Perine Skrevet 24. mars #21 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 19.48): Har ikke gang fått skattemeldingen, for å legge til ytterligere totalt uinteressant informasjon. Anonymkode: 6f71e...2a7 samme her 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #22 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 19.45): Fikk pengene i går. Anonymkode: e1719...065 Jeg fikk pengene i fjor. Mer enn jeg hadde krav på, faktisk! Mye mer. Anonymkode: 09033...9e6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #23 Del Skrevet 24. mars For de som sliter med at pengene kommer for sent anbefaler jeg det følgende: endre skattekortet slik at trekket blir redusert, så får du pengene året før. Anonymkode: 09033...9e6 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #24 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For de som sliter med at pengene kommer for sent anbefaler jeg det følgende: endre skattekortet slik at trekket blir redusert, så får du pengene året før. Anonymkode: 09033...9e6 Lurt. Gremmes over folk som skryer av hvor flinke de er til å trekke litt ekstra skatt slik at de får igjen mye. Anonymkode: 4b615...66c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 24. mars #25 Del Skrevet 24. mars hegesim skrev (På 20.3.2025 den 15.35): Hei. Jeg fikk igjen på skatten og fikk svar sist uke. Noen som vet hvor lang tid det tar, til de kommer på kontoen min? Dager, uker? Først må du sende inn svar svar på skatteberegningen. Det er forskjell på vanlig ansatt eller næringsdrivende. Er du vanlig ansatt og du sender svar raskt, da kan du få dette utbetalt allerede nå i mars. Jo lenger du venter og hvis du har endringer av skatten, eks kjøring, da kan det gå til september eller oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 24. mars #26 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 16.14): Du må jo først få skatteoppgjøret ditt, og det er det ingen av oss som vet når kommer. Deretter pleier vel pengene å være på konto innen 3 uker fra man har fått skatteoppgjøret, men som regel går det vel bare ett par dager før pengene er på konto. Anonymkode: 70712...aea Så fremt du ikke har endringer av skatteberegningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #27 Del Skrevet 24. mars On 3/20/2025 at 3:37 PM, AnonymBruker said: Før 1 desember 2025. Anonymkode: 6baba...432 Jo, men de fleste får i juni/juli. Husk også at det kan bli et annet og mindre beløp en det de varsler om nå i mars. Anonymkode: 1828f...411 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 24. mars #28 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Lurt. Gremmes over folk som skryer av hvor flinke de er til å trekke litt ekstra skatt slik at de får igjen mye. Anonymkode: 4b615...66c Jeg har hørt mange gråte over restskatter de ikke kan betale, det er verre. Målet bør heller være å trekke mest mulig korrekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 24. mars #29 Del Skrevet 24. mars før 1 des. er eneste som er sikkert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #30 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Lurt. Gremmes over folk som skryer av hvor flinke de er til å trekke litt ekstra skatt slik at de får igjen mye. Anonymkode: 4b615...66c For deretter å klage på at de ikke får pengene sine tidsnok! Utrolig. Anonymkode: 09033...9e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #31 Del Skrevet 25. mars Coachshinny skrev (11 timer siden): Så fremt du ikke har endringer av skatteberegningen. Om man har gjort endringer eller ikke har da ingen betydning på hvor fort pengene kommer etter man har mottatt skatteoppgjøret. Anonymkode: 70712...aea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #32 Del Skrevet 25. mars I fjor var det slik at om en ektefelle fikk igjen og den andre fikk rest, ble ikke skattepengene utbetalt før langt uti juni. Noen som vet om det er slik i år også? (Vi går omtrent i null, så tenkte å betale restskatten til den ene med det den andre får igjen) Anonymkode: 00b78...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #33 Del Skrevet 25. mars Perine skrev (12 timer siden): Jeg har hørt mange gråte over restskatter de ikke kan betale, det er verre. Målet bør heller være å trekke mest mulig korrekt. Så lenge en har kontroll, vet hvor mye restskatt en får og har disse pengene tilgjengelige og kan betale de inn innen 31. mai bør man definitivt trekke minst mulig. Anonymkode: db97a...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #34 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): I fjor var det slik at om en ektefelle fikk igjen og den andre fikk rest, ble ikke skattepengene utbetalt før langt uti juni. Noen som vet om det er slik i år også? (Vi går omtrent i null, så tenkte å betale restskatten til den ene med det den andre får igjen) Anonymkode: 00b78...58d Det er alltid sånn for ektepar. Ektepar skattes jo sammen. En av "fordelene" som stadig roses opp i skyene av de som mener at ekteskap er den eneste fornuftige samlivsformen. Anonymkode: db97a...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 25. mars #35 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 16.14): Du må jo først få skatteoppgjøret ditt, og det er det ingen av oss som vet når kommer. Deretter pleier vel pengene å være på konto innen 3 uker fra man har fått skatteoppgjøret, men som regel går det vel bare ett par dager før pengene er på konto. Anonymkode: 70712...aea Ikke fra man har fått skatteoppgjøret, men fra man har levert, vel? Om man lar være å levere tar det vel noe lenger tid? Da får man ihvertfall ikke noe før fristen for å levere er utløpt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 25. mars #36 Del Skrevet 25. mars innen 1.desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #37 Del Skrevet 25. mars Thyra skrev (4 minutter siden): Ikke fra man har fått skatteoppgjøret, men fra man har levert, vel? Om man lar være å levere tar det vel noe lenger tid? Da får man ihvertfall ikke noe før fristen for å levere er utløpt.. Fra man har fått skatteoppgjøret jo. Det er skattemeldingen man leverer inn, skatteoppgjøret er det endelige resultatet. Anonymkode: 70712...aea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #38 Del Skrevet 25. mars I fjor så tok det mange måneder fra jeg sendte inn til jeg fikk pengene. Så det der har jeg girt opp. Dem kommer når dem kommer tenker jeg. Anonymkode: 7f058...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #39 Del Skrevet 25. mars Sendte skattemeldingen, uten endringer, på torsdag. På mine sider på skatteetaten står det at jeg kan motta oppgjøret før 1.juni... kjedelig. Hadde håpet på utbetaling denne uken, men det blir nok noen uker eller måneders ventetid igjen. Samme i fjor. Leverte i midten av mars, uten endringer, fikk utbetaling på sommeren en gang. Anonymkode: 688a4...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkeblomst_85 Skrevet 25. mars #40 Del Skrevet 25. mars Fikk utbetalt i fjor den 13.mars(husker ikke når jeg sendte inn i farten). Og samboer fikk restskatt. Begge får heldigvis igjen i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå