AnonymBruker Skrevet 21. mars #41 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du er innforstått å 90% av mannfolk ville ønsket å fått denne fantasien realisert? Det gjelder gjerne også din mann. Du er innforstått å 90% av mannfolk ville ønsket å fått denne fantasien realisert? Det gjelder gjerne også din mann. Du er innforstått å 90% av mannfolk ville ønsket å fått denne fantasien realisert? Det gjelder gjerne også din mann. Du er innforstått å 90% av mannfolk ville ønsket å fått denne fantasien realisert? Det gjelder gjerne også din mann. Du er innforstått å 90% av mannfolk ville ønsket å fått denne fantasien realisert? Det gjelder gjerne også din mann. Du er innforstått å 90% av mannfolk ville ønsket å fått denne fantasien realisert? Det gjelder gjerne også din mann. Du valgte han selv og hvis han er så elendig, da er stor sannsynlighet å du og er elendig. Vi tiltrekkes av noe vi synes er gjenkjennelig. Det kan jo forklares på samme måte. De er også usikre. Du er innforstått å 90% av mannfolk ville ønsket å fått denne fantasien realisert? Det gjelder gjerne også din mann. Anonymkode: 2038e...5c3 Hvorfor skulle det endre svarene her? Det er en fantasi. En fantasi er en imaginær situasjon. Vi har alle fantasier som vi aldri får realisert, selv om vi så gjerne skulle ønske det. Jeg skulle ønske vi var dødsrike og levde på et slott med tjenere. Hadde mange barn og tok oss av en haug med katter og hunder som trengte et hjem. Mannen skulle være superromantisk og alltid gått kledd som en konge fra 1700 -tallet. Vi skulle hatt en stor garasje med alle tenkelige luksusbiler. Anonymkode: 2ac1d...2c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #42 Del Skrevet 21. mars Hadde nok gjort det slutt. Det samme om han foreslo med en annen mann. Anonymkode: 91528...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #43 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du er innforstått å 90% av mannfolk ville ønsket å fått denne fantasien realisert? Det gjelder gjerne også din mann. Du er innforstått å 90% av mannfolk ville ønsket å fått denne fantasien realisert? Det gjelder gjerne også din mann. Du er innforstått å 90% av mannfolk ville ønsket å fått denne fantasien realisert? Det gjelder gjerne også din mann. Du er innforstått å 90% av mannfolk ville ønsket å fått denne fantasien realisert? Det gjelder gjerne også din mann. Du er innforstått å 90% av mannfolk ville ønsket å fått denne fantasien realisert? Det gjelder gjerne også din mann. Du er innforstått å 90% av mannfolk ville ønsket å fått denne fantasien realisert? Det gjelder gjerne også din mann. Du valgte han selv og hvis han er så elendig, da er stor sannsynlighet å du og er elendig. Vi tiltrekkes av noe vi synes er gjenkjennelig. Det kan jo forklares på samme måte. De er også usikre. Du er innforstått å 90% av mannfolk ville ønsket å fått denne fantasien realisert? Det gjelder gjerne også din mann. Anonymkode: 2038e...5c3 Slutt å påstå at fordi DU ønsker det, er det vanlig. Menn flest som er forelsket i dama si, vil ikke dele henne. Med noen Anonymkode: 91528...1d4 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #44 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Mange usikre damer her ser vi. Det å søke trekant er veldig vanlig. Bare sørg for at det går begge veier Digg når du og en annen tar kona i hvert sitt hull! Anonymkode: 47314...e1b Her det 2 vagina en penis . Anonymkode: 59aee...13f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #45 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hadde nok gjort det slutt. Det samme om han foreslo med en annen mann. Anonymkode: 91528...1d4 Hvorfor hadde du gjort det slutt om det bare var et forslag? Det sliter jeg litt med å forstå. Anonymkode: ebd92...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #46 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har så lyst til å prøve dette, men er usikker på hvordan jeg best kan gå frem når jeg skal lufte ideen for dama? Vi har ikke vært sammen så lenge, men dette er en fantasi jeg har hatt i flere år. Hvordan ordlegger jeg meg og hvordan hadde du reagert dersom han du nylig ble sammen med spurte deg om dette? Anonymkode: b12e7...aa5 Er du åpen for å ha med ekstra mann? Har dere snakket om og bekreftet at dere begge er åpne for å introdusere en til i miksen? Er du klar for de vanskelige samtalene og følelsene rundt det? Hva om dere tar med en dame og en mann og hun vil fortsette, vil du takle det? Utrolig mye å ta med i betraktningen, og ikke noe man bare springer ut med sånn helt plutselig.. Er selv ikkemonogam, men hos oss er det en regel at vi leker alene da jeg ikke har et ønske om å se ham med andre... Tenker at du ved å åpne også må ta hennes fantasi og ønsker med i betraktningen. Jeg har kun dårlige erfaringer med menn som fantaserer om trekant da de kun har levd i runketåke og ikke taklet at jeg var åpen for og faktisk likte å leke med andre menn.. Anonymkode: 0e8d4...ec8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #47 Del Skrevet 21. mars Abraham skrev (17 timer siden): Tåpelig svar. Jeg har en del dameerfaring, som de fleste andre i femtiårene som har vært til og fra i forhold. Uten å være noen don juan. For meg, og definitivt de damene jeg har vært med, så er sex veldig tosomt. At det å ikke ville se kjæresten sin knulle andre skulle være tegn på usikkerhet, blir bare dum lesning. Jeg vet at det finnes mange swingere og folk som elsker trekant osv, men for den store majoriteten blant oss er sex det mest eksklusive og definerende man har i et parforhold. Det har da ingen ting med å ikke være trygg på seg selv å gjøre. Selv blant oss som nyter en ikkemonogam tilværelse, er det for spesielt interesserte å se partner nyte andre. Vi gjør ikke det i mine relasjoner. Anonymkode: 0e8d4...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #48 Del Skrevet 21. mars NEI 🙅 Hvis noen ønsker å ødeleggelse forhold pga en fantasi så vær så god. Helt uaktuelt for min del. Anonymkode: 8815b...324 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #49 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor hadde du gjort det slutt om det bare var et forslag? Det sliter jeg litt med å forstå. Anonymkode: ebd92...e41 Fordi et slik forslag vil for de fleste føles som et forsøk på å få godkjent noe som for kvinnen mest vil føles som en forespørsel om å få godkjent utroskap og svik. De fleste damer ville følt seg mindreverdige og følt at forholdet og kjærligheten var under stor trussel. Det er en svært egoistisk ting å be om med tanke på at det mest sannsynlig er helt uaktuelt fir henne, og gjør noe med tryggheten og synet på deg for alltid. Tipper forholdet vil få seg en kraftig knekk og at hun vil slite med tillit til deg etterpå. Men du kan jo ha flaks at hun er en av de få kvinnene som faktisk kan tenke seg dette. Du har forresten ikke halvparten i boks fordi du er i forhold. Du har ikke halvparten i boks før du inngår forhold med en dane du vet at ønsker seg dette. Anonymkode: 2ac1d...2c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 21. mars #50 Del Skrevet 21. mars (endret) Mannen og jeg kan godt fantasere om dette. Jeg er biseksuell, så det er jo spennende også for meg. MEN, det er som mannen min sier; én ting er fantasien, en helt annen ting er virkeligheten. Vi har snakket om det, jeg ble ikke såret siden der var jeg som snakket om det først (først som fantasi). Konklusjonen ble at det er veldig spennende å fantasere om, men ingen av oss ønsker å risikere et fantastisk samliv. Det handler ikke nødvendigvis om meg, det kan like gjerne være ham. Mannen sa også det at "problemet" er at vi har et så fantastisk sexliv, som er nært knyttet mot samlivet, så det er ganske sannsynlig at trekant og sex med en annen kvinne er ganske oppskrytt sammenlignet med meg. En ting er at han selvfølgelig tenner voldsomt på meg, slik jeg på ham, men han er trygg på meg. Jeg er helt enig i det. Helt ærlig tror jeg mannen hadde blitt fryktelig stressa og fått litt panikk, og så hadde det endt med at denne kvinnen og jeg fant på noe sammen foran han. Som sikkert er gøy, men jeg tror også det hadde gjort ham ukomfortabel. Og man skal ikke være ukomfortabel når man har sex. Man skal ha det fint og gøy. Endret 21. mars av SPOCA 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #51 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi et slik forslag vil for de fleste føles som et forsøk på å få godkjent noe som for kvinnen mest vil føles som en forespørsel om å få godkjent utroskap og svik. De fleste damer ville følt seg mindreverdige og følt at forholdet og kjærligheten var under stor trussel. Det er en svært egoistisk ting å be om med tanke på at det mest sannsynlig er helt uaktuelt fir henne, og gjør noe med tryggheten og synet på deg for alltid. Tipper forholdet vil få seg en kraftig knekk og at hun vil slite med tillit til deg etterpå. Men du kan jo ha flaks at hun er en av de få kvinnene som faktisk kan tenke seg dette. Du har forresten ikke halvparten i boks fordi du er i forhold. Du har ikke halvparten i boks før du inngår forhold med en dane du vet at ønsker seg dette. Anonymkode: 2ac1d...2c3 Går det ikke an å si nei om man ikke vil? Man får aldri svar på noe om man ikke spør. Synes det er rart at et slikt spørsmål skal velte hele forholdet. Da er det ikke et særlig solid forhold. Da mangler det mye vesentlig allerede hadde jeg tenkt da. Anonymkode: ebd92...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #52 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hadde nok gjort det slutt. Det samme om han foreslo med en annen mann. Anonymkode: 91528...1d4 Hadde aldri klart å ha sex sammen med en annen kvinne heller, hadde blitt kvalm og sikkert sjalu også. Anonymkode: e26fe...8bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #53 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Går det ikke an å si nei om man ikke vil? Man får aldri svar på noe om man ikke spør. Synes det er rart at et slikt spørsmål skal velte hele forholdet. Da er det ikke et særlig solid forhold. Da mangler det mye vesentlig allerede hadde jeg tenkt da. Anonymkode: ebd92...e41 Hadde du svart det samme om dama di spørte om hun kunne ligge med faren din mens du ser på via teams fordi det er en fantasi hun har? Hadde det gitt deg sår i sjelen og sett annerledes på henne etterpå? Eller hadde du bare svart nei, det vil jeg ikke, og alt var som før? Du må være klar over at å skinne med denne forespørselen om trekant ikke er som å spør om hun har lyst å gå en tur i parken. Anonymkode: 2ac1d...2c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #54 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hadde du svart det samme om dama di spørte om hun kunne ligge med faren din mens du ser på via teams fordi det er en fantasi hun har? Hadde det gitt deg sår i sjelen og sett annerledes på henne etterpå? Eller hadde du bare svart nei, det vil jeg ikke, og alt var som før? Du må være klar over at å skinne med denne forespørselen om trekant ikke er som å spør om hun har lyst å gå en tur i parken. Anonymkode: 2ac1d...2c3 Det er litt forskjell på en trekant med random folk, og noen i en nær relasjon. Det er ikke sammenlignbart. Om det var noe jeg ikke kunne tenkt meg (trekant mfm/ffm) så hadde jeg svart: "Dette passer ikke for meg. Det får holde med fantasien". Så er det opp til partner om de er enig eller ikke. Jeg hadde ikke gjort det slutt. Synes det er ganske drastisk. Sjelelige sår kan man jobbe seg gjennom om man virkelig vil. Hadde vært fryktelig synd å ødelegge et bra forhold på bakgrunn av dette. Det hadde jeg tenkt. Anonymkode: ebd92...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #55 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er litt forskjell på en trekant med random folk, og noen i en nær relasjon. Det er ikke sammenlignbart. Om det var noe jeg ikke kunne tenkt meg (trekant mfm/ffm) så hadde jeg svart: "Dette passer ikke for meg. Det får holde med fantasien". Så er det opp til partner om de er enig eller ikke. Jeg hadde ikke gjort det slutt. Synes det er ganske drastisk. Sjelelige sår kan man jobbe seg gjennom om man virkelig vil. Hadde vært fryktelig synd å ødelegge et bra forhold på bakgrunn av dette. Det hadde jeg tenkt. Anonymkode: ebd92...e41 Er du villig til å satse forholdet ditt for å komme med dette forslaget, må du bare gjøre det. Men når du ser hva veldig mange damer svarer at de hadde reagert, så ser du også at du mest sannsynlig vil møtes negativ med denne forespørselen, og at det vil skade forholdet deres. Anonymkode: 2ac1d...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #56 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er du villig til å satse forholdet ditt for å komme med dette forslaget, må du bare gjøre det. Men når du ser hva veldig mange damer svarer at de hadde reagert, så ser du også at du mest sannsynlig vil møtes negativ med denne forespørselen, og at det vil skade forholdet deres. Anonymkode: 2ac1d...2c3 Du tror visst jeg er mann du. Jeg er dame. Anonymkode: ebd92...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 21. mars #57 Del Skrevet 21. mars Klokkeblomst_85 skrev (2 timer siden): Hadde sagt, ærlig som er; skal du få nyte noe nytt, så skal jeg også Ville ikke vært med på trekant, mange damer er vakre og flotte, men tenner ikke på vulva, tenner på en deilig ståp*kk Så da kunne vi gjerne ligget med hver sin for én natt... eller to Ikke sant!🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 21. mars #58 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor hadde du gjort det slutt om det bare var et forslag? Det sliter jeg litt med å forstå. Anonymkode: ebd92...e41 Enig. Det er bare bra å ha grenser for seg selv. Ingen er mot det. Men å være tankepoliti på vegne av sin elskede…… Her skurrer det for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #59 Del Skrevet 21. mars Hadde sagt, dette er ikke spesielt lurt, siden du kan være ganske sjalu. Noe er bedre som kun fantasi. Anonymkode: b99e6...d77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #60 Del Skrevet 21. mars Glad jeg er i et forhold der det er takhøyde for å i alle fall snakke om sånne ting uten at noen blir såret eller at det er tvert slutt på forholdet bare sånt blir nevnt. Det må jo kunne gå an å snakke om ting.... Da jeg luftet det her i gården ble det tvert nei. Om jeg ville prøve å ligge med noen andre innimellom så var det for så vidt innafor, men hun hadde ingen interesse av å være med 😅 Å treffe andre alene er jeg ikke så ivrig på da jeg har et fantastisk sexliv med samboer. Mulig hun skjønte akkurat det og det derfor var ufarlig å svare som hun gjorde 🤣 Anonymkode: 03a86...3be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå