Gå til innhold

Ressursstyring portal visma? Kommer meg ikke inn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har ny jobb i helse og fikk sms om å svare ja eller nei på vakter men kommer meg ikke inn. I den visma ressurs appen står det at jeg må scanne qr kode, men det har jeg ikke... og står også jeg kan aktivere appen i visma ressurstyring portal.. Men hvor er det? Er det en egen app? Kommer ingen vei med dette så får ikke svart på vaktene

Anonymkode: 534c4...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du må inn på nettsiden, altså ikke app. Der kan du aktivere appen ved å scanne qr-koden. Da kan du logge inn i appen etterpå☺️ (om du får melding med forespørsel om vakter på sms, så svarer du bare «ja» eller «nei» på meldingen du fikk)

Anonymkode: 43822...927

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du må inn på nettsiden, altså ikke app. Der kan du aktivere appen ved å scanne qr-koden. Da kan du logge inn i appen etterpå☺️ (om du får melding med forespørsel om vakter på sms, så svarer du bare «ja» eller «nei» på meldingen du fikk)

Anonymkode: 43822...927

Åjaa, tusen takk 🤗☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Åjaa, tusen takk 🤗☀️

Etterspør bedre onboarding enn det du har fått, det er åpenbart at du verken har fått eller har tilgang på nødvendig opplæring. Dette dreier seg om "101"-kunnskap.

Anonymkode: cf179...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Etterspør bedre onboarding enn det du har fått, det er åpenbart at du verken har fått eller har tilgang på nødvendig opplæring. Dette dreier seg om "101"-kunnskap.

Anonymkode: cf179...ad2

Ja, jeg fikk nesten ingen info på forhånd... Fikk ikke intervju, ble bare bedt om å komme på opplæring. På første dag fikk jeg nesten ingen info, måtte selv stoppe avd. spl. når hun gikk forbi meg i gangen og spørre om jeg kunne få prate litt med henne. Var begrenset hvor mye info jeg fikk på den korte praten med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...