Thyra Skrevet 25. mars #41 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 11.12): Fra man har fått skatteoppgjøret jo. Det er skattemeldingen man leverer inn, skatteoppgjøret er det endelige resultatet. Anonymkode: 70712...aea Ekspander Beklager, jeg blandet sammen skatteoppgjør og skattemeldingen. Men mener å ha hørt at enkelte har fått skattepengene tidligere om de godkjenner/leverer med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #42 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 11.17): Sendte skattemeldingen, uten endringer, på torsdag. På mine sider på skatteetaten står det at jeg kan motta oppgjøret før 1.juni... kjedelig. Hadde håpet på utbetaling denne uken, men det blir nok noen uker eller måneders ventetid igjen. Samme i fjor. Leverte i midten av mars, uten endringer, fikk utbetaling på sommeren en gang. Anonymkode: 688a4...ec0 Ekspander Har du sjekket om beløpet er kommet inn på krav og utebetalinger? Når det kommer inn der skal det ikke ta så veldig lang tid før det utbetales, for da tar det ikke lang tid før datoen for utbetaling også kommer Anonymkode: a67b7...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 25. mars #43 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 11.17): Sendte skattemeldingen, uten endringer, på torsdag. På mine sider på skatteetaten står det at jeg kan motta oppgjøret før 1.juni... kjedelig. Hadde håpet på utbetaling denne uken, men det blir nok noen uker eller måneders ventetid igjen. Samme i fjor. Leverte i midten av mars, uten endringer, fikk utbetaling på sommeren en gang. Anonymkode: 688a4...ec0 Ekspander Du kan sjekke i linken her. Når den dukker opp der, er den bare noen dager unna. Men iflg noen i denne tråden, utbetaler Skatteetaten på onsdager. Jeg vet ikke. https://www.skatteetaten.no/person/skatt/skatteoppgjor/se-dine-krav-og-innbetalinger/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #44 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 21.56): Lurt. Gremmes over folk som skryer av hvor flinke de er til å trekke litt ekstra skatt slik at de får igjen mye. Anonymkode: 4b615...66c Ekspander De av oss som sliter med å spare, gr utgifter så er det enklere å spare litt hver måned, gjennom ekstra skatt. Jeg skryter imidlertid ikke, hvis noen spør så sier jeg bare at jeg trekker litt ekstra skatt. Det lille jeg mister i renter har ingen betydning. Coachshinny skrev (På 24.3.2025 den 21.57): Først må du sende inn svar svar på skatteberegningen. Det er forskjell på vanlig ansatt eller næringsdrivende. Er du vanlig ansatt og du sender svar raskt, da kan du få dette utbetalt allerede nå i mars. Jo lenger du venter og hvis du har endringer av skatten, eks kjøring, da kan det gå til september eller oktober Ekspander Ifjor så fikk jeg skatteoppgjør 4.nov. Fikk og sendte inn, i mars 2024. I år kan det for så vidt bare vente til september, Jeg skal på ferie i slutten av september. Så jeg kan vente med å få de til da. Anonymkode: daaed...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:16 #45 Del Skrevet torsdag kl 13:16 Nyskjerrig på når de kommer. Jeg sendte skattemeldingen på mandag. Det står at de kan komme før 1 juli på min side på skatten hos meg. Anonymkode: ead17...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå