AnonymBruker Skrevet 24. mars #81 Del Skrevet 24. mars Verbena skrev (59 minutter siden): Jeg ville taklet det helt fint. Men jeg ville krevd at det var jeg som skulle funnet den ekstra kvinnen. Helt uakturalt at han skulle fått bruke tid på nett for å chatte og lete etter en god kandidat. Eller invitere med seg en bekjent.. Nå er dette noe vi har gjort mange ganger, med både godt og dårlig resultat. Så her er det mye som må være kommunisert og avtalt på forhånd, slik at alle får en god opplevelse og det ikke oppstår sjalusi og dumme følelser. Men når det er sagt, så er det helt fantastisk å dele noe sånt med personen du elsker, og for oss er det skikkelig krydder i hverdagen de gangene det skjer. Jeg er litt nyskjerrig på dette, hva er det som gjør det til et godt resultat? Er det ekstra dame dere har med? Og kan du trekke frem noen eksempler der det ikke har vært suksess? Anonymkode: 7229f...e8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 24. mars #82 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 15.48): Jeg har så lyst til å prøve dette, men er usikker på hvordan jeg best kan gå frem når jeg skal lufte ideen for dama? Vi har ikke vært sammen så lenge, men dette er en fantasi jeg har hatt i flere år. Hvordan ordlegger jeg meg og hvordan hadde du reagert dersom han du nylig ble sammen med spurte deg om dette? Anonymkode: b12e7...aa5 Jeg hadde reagert med "kjør på. Lykke til med å finne to villige damer. Ha det bra". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 24. mars #83 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 16.26): Slikt kunne du ha gjort unna før du gikk inn i forhold. Anonymkode: 021e2...4bb Slik tenker jeg også. Han har hatt denne fantasien i mange år, og nylig gått inn i et forhold. Hvorfor ikke prøve ut fantasien mens han er mellom forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Verbena Skrevet 24. mars #84 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg er litt nyskjerrig på dette, hva er det som gjør det til et godt resultat? Er det ekstra dame dere har med? Og kan du trekke frem noen eksempler der det ikke har vært suksess? Anonymkode: 7229f...e8a Det som funker for oss er ikke sikkert at funker for andre. Men vi hadde aldri gjort dette om vi ikke var 100% trygge på hverandre. Hadde det vært sjalusi inne i bilde hadde det bare vært ødeleggende å dra inn en ekstra person. Det må avklares hva som er lov, og evt hva som ikke er lov på forhånd. Og for mye regler er bare i veien. Hvorfor skal man feks ha lov til å ha sex, men ikke kysse? I en seksuell setting er det naturlig å kysse/ kline. For oss er det viktig at alle leker med alle. Det er ikke hans oppgave å tilfredstille to damer. Damene må også være aktive og gjøre det de har lyst til på impuls. De gangene det har funket dårlig var når hun vi hadde på besøk bare lå der på rygg og ville ha kos av oss begge. Men ikke gjorde noe aktivt tilbake. Det ble dritkjedelig rett og slett. Og en annen gang ble det for mye alkohol inne i bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 24. mars #85 Del Skrevet 24. mars Verbena skrev (9 minutter siden): Det som funker for oss er ikke sikkert at funker for andre. Men vi hadde aldri gjort dette om vi ikke var 100% trygge på hverandre. Hadde det vært sjalusi inne i bilde hadde det bare vært ødeleggende å dra inn en ekstra person. Det må avklares hva som er lov, og evt hva som ikke er lov på forhånd. Og for mye regler er bare i veien. Hvorfor skal man feks ha lov til å ha sex, men ikke kysse? I en seksuell setting er det naturlig å kysse/ kline. For oss er det viktig at alle leker med alle. Det er ikke hans oppgave å tilfredstille to damer. Damene må også være aktive og gjøre det de har lyst til på impuls. De gangene det har funket dårlig var når hun vi hadde på besøk bare lå der på rygg og ville ha kos av oss begge. Men ikke gjorde noe aktivt tilbake. Det ble dritkjedelig rett og slett. Og en annen gang ble det for mye alkohol inne i bildet. Men deres løsning forutsetter jo at dama er biseksuell. Mange damer er ikke det, meg inkludert. Det er ikke sikkert at dama til TS er biseksuell, og da blir det unaturlig for henne å ha sex med ei annen dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Verbena Skrevet 24. mars #86 Del Skrevet 24. mars Rosalilje84 skrev (6 minutter siden): Men deres løsning forutsetter jo at dama er biseksuell. Mange damer er ikke det, meg inkludert. Det er ikke sikkert at dama til TS er biseksuell, og da blir det unaturlig for henne å ha sex med ei annen dame. Det finnes mye leketøy og måter å leke på uten at damene må ha direkte sex med hverandre. Så her er jeg uenig med deg. Når vi har sex med ekstra mann har ikke mennene sex med hverandre heller. Men om man ikke tåler nærkontakt med eget kjønn er nok ikke trekant aktuelt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #87 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 16.29): Mange usikre damer her ser vi. Det å søke trekant er veldig vanlig. Bare sørg for at det går begge veier Digg når du og en annen tar kona i hvert sitt hull! Anonymkode: 47314...e1b Nei, ikke veldig vanlig. Anonymkode: 0ab0b...b80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå