Gå til innhold

Tenk litt på hvor du snakker i mobilen!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi har ei på jobb som er mye i private samtaler. Ja,det er i pauser men hun bruker garderobe og andre felles rom til det. Før har jeg lukket døra for å gi henne ro men nå tenker jeg: jeg har ikke mye rett til å være her. Så jeg går inn og gjør det jeg skal og så får hun vike om hun ikke vil at jeg skal lytte. 

Anonymkode: d5500...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjøp en mobil jammer, vi brukte det på en arbeidsplass fordi det var ansatte som snakket i mobilen hele dagen mens de arbeidet.

Anonymkode: 2ded1...517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er forferdelig enerverende med folk som MÅ prate i telefonen over alt! Kjenner på et intenst ubehag å skulle være ufrivillig del av en intetsigende samtale. 

Jeg tar aldri telefonen hvis den ringer når jeg sitter på bussen. Da må det i så fall være at noen ligger på dødsleie. Er jeg på andre offentlige steder og jeg må ta den, er samtalen så kort som mulig og jeg "gjemmer" meg bort fra andre mennesker. 

For noen uker siden tok jeg bussen hjem på kveldstid. Grei og rolig tur helt til det kom på en araber som snakket med utestemme i mobilen så hele leddbussen hørte det. Null sjenanse. Aaarrrgh.

Anonymkode: 55c74...959

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser ikke problemet med å høre andres samtaler. 

Anonymkode: c7faa...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Kjøp en mobil jammer, vi brukte det på en arbeidsplass fordi det var ansatte som snakket i mobilen hele dagen mens de arbeidet.

Og risikere fengsel?

Anonymkode: 8dd1c...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og risikere fengsel?

Anonymkode: 8dd1c...879

Man får bare et gebyr, mulig det er ganske stort men noen ganger er det verdt det, og hvor stor er muligheten for at noen finner ut hvem som har den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...