AnonymBruker Skrevet 22. mars #61 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du tror visst jeg er mann du. Jeg er dame. Anonymkode: ebd92...e41 Samma det vel Anonymkode: 2ac1d...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 22. mars #62 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Glad jeg er i et forhold der det er takhøyde for å i alle fall snakke om sånne ting uten at noen blir såret eller at det er tvert slutt på forholdet bare sånt blir nevnt. Det må jo kunne gå an å snakke om ting.... Akkurat slik tenker vi også. Viner alltid nysgjerrige på hverandres fantasier drømmer og opplevelser. Man kan alltid si nei, og et nei skal respekteres. Flere fantasier har blitt til temaer som dukker opp igjen og igjen og som derfor skaper en felles nysgjerrighet. Som binging og shibari. Vi har gått kurs sammen og er blitt kjent med en håndfull mennesker i det som er et miljø. Vi har venner vi binder med og som vi utveksler bilder og teknikk-tips med. Noen ganger leder det til sex på tvers av par, men som oftest gjør det ikke. I dag kan vi ikke huske hvem som først hadde fantasier om binding og som bragte det inn som en fantasi. Etter en stund bare var det der, og vi hadde bestilt tau, instruksjons DVDer og kurs i gruppe-setting. Andre ting er bare nei på nte året. Det dikker opp av og til, men det er ikke noe masing med det. Andre ting igjen er felles aktive fantasier som er opphissende men som ikke blir iverksatt. Foreløpig. Selv om vi er gamle har vi god tid. Mer enn det er viktig å ankomme, er det viktig at reisen sammen er spennende og meningsfull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #63 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 18.54): Du er innforstått å 90% av mannfolk ville ønsket å fått denne fantasien realisert? Det gjelder gjerne også din mann. Du er innforstått å 90% av mannfolk ville ønsket å fått denne fantasien realisert? Det gjelder gjerne også din mann. Du er innforstått å 90% av mannfolk ville ønsket å fått denne fantasien realisert? Det gjelder gjerne også din mann. Du er innforstått å 90% av mannfolk ville ønsket å fått denne fantasien realisert? Det gjelder gjerne også din mann. Du er innforstått å 90% av mannfolk ville ønsket å fått denne fantasien realisert? Det gjelder gjerne også din mann. Du er innforstått å 90% av mannfolk ville ønsket å fått denne fantasien realisert? Det gjelder gjerne også din mann. Du valgte han selv og hvis han er så elendig, da er stor sannsynlighet å du og er elendig. Vi tiltrekkes av noe vi synes er gjenkjennelig. Det kan jo forklares på samme måte. De er også usikre. Du er innforstått å 90% av mannfolk ville ønsket å fått denne fantasien realisert? Det gjelder gjerne også din mann. Anonymkode: 2038e...5c3 Er du klar over at de fleste menn ikke takler den situasjonen godt i realiteten, men ikke klarer å ha sex med to damer, men bare en og en etter tur? Hvilket ødelegger opplevelsen av å ha trekant for begge kvinnene, og gjør det fullstendig meningsløst å ha trekant. Hilsen bifil kvinne med god erfaring, og kun opplevd en mann som har taklet å faktisk ha en reell trekant hvor oppmerksomhet på begge kvinner samtidig mestres. Anonymkode: eda85...59d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #64 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er du klar over at de fleste menn ikke takler den situasjonen godt i realiteten, men ikke klarer å ha sex med to damer, men bare en og en etter tur? Hvilket ødelegger opplevelsen av å ha trekant for begge kvinnene, og gjør det fullstendig meningsløst å ha trekant. Hilsen bifil kvinne med god erfaring, og kun opplevd en mann som har taklet å faktisk ha en reell trekant hvor oppmerksomhet på begge kvinner samtidig mestres. Anonymkode: eda85...59d Kan du utdype litt hva mannen ikke klarte? Var det å tilfredsstille to damer samtidig? Jeg er nyskjerrig for jeg og mannen har snakka litt om å ta med annen dame. Anonymkode: 7229f...e8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #65 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Kan du utdype litt hva mannen ikke klarte? Var det å tilfredsstille to damer samtidig? Jeg er nyskjerrig for jeg og mannen har snakka litt om å ta med annen dame. Anonymkode: 7229f...e8a Å ha oppmerksomhet på begge samtidig. Har man trekant med sin partner og en annen kvinne er det spesielt vesentlig og viktig å klare å ha oppmerksomhet på sin kvinne samtidig som den andre, men enhver trekant er ikke egentlig en trekant dersom mannen kun klarer å konsentrere seg om en person om gangen. Da er det seriepuling med kø, og ingen god opplevelse for noen av kvinnene. Faktisk helt meningsløst for kvinnene å ha trekant, for det er ingen trekant. Anonymkode: eda85...59d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #66 Del Skrevet 22. mars Hadde foreslått at han flyttet ut. Anonymkode: 095f0...6da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #67 Del Skrevet 22. mars Hadde ønsket han lykke til videre. Sånt bør jo komme opp tidlig i et forhold. Hadde han jeg har barn med kommet med dette nå, etter at han kjenner meg og mine verdier i et forhold Hadde jeg trodd han hadde fått en hjerneskade. Anonymkode: 44e2f...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #68 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 15.48): Jeg har så lyst til å prøve dette, men er usikker på hvordan jeg best kan gå frem når jeg skal lufte ideen for dama? Vi har ikke vært sammen så lenge, men dette er en fantasi jeg har hatt i flere år. Hvordan ordlegger jeg meg og hvordan hadde du reagert dersom han du nylig ble sammen med spurte deg om dette? Anonymkode: b12e7...aa5 "Jeg har lyst til å prøve trekant med en annen dame". Sånn. Så ser du an reaksjonen. Jeg snakket med kjæresten min og dette, og han vil ikke ha seg med en annen dame. Han vil at noen skal se på oss, men ikke bli med på leken. Sånn finner man ut at slike ting. Anonymkode: f8fb7...c90 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #69 Del Skrevet 22. mars Det hadde sjokkert meg om samboer kom med det forslaget, da vi begge er klinkende klare på at vårt sexliv kun inkluderer oss. Det var også en av de tingene han var klinkende klar på da vi ble sammen. Han synes slikt er motbydelig og jeg er enig. Om han hadde vært en helt annen type og foreslått trekant så hadde jeg avsluttet forholdet. Hadde følt jeg ikke var nok og at jeg ikke var den dama han egentlig ønsket seg. Folk er forskjellige, og jeg er av typen som mener sex og kjærlighet hører sammen. Anonymkode: 20e95...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #70 Del Skrevet 22. mars Jeg hadde sagt at vi kan godt åpne opp for en til, men bare om det blir enn mann. Anonymkode: 9bc6e...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 22. mars #71 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde sagt at vi kan godt åpne opp for en til, men bare om det blir enn mann. Anonymkode: 9bc6e...c52 Det er omtrent hva min elskede sa, så da fant jeg en mann til oss begge. Dette illustrerer hva en god og åpen dialog faktisk kan få til i et forhold hvor åpenhet blir prioritert og premiert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #72 Del Skrevet 22. mars Jeg var med på en trekant med et par en gang for lenge siden. Det endte med at damen forlot mannen til fordel for meg. K35 Anonymkode: 8dac9...ea8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #73 Del Skrevet 23. mars Hadde kona foreslått en ekstra mann hadde det mildt sagt blitt trøbbel hos oss. Av den enkle grunn, så foreslår jeg ikke en ekstra dame. Er du som meg, så lar du være. Anonymkode: 92e45...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 23. mars #74 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde kona foreslått en ekstra mann hadde det mildt sagt blitt trøbbel hos oss. Av den enkle grunn, så foreslår jeg ikke en ekstra dame. Er du som meg, så lar du være. Anonymkode: 92e45...84e Hva mener du? Hvis kona hadde foreslått det ville du blitt sint. Derfor foreslår ikke du? Vil du egentlig, men du har bestemt deg for å bli sint om hun foreslår? Dette virker pussig og lite logisk. Nei, jeg er ikke som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #75 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hadde ønsket han lykke til videre. Sånt bør jo komme opp tidlig i et forhold. Hadde han jeg har barn med kommet med dette nå, etter at han kjenner meg og mine verdier i et forhold Hadde jeg trodd han hadde fått en hjerneskade. Anonymkode: 44e2f...e15 Du hadde ikke blitt sjalu også da, om det plutselig kom en annen naken dame opp i sengen deres? Det hadde jeg blitt... Anonymkode: e26fe...8bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #76 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du hadde ikke blitt sjalu også da, om det plutselig kom en annen naken dame opp i sengen deres? Det hadde jeg blitt... Anonymkode: e26fe...8bd Plutselig? Snakker man ikke sammen? Anonymkode: ebd92...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #77 Del Skrevet 23. mars Trekant er noe man gjør når man er singel, ikke i et forhold. Folk er så dumme Anonymkode: 1537c...a6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #78 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Plutselig? Snakker man ikke sammen? Anonymkode: ebd92...e41 For mange blir bare samtalen plutselig. Noen har behov for å pule alt(på KG kan man få inntrykk at det er mange av de og vanlig) men for svært mange er tanken på flere personer inn i forholdet både uhørt og starten på slutten. Anonymkode: 20e95...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #79 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 9.45): Jeg hadde sagt; hun er din. Bare din. Da tar jeg den sexy brannmannen jeg fantaserer om. Han er bare min. Ikke din. Anonymkode: f5e41...2a4 Og dette hadde du sagt på en sexy leken måte elle slengt det ut passivt aggressivt? Anonymkode: 2038e...5c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Verbena Skrevet 24. mars #80 Del Skrevet 24. mars Jeg ville taklet det helt fint. Men jeg ville krevd at det var jeg som skulle funnet den ekstra kvinnen. Helt uakturalt at han skulle fått bruke tid på nett for å chatte og lete etter en god kandidat. Eller invitere med seg en bekjent.. Nå er dette noe vi har gjort mange ganger, med både godt og dårlig resultat. Så her er det mye som må være kommunisert og avtalt på forhånd, slik at alle får en god opplevelse og det ikke oppstår sjalusi og dumme følelser. Men når det er sagt, så er det helt fantastisk å dele noe sånt med personen du elsker, og for oss er det skikkelig krydder i hverdagen de gangene det skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå