Gå til innhold

Har jeg fornærmet taxi sjåføren??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Med den tankegangen kan man jo gjøre hva som helst? 
jeg er enig i at ts ikke behøver og tenke mer på det, gjort er gjort, var kanskje litt tanketom av narkosen og har tenkt nok i ettertid til at det kanskje ikke gjøres igjen. Gjort en tabbe, blitt oppmerksom av seg selv, lært, ferdig. 

Jeg har sendt biler videre både pga av bestemors roseparfyme og matstank. Vet også at flere taxisjåfører nekter take away i bilen, og ikke bare for sin egen del men for andre kunder. Heldigvis . Og sammenligne det med og ha opplevd verre ting som trusler , sjikane, folk som nekter og betale blir bare dumt. Skill mellom folkeskikk og hensyn  og ulovlig oppførsel . Har heldigvis aldri satt meg inn i en taxi etter han som ikke har dusja på 10 år, da hadde det vært meg du opplevd oppkast fra. Synes du høres veldig useriøs ut, og bra du er eks taxisjåfør, siden du nærmest oppfordrer den ene passasjeren til og ikke ta hensyn til senere passasjere. Fordi du har « opplevd elendighet « 

Anonymkode: c0f02...065

Snakk om å være stråmann mot meg.

Nei, man kan selvfølgelig ikke gjøre "hva som helst". Men det jeg skal fram til er at drosjesjåfører opplever MYE i bilene sine over tiden, fordi mange ikke kan oppføre seg eller tilpasse seg, og at denne "matstanken" er noe av det mest uskyldige som er. Jeg har selv fått inn en kunde som bar på 6 nystekte pizzaer. Altså, det kalles normal bagasje. Man kan jo ikke si at å ta med seg mat i emballasjer for å gjøre noe mot taxisjåføren... Ikke er det ufint, ikke er det ulovlig og det er ingenting å reagere mot - uansett hvor dårlig dag sjåføren har - nettopp med tanke på at sjåførene blir utsatt for veldig mye dårlig med tiden.

Anonymkode: 9b1b2...c27

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir skikkelig dårlig av matlukt, særlig i små rom. Det er ikke veldig uvanlig. 

Uansett får du jo ikke gjort noe med det nå, du har gjort det og du har sagt unnskyld. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Snakk om å være stråmann mot meg.

Nei, man kan selvfølgelig ikke gjøre "hva som helst". Men det jeg skal fram til er at drosjesjåfører opplever MYE i bilene sine over tiden, fordi mange ikke kan oppføre seg eller tilpasse seg, og at denne "matstanken" er noe av det mest uskyldige som er. Jeg har selv fått inn en kunde som bar på 6 nystekte pizzaer. Altså, det kalles normal bagasje. Man kan jo ikke si at å ta med seg mat i emballasjer for å gjøre noe mot taxisjåføren... Ikke er det ufint, ikke er det ulovlig og det er ingenting å reagere mot - uansett hvor dårlig dag sjåføren har - nettopp med tanke på at sjåførene blir utsatt for veldig mye dårlig med tiden.

Anonymkode: 9b1b2...c27

6 nystekte pizzaer er ikke normal bagasje. Det hadde du ikke fått lov og ha med på bussen. Det er det en grunn til. 

Anonymkode: c0f02...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tja. Hadde foretrukket å sitte i lukta fra forrige kundes takeaway fremfor lukta av sur svette som virker å være vanlig blant sjåførene her. 

Anonymkode: 11419...ba8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...