Thyra Skrevet 25. mars #41 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Fra man har fått skatteoppgjøret jo. Det er skattemeldingen man leverer inn, skatteoppgjøret er det endelige resultatet. Anonymkode: 70712...aea Beklager, jeg blandet sammen skatteoppgjør og skattemeldingen. Men mener å ha hørt at enkelte har fått skattepengene tidligere om de godkjenner/leverer med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #42 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Sendte skattemeldingen, uten endringer, på torsdag. På mine sider på skatteetaten står det at jeg kan motta oppgjøret før 1.juni... kjedelig. Hadde håpet på utbetaling denne uken, men det blir nok noen uker eller måneders ventetid igjen. Samme i fjor. Leverte i midten av mars, uten endringer, fikk utbetaling på sommeren en gang. Anonymkode: 688a4...ec0 Har du sjekket om beløpet er kommet inn på krav og utebetalinger? Når det kommer inn der skal det ikke ta så veldig lang tid før det utbetales, for da tar det ikke lang tid før datoen for utbetaling også kommer Anonymkode: a67b7...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 25. mars #43 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Sendte skattemeldingen, uten endringer, på torsdag. På mine sider på skatteetaten står det at jeg kan motta oppgjøret før 1.juni... kjedelig. Hadde håpet på utbetaling denne uken, men det blir nok noen uker eller måneders ventetid igjen. Samme i fjor. Leverte i midten av mars, uten endringer, fikk utbetaling på sommeren en gang. Anonymkode: 688a4...ec0 Du kan sjekke i linken her. Når den dukker opp der, er den bare noen dager unna. Men iflg noen i denne tråden, utbetaler Skatteetaten på onsdager. Jeg vet ikke. https://www.skatteetaten.no/person/skatt/skatteoppgjor/se-dine-krav-og-innbetalinger/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #44 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 22.56): Lurt. Gremmes over folk som skryer av hvor flinke de er til å trekke litt ekstra skatt slik at de får igjen mye. Anonymkode: 4b615...66c De av oss som sliter med å spare, gr utgifter så er det enklere å spare litt hver måned, gjennom ekstra skatt. Jeg skryter imidlertid ikke, hvis noen spør så sier jeg bare at jeg trekker litt ekstra skatt. Det lille jeg mister i renter har ingen betydning. Coachshinny skrev (På 24.3.2025 den 22.57): Først må du sende inn svar svar på skatteberegningen. Det er forskjell på vanlig ansatt eller næringsdrivende. Er du vanlig ansatt og du sender svar raskt, da kan du få dette utbetalt allerede nå i mars. Jo lenger du venter og hvis du har endringer av skatten, eks kjøring, da kan det gå til september eller oktober Ifjor så fikk jeg skatteoppgjør 4.nov. Fikk og sendte inn, i mars 2024. I år kan det for så vidt bare vente til september, Jeg skal på ferie i slutten av september. Så jeg kan vente med å få de til da. Anonymkode: daaed...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #45 Del Skrevet 3. april Nyskjerrig på når de kommer. Jeg sendte skattemeldingen på mandag. Det står at de kan komme før 1 juli på min side på skatten hos meg. Anonymkode: ead17...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #46 Del Skrevet 9. april Jeg fikk skattepengene i dag. Sønnen min har ikke fått de. Han sendte inn samme dag. Utbetales skattepengene også på torsdager og fredager? Eller bare på onsdager? Noen som vet ? Anonymkode: ead17...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #47 Del Skrevet 9. april Jeg fikk penger på konto i dag (i går lå det på "mine utbetalinger" på skatteetaten med utbetaling i dag. Noen timer etter at pengene var på konto fikk jeg mail om at skatteoppgjøret var klart. Samboeren min fikk skattemelding samme dag som meg og leverte samme dag. Han har ikke fått oppgjøret enda. Anonymkode: a722a...f62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #48 Del Skrevet 9. april Det som er sikkert er at pengene kommer innpå konto, og mest sansynleg engang i juni. Kanskje vurdere å endre skattetrekket så ein unngår både restskatt, og skatt tilgode. Det er bedre å heller plassere pengene på høgrentekonto en betale formye i skatt. Anonymkode: bd65f...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #49 Del Skrevet 9. april Fikk skattemeldinga så sent som i forrige uke. Endret på lånet, og pengene kom i dag. Anonymkode: aabaf...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 9. april #50 Del Skrevet 9. april Min far fikk det en uke etter han sendte inn skattemeldingen. Her er det gått 3 uker og vi har ikke fått noe, men forventer egentlig ikke noe særlig før i juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #51 Del Skrevet 9. april Fikk skattemeldingen 1/4, pengene kom på konto i dag... Anonymkode: ee812...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #52 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg fikk skattepengene i dag. Sønnen min har ikke fått de. Han sendte inn samme dag. Utbetales skattepengene også på torsdager og fredager? Eller bare på onsdager? Noen som vet ? Anonymkode: ead17...35e Kun på onsdager. Anonymkode: 70712...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #53 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Kun på onsdager. Anonymkode: 70712...aea Feil. Jeg fikk utbetalt igår, Tirsdag. Så stemmer ikke at det bare er onsdager. Anonymkode: f461c...2ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #54 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Feil. Jeg fikk utbetalt igår, Tirsdag. Så stemmer ikke at det bare er onsdager. Anonymkode: f461c...2ca Da er du unik i såfall, for alle vi andre har fått på onsdager 😂. Anonymkode: 70712...aea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #55 Del Skrevet 9. april Det tok en uke etter jeg hadde levert skattemeldingen. Anonymkode: 156ea...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #56 Del Skrevet 9. april På forsiden på skatteetaten kan man sjekke status men hos meg sto det bare at man fikk de før juli. Ikke noe mer konkret. Anonymkode: 156ea...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #57 Del Skrevet 10. april I går. Anonymkode: 2fa02...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå