet 17 timer siden Han vil ha flere barn, du er nå gravid med hans barn. Det er din kropp, du har det siste ordet uansett hva han måtte mene, hvis du ikke vil gå gravid og ikke ha flere barn. Men du kan heller ikke forvente at han skal støtte at du tar abort når du er gravid med et barn han ønsker seg. Det er ikke nødvendigvis noe som er mer galt og riktig i denne saken. Du har rett. Men han har like rett til å ønske seg dette barnet og bli såret over at du fjerner fosteret som er unnfanget. Spørsmålet nå er vel om forholdet vil tåle denne kneika, når dere står så langt fra hverandre og kommuniserer så dårlig med hverandre. Om du er 100 % sikker på at du ikke vil ha flere barn, så skulle du ha sterilisert deg, for å være sikker. Å bli gravid og ta abort er en påkjenning for kvinnekroppen, og det er unødvendig å gå på hormonpreparater (som hos deg tydeligvis heller ikke fungerer optimalt). Anonymkode: d435a...513 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #19 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva slags mørkemann har du funnet deg? Anonymkode: 1fa65...fd8 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Karma er selvsagt bare tøys. Din kropp, ditt valg, ts. Men han der samboeren ville jeg vurdert, han bør jo støtte deg gjennom aborten dersom du trenger det, eller sterilisert seg. Anonymkode: 9eab1...15a hva slags idiotisk svar er dette, virke som TS her bare a bestemt seg på dagen hun fant ut at hun er gravid, ja det er til syvende og sist kvinnes valg men er vel normalt og snakke om slike ting når du er i forhold? Kanskje det er han som bør revurdere, folk kan si mye når de får seg et sjokk. TS snakk med mannen din, ikke fisk etter sympati på kvinneguiden, og etter at denne saken er ferdig, så bør du gjerne ta en ny prat med han for å finne ut om dere drar tauet i samme retning. Mange forhold ryker på dårlig kommunikasjon. Anonymkode: 37844...6ff 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #20 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva slags mørkemann har du funnet deg? Anonymkode: 1fa65...fd8 Mørkemann? Fordi han er imot abort? Nei vet du hva,alle har lov å ta et standpunkt. Blir dere ikke enige så er det bare å gå fra hverandre da. Anonymkode: df66a...10b 2 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå